Kommer til deg også vettuIkke glem meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer til deg også vettuIkke glem meg![]()
har 2013 ja! så bra! hadde en tråd på barneutstyrssiden, men fikk så lite svar.... har dere tre eller fire innstillinger på sittedelen?Vi har 2013
Har du den også?
Ja, det var mer enn jeg trodde det skulle bliJoda, men var over 500 innlegg da jeg satt meg ned i dag![]()
Hadde ikke blitt overrasket i alle fallHun er vell på topp før vi skjønner noe av det![]()
Haha...for det er jo ikke stort?!ehhhm... vestlandet? så guider jeg deg derifra?![]()
Godt å høreJa det går fint![]()
ikke sant?Haha...det hørtes spennende ut![]()
Så den etterpåIkke det nei
Haha...det tror jeg påtakk!! er så innmari søt!!.....og vond på puppen.....
heter jo skravletråd![]()
neeeida....Haha...for det er jo ikke stort?!![]()
Hva får deg til å tro det?!Ser du jobber for å komme innpå nå ja![]()
Det tror jeg ogsåTror det er mange av de her
av og til lurer jeg faktisk på om det finnes mammaer der ute med halve brystvorter.... er jo rene torturen til tider! hvorfor??????Haha...det tror jeg på![]()
Har ikke tittet innom den tråden på en stund. Ble litt usikker på hvor mange innstillinger vi har. Tror det er tre. Hvor gammel er barnet ditt da?har 2013 ja! så bra! hadde en tråd på barneutstyrssiden, men fikk så lite svar.... har dere tre eller fire innstillinger på sittedelen?
Koser meg med å lese gjennom alle innleggene, jeg
God kveld!!
Okei. Må snart gjøre det her ogsåNå skal jeg henge opp klær. Snakkessnart!
nei, må da gjøre som tråden forlanger, ikke tvil i detHva annet kan man gjøre enn å skravle da liksom???haha
Ja, det er veldig koseligdet er så fint det! har ei venninne som har gjort det samme, barna løper mellom husene som i "to hus tett i tett"virker så koselig
![]()