Skravletråd :)

Hva tenker du på da? :p
det er festet av selen på baksida. tenker at om den hadde vert festa lenger nede, ville den blitt lenger.... og om du har samme festet, er selen min rett og slett i korteste laget... ;)

Er så forbanna Fikk en pakke i posten i dag og hadde gleda meg til å komme hjem å åpne den !!! Nei da hadde gubben selvfølgelig gjort det ! Ble så sur, tenk hvis det var noe han ikke skulle se....

Sånn kan han jo ikke bare gjøre sånn helt uten videre :o

Burde tenkt seg litt om først ja. Ble kanskje litt for ivrig når det var pakke :/

Ja og hele greia ble til en stor krangel :( så jeg har stengt meg inne på soverommet! Kjenner hormoner tar overhånd, har lyst til å grine fordi jeg er så frustrert

Ja og hele greia ble til en stor krangel :( så jeg har stengt meg inne på soverommet! Kjenner hormoner tar overhånd, har lyst til å grine fordi jeg er så frustrert
Så kjedelig, ikke gøy å krangle :(
Håper han forstår situasjonen og at dere får ordnet opp igjen så fort som mulig:)

Yeye, kenner jeg mister lysten på å skravle i grunn.. Skal visst ikke ha mange innlegg på det forumet her..
Nå skjønte jeg det, litt treig ;)

men du må jo være her og skravle Kengu!! Er jo på grunn av deg og julemenn jeg fant veien hit! :hug013

Så kjedelig, ikke gøy å krangle :(
Håper han forstår situasjonen og at dere får ordnet opp igjen så fort som mulig:)

Han kommer bare å sier at det ikke var meninga, og det er så teit for det var det jo, gidder ikke å høre på sånt. Han suger til å fikse opp

det er festet av selen på baksida. tenker at om den hadde vert festa lenger nede, ville den blitt lenger.... og om du har samme festet, er selen min rett og slett i korteste laget... ;)
Jeg må sjekke ut i morgen:)

blir veldig takknemlig hvis du gidder det!! :D:D
Du får minne på om jeg glemmer det da:p
Hadde satt den inn i bua, så orker ikke gå ut nå i kveld:p

Back
Topp