Skravletråd

Hjelpe meg så mye drit det er mulig å samle på! :eek: Holdt på heeeele helgen med pakking, rydding og vasking til fotografering av leiligheten vår før salg. Sykt lei og sliiiten! :/


Sent from my iPhone using BV Forum
Uff, det er slitsomt å ta sånne sjauer:-/ Men du får trøste deg med at det sikkert er verdt det!:)
 
Uff, det er slitsomt å ta sånne sjauer:-/ Men du får trøste deg med at det sikkert er verdt det!:)
Hehe - det håper jeg;-) For jeg vil ikke flytte flere ganger :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hjelpe meg så mye drit det er mulig å samle på! :eek: Holdt på heeeele helgen med pakking, rydding og vasking til fotografering av leiligheten vår før salg. Sykt lei og sliiiten! :/


Sent from my iPhone using BV Forum
Haha kjenner meg godt igjen:)
Hver gang jeg har flyttet har jeg tenkt det samme ! Mye rart som samler seg i skap og skuffer.... Men super digg å få ryddet og kastet da :)
 
Haha kjenner meg godt igjen:)
Hver gang jeg har flyttet har jeg tenkt det samme ! Mye rart som samler seg i skap og skuffer.... Men super digg å få ryddet og kastet da :)
Hehe, helt sant - det er i hvert fall heeelt reint til jul ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen som har byttet ut baby bilstolen enda? :)
 
Her sitter hun å prøver og bøye seg fremover i babysetet. Tror tiden er inne:p
 
Kommer til å kjøpe nytt sete på salget i januar! Men bytter ikke før hun vokser ut av det, dvs når ryggen blir for lang, eller hodet kommer over kanten!
 
Kommer til å kjøpe nytt sete på salget i januar! Men bytter ikke før hun vokser ut av det, dvs når ryggen blir for lang, eller hodet kommer over kanten!
Hvorfor ikke bytte før de vokser seg over kanten? Jeg syntes babysete virker så lite og tungt er det også:p
 
Hvorfor ikke bytte før de vokser seg over kanten? Jeg syntes babysete virker så lite og tungt er det også:p

Syntes det er så praktisk å ha henne i sete når jeg levere i bhg og skole. Siden vi har iso-fix så syntes jeg det er så lettvint med det!!! Vi har ihvetfall god plass i setet enda!! Men så er jo hun snuppa litt slank da...
 
Planen er å bytte i april/mai når hun er 1 år:)

Hun har god plass fremdeles.
 
Vår lille suppa er liten. Men med yttertøy på er selene begynt å bli korte. Så vi må bytte, selv om hun har god plass i setet.

Veldig praktisk med babysetet når jeg henter/bringer i barnehagen. Men ufattelig tungt.
 
Vår lille suppa er liten. Men med yttertøy på er selene begynt å bli korte. Så vi må bytte, selv om hun har god plass i setet.

Veldig praktisk med babysetet når jeg henter/bringer i barnehagen. Men ufattelig tungt.
Det er akkuratt det samme her.. Vi bytter snart:)
 
Vår lille suppa er liten. Men med yttertøy på er selene begynt å bli korte. Så vi må bytte, selv om hun har god plass i setet.

Veldig praktisk med babysetet når jeg henter/bringer i barnehagen. Men ufattelig tungt.


Har sånn stolpose så da blir det fortsatt god plass til selene!!
 
Har sånn stolpose så da blir det fortsatt god plass til selene!!
Jeg har også sånn pose, men jeg får snart ikke lukket den. Siden hun er så lang:p
 
Hva slags bilstol har dere?
Mulig vesla mi er veldig liten, for hun har veldig god plass selv med tykk bilstolpose:eek:

Vi har maxicosy, og det er fortsatt god rekkevidde på selene og i bredden...:rolleyes:
 
Hva slags bilstol har dere?
Mulig vesla mi er veldig liten, for hun har veldig god plass selv med tykk bilstolpose:eek:

Vi har maxicosy, og det er fortsatt god rekkevidde på selene og i bredden...:rolleyes:
Her har vi BeSafe Izi GO. Lillegutt er 68 cm og til issen når toppen av setet er det vel igjen 8 cm. God plass i bredden også, han sitter akkurat passe trangt ihht sikkerhet. Kjøper bilstol nå rett før eller etter jul ved tilbud. Men trenger nok ikke bytte før vi er på vårparten :)

Vi har oppvarmet bil og jeg bruker dermed kun hettehals, ullklær og et godt ullteppe OVER selene/beltet.
Han er god og varm av seg.
 
Hva slags bilstol har dere?
Mulig vesla mi er veldig liten, for hun har veldig god plass selv med tykk bilstolpose:eek:

Vi har maxicosy, og det er fortsatt god rekkevidde på selene og i bredden...:rolleyes:


Vi har og maxicosi og hun har god plass! Og snuppa her er litt lang! Han mellomste satt i det setet til han var 14 mnd og fortsatt hadde han god plass!!!
 
Back
Topp