spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
På en kveld?og så jeg som sikta på 300 innlegg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På en kveld?og så jeg som sikta på 300 innlegg...
Jeg har en trang for å få med meg alt, men akkurat her inne på generelt er det umulig![]()
nja, på en dag.... er ikke sååå langt unna da..På en kveld?![]()
Det gikk vel fra 20:30-22 tror jeg. Begynner å bli noen uker siden jeg fulgte med på 71'nord.. Men så i lokalavisa at det skulle være fra narvik i dagens episodeÅåååhh. Når er det?
Er du langt unna da?og så jeg som sikta på 300 innlegg...
Ja, det kan jeg tenke megSniking blir kjedelig i lengden og![]()
Hva mener dere???Samme her..
da må jeg telle litt.......Er du langt unna da?
Jeg holder ingen oversikt, kommer da i mål til slutt![]()
Hørtes deilig utvi bygde enebolig i 2009, er ikke ferdig ennå, andre byggetrinn om du vil kalle det det, starter neste årda får vi 240m2 boltreplass, og jeg får stoooooort vaskerom!!! HJÆRTE
![]()
Nei, det er bare å gi opp, er ikke så ofte innom denne trådenJa, tror ikke du skal ha det som mål
Da blir det mye lesing og lite skriving. Tror ikke du går glipp av noe uansett![]()
nja, på en dag.... er ikke sååå langt unna da..![]()
Takk takk
Fikk morgenkåpe av mannen, som jeg ønsket meg
Også fikk jeg "den store hageboken" av søstra hans, så nå er det bare å lære seg hage![]()
Det gikk vel fra 20:30-22 tror jeg. Begynner å bli noen uker siden jeg fulgte med på 71'nord.. Men så i lokalavisa at det skulle være fra narvik i dagens episodegår vel i reprise
![]()
Kan noen fortelle meg hva som skjer??Nå skjønte jeg det, litt treig
men du må jo være her og skravle Kengu!! Er jo på grunn av deg og julemenn jeg fant veien hit!![]()
Ja, den vokser fort for tidaNei, det er bare å gi opp, er ikke så ofte innom denne trådener som regel fler tusen svar mellom hver gang haha
![]()
ja, jeg gleder meg noe sinnsykt!Hørtes deilig ut
Jeg er herble så himla rolig her.... kor e alle heltar hen?
Jeg mente vi hadde mer enn nok ullklær, men så skal det være ekstra i barnehagen og noe er til vask. Så da kjøpte jeg litt til
Men nå har vi mye da
Relativt god form her. Ei som er veldig snørrete for tida og har begynt å hoste. Men det hører vel til når man går i barnehage![]()