Min bruker ikke p åpne regninger enn gang han!
Nei pleier ikke det her heller !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min bruker ikke p åpne regninger enn gang han!
rare greier...Slik bruker det å bliman klarer bare ikke
![]()
Flere av oss altsåSamme her..
Han er kresenAhablir fort mye ja!
![]()
Burde tenkt seg litt om først ja. Ble kanskje litt for ivrig når det var pakke :/Nei !! Nok en kveld med dårlig stemning
I morgen blir det lite skravling fra meg ogsåDa får du komme tilbake i morgenjeg kommer sikker bare en liten tur i morgen. Travel dag!
det er festet av selen på baksida. tenker at om den hadde vert festa lenger nede, ville den blitt lenger.... og om du har samme festet, er selen min rett og slett i korteste laget...Hva tenker du på da?![]()
Er så forbanna Fikk en pakke i posten i dag og hadde gleda meg til å komme hjem å åpne den !!! Nei da hadde gubben selvfølgelig gjort det ! Ble så sur, tenk hvis det var noe han ikke skulle se....
Burde tenkt seg litt om først ja. Ble kanskje litt for ivrig når det var pakke :/
Sånn kan han jo ikke bare gjøre sånn helt uten videre![]()
Så kjedelig, ikke gøy å krangleJa og hele greia ble til en stor krangelså jeg har stengt meg inne på soverommet! Kjenner hormoner tar overhånd, har lyst til å grine fordi jeg er så frustrert
Nei er så lei av crappy kvelder
Nå skjønte jeg det, litt treigYeye, kenner jeg mister lysten på å skravle i grunn.. Skal visst ikke ha mange innlegg på det forumet her..

Så kjedelig, ikke gøy å krangle
Håper han forstår situasjonen og at dere får ordnet opp igjen så fort som mulig![]()
Huff, høres ikke gøy ut
Trekk pusten dypt inn og rolig ut igjen noen ganger med øynene lukket![]()
Jeg må sjekke ut i morgendet er festet av selen på baksida. tenker at om den hadde vert festa lenger nede, ville den blitt lenger.... og om du har samme festet, er selen min rett og slett i korteste laget...![]()
blir veldig takknemlig hvis du gidder det!!Jeg må sjekke ut i morgen![]()
Du får minne på om jeg glemmer det dablir veldig takknemlig hvis du gidder det!!![]()
Det funker ikke hos meg, han burde vite bedre. Gravid ADHD uten medisiner. Flott det