Skravletråd :)

Ååååhh. Når er det?
Det gikk vel fra 20:30-22 tror jeg. Begynner å bli noen uker siden jeg fulgte med på 71'nord.. Men så i lokalavisa at det skulle være fra narvik i dagens episode :) går vel i reprise ;)

Ja, tror ikke du skal ha det som mål :p
Da blir det mye lesing og lite skriving. Tror ikke du går glipp av noe uansett :p
Nei, det er bare å gi opp, er ikke så ofte innom denne tråden :p er som regel fler tusen svar mellom hver gang haha :p

Takk takk :)
Fikk morgenkåpe av mannen, som jeg ønsket meg :)

Også fikk jeg "den store hageboken" av søstra hans, så nå er det bare å lære seg hage ;)

Morgenkåpe er fantastisk. Jeg elsker min:D Rosa hello kitty:P
Kjekt lære seg og bli flinkere i hagen da:D Dere hadde jo litt hage?;)

Det gikk vel fra 20:30-22 tror jeg. Begynner å bli noen uker siden jeg fulgte med på 71'nord.. Men så i lokalavisa at det skulle være fra narvik i dagens episode :) går vel i reprise ;)

Må ta opp sånt!! Og se når man har mulighet!

Nei, det er bare å gi opp, er ikke så ofte innom denne tråden :p er som regel fler tusen svar mellom hver gang haha :p
Ja, den vokser fort for tida:)
Spesielt når det er de ekstra premiene;)

Jeg mente vi hadde mer enn nok ullklær, men så skal det være ekstra i barnehagen og noe er til vask. Så da kjøpte jeg litt til:p
Men nå har vi mye da;)
Relativt god form her. Ei som er veldig snørrete for tida og har begynt å hoste. Men det hører vel til når man går i barnehage :p

Hva merke kjøpte du da og hva foretrekker du?:)

Det gjør vel desverre det ja:P

Back
Topp