Do that. Skal servere dere pølserHehe, skal seie frå neste gong vi er i området![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Do that. Skal servere dere pølserHehe, skal seie frå neste gong vi er i området![]()
Deal! Då veit eg i alle fall ei som er giraDo that. Skal servere dere pølser![]()
Ja :O hun ville bare gå og gå ved å leie håndenWow! 5km? Det er langt det![]()
Så skjønnJa :O hun ville bare gå og gå ved å leie håndensøta <3
Blir det vanskelig å nyte fredagen?I morgen skal vi bare nyte dagen og fredag prøve å nyte dagen best mulig <3 dere skal da?![]()
Ja, og dagene fremover for har ikke tid til å gå ut med jenta mi :/ kanskje maks 5 timer i uken :/ så koselig! Kose dere masseBlir det vanskelig å nyte fredagen?
Vi skal på shoppingtur i morgon. og så er det rein avslapning etter jobb på fredag![]()
Haha jaDeal! Då veit eg i alle fall ei som er gira![]()
Hadde ein flott mandag. Var først på jobb, så svømming med mini, og så på trening sjølv. Og så Walking dead på kveldenHåper alle har hatt en fin mandagHva har dere gjort i dag da?
![]()
Hørtes ut som en fin dag det da. Dere går fortsatt på kurs? Her er siste gang i dag før påske så har vi meldt oss på nytt etter påske. Blir ikke leiHadde ein flott mandag. Var først på jobb, så svømming med mini, og så på trening sjølv. Og så Walking dead på kveldendu då?
Testing på gang i dag?
Jaaaa!!!!Hørtes ut som en fin dag det da. Dere går fortsatt på kurs? Her er siste gang i dag før påske så har vi meldt oss på nytt etter påske. Blir ikke lei
Jeg har tatt test vettuuu...hurraaaa for pos og en liten en til på vei![]()
Takk takkJaaaa!!!!![]()
så kjekt, Synnøve
gratulerer så mykje
hurra!!
Ahh, skjønner. Her er det småbarnskursVi går ikkje på kurs nei. Går berre i svømmehallen på egenhånd. Var ikkje kurs for så gamle babyer. Hehe.
Det er planen ja. Når er termin for deg no? Starten av desember?Takk takkEr så magisk når jeg så det stod gravid på testen
Håpe dere kommer rett etter![]()
Så greitt. Skulle ønske det var her ogAhh, skjønner. Her er det småbarnskurs![]()
Jeg tror jeg kommer akkurat innenfor nov. 29/30. Eller så rett inn på desember ja. Men med mine beregniner er det novDet er planen ja. Når er termin for deg no? Starten av desember?