Skravletråd :)

hmmm... her er de helt ute på stillene, og går ikke helt ned i festet fordi de er for korte....
Hmm, det hørtes rart ut. Her får vi festet dem fortsatt.

arrrgh, irriterende!
Jeg synes set høres rart ut. Husker jeg synes de virket korte i starten, men de passer jo enda. Ikke veldig god plass nå når vi har både skinn og dunpose i da.

Yeye, kenner jeg mister lysten på å skravle i grunn.. Skal visst ikke ha mange innlegg på det forumet her..

Man får aldri nok ullklær syns jeg:)
Her har vi vært i åpen barnehage en del timer i dag og på kveldstur til løiten lys.
Nå er vi friske:D Der da?
Jeg mente vi hadde mer enn nok ullklær, men så skal det være ekstra i barnehagen og noe er til vask. Så da kjøpte jeg litt til:p
Men nå har vi mye da;)
Relativt god form her. Ei som er veldig snørrete for tida og har begynt å hoste. Men det hører vel til når man går i barnehage :p

Er så forbanna Fikk en pakke i posten i dag og hadde gleda meg til å komme hjem å åpne den !!! Nei da hadde gubben selvfølgelig gjort det ! Ble så sur, tenk hvis det var noe han ikke skulle se....

for å konse fullt og helt om skravlingen? jeg skulle stoppe på 250 innlegg i dag.... nå har jeg bikka 260...
Måtte rydde og vaske litt klær også. Holder med skravling utenom da:p
Ikke satt noe mål for dagen her, så vi får se hva det ender på.

Yeye, kenner jeg mister lysten på å skravle i grunn.. Skal visst ikke ha mange innlegg på det forumet her..
Skjønner hva du mener

Back
Topp