Hadde tenkt rundt kl 22 og det er jo snartSamme plan som meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde tenkt rundt kl 22 og det er jo snartSamme plan som meg
Å??? Hva har skjedd?Yeye, kenner jeg mister lysten på å skravle i grunn.. Skal visst ikke ha mange innlegg på det forumet her..
Glemte det jeg, skulle jo være fra narvik i dag!skulle ønske jeg så det, men rekker det aldri.
Hender det går litt fort i svingeneSå kjedelig damen denne tråden er vel stort sett alltid liv i?
Kjekt sånn sett, men syns den er slitsom å henge med på i kjernetidenkveldstid og morgenen går greit
![]()
Gjør du rett i, sniklesing er lov på forum![]()
Å nei, det er jo ikke lov?!Er så forbanna Fikk en pakke i posten i dag og hadde gleda meg til å komme hjem å åpne den !!! Nei da hadde gubben selvfølgelig gjort det ! Ble så sur, tenk hvis det var noe han ikke skulle se....
Ååååhh. Når er det?Glemte det jeg, skulle jo være fra narvik i dag!
vi bygde enebolig i 2009, er ikke ferdig ennå, andre byggetrinn om du vil kalle det det, starter neste årDet er sant
Hva slags hus har dere bygd??
Jeg har en trang for å få med meg alt, men akkurat her inne på generelt er det umuligHender det går litt fort i svingene
Trenger ikke få med seg alt da, er bare å hoppe inn![]()
Må du meg enig derBedre å bidra enn å snike!
Hender det går litt fort i svingene
Trenger ikke få med seg alt da, er bare å hoppe inn![]()
ikke jeg heller visst....Nei, følger ikke med i år![]()
Prøver å bidra også daBedre å bidra enn å snike!
Ja, tror ikke du skal ha det som målJeg har en trang for å få med meg alt, men akkurat her inne på generelt er det umulig![]()
og så jeg som sikta på 300 innlegg...Blir fort det når jeg er trøtt. Tar litt mer tid og orker ikke svare heller![]()
Da rekker du ikke mye annet i alle fallIkke mulig å få med seg alt her!
TullehøneDet trur ikke jeg!![]()
ptsssj... noen må jo lese det vi skriver ogsåBedre å bidra enn å snike!