Hmm, det hørtes rart ut. Her får vi festet dem fortsatt.hmmm... her er de helt ute på stillene, og går ikke helt ned i festet fordi de er for korte....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, det hørtes rart ut. Her får vi festet dem fortsatt.hmmm... her er de helt ute på stillene, og går ikke helt ned i festet fordi de er for korte....
Jo, litt for rask tror jegRask jeg? Neida
arrrgh, irriterende!Hmm, det hørtes rart ut. Her får vi festet dem fortsatt.
Derfor har jeg droppet tv i dagher står det alltid på.... men får jo ikke med meg noentingen når jeg må skravle hele tiden![]()
Jeg synes set høres rart ut. Husker jeg synes de virket korte i starten, men de passer jo enda. Ikke veldig god plass nå når vi har både skinn og dunpose i da.arrrgh, irriterende!
for å konse fullt og helt om skravlingen? jeg skulle stoppe på 250 innlegg i dag.... nå har jeg bikka 260...Derfor har jeg droppet tv i dag![]()
hva mener du?Yeye, kenner jeg mister lysten på å skravle i grunn.. Skal visst ikke ha mange innlegg på det forumet her..
har du sittedelen i nærheten?Jeg synes set høres rart ut. Husker jeg synes de virket korte i starten, men de passer jo enda. Ikke veldig god plass nå når vi har både skinn og dunpose i da.
Jeg mente vi hadde mer enn nok ullklær, men så skal det være ekstra i barnehagen og noe er til vask. Så da kjøpte jeg litt tilMan får aldri nok ullklær syns jeg![]()
Her har vi vært i åpen barnehage en del timer i dag og på kveldstur til løiten lys.
Nå er vi friskeDer da?
eg må ta noen bilder til klær eg skal selge, snakkes igjen snart
Måtte rydde og vaske litt klær også. Holder med skravling utenom dafor å konse fullt og helt om skravlingen? jeg skulle stoppe på 250 innlegg i dag.... nå har jeg bikka 260...
Dere har jo skravlet i hele dag mens jeg var på jobb![]()
Skjønner hva du menerYeye, kenner jeg mister lysten på å skravle i grunn.. Skal visst ikke ha mange innlegg på det forumet her..
Det er jeg ogsåJeg er ferdig nå![]()