Har ikke så god tid da. Skal jo ha til tors![]()
Haha stemmer det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke så god tid da. Skal jo ha til tors![]()
Ja godt det da! ellers hadde dere vel ikke kunne pusse opp der på denne tiden av året
Nei du har jo ikke det.. synd det å, men sånn er det vel bare![]()
Finner alltid noe. Kanskje vi ender opp som sjørøvere begge. Da klipper jeg til noe klær og sminker oss og kjøper noen efekter ved siden av bare.Haha stemmer detnei da vel jeg ikke.. haha
God morgenGod morgon alle saman!Ha ein strålande dag, flotte oktoberjenter
![]()
Så herlig! Då er det lov å vere stoltGod morgentakk og det samme til deg
her er vi hjemme. Natalia har for andre natta på rad sovet gjennom natten helt alene uten mamma hjelp <3 stolt
![]()
nei, det hadde blitt veldig kaldtJeg og Oliver sover på sovesofa i kjelleren om dagene vi nå
haha..Kos det
![]()
Lite å gjøre med. Prøver jo treffes så ofte vi kan![]()
Finner alltid noe. Kanskje vi ender opp som sjørøvere begge. Da klipper jeg til noe klær og sminker oss og kjøper noen efekter ved siden av bare.
God morgon alle saman!Ha ein strålande dag, flotte oktoberjenter
![]()
TakkGod morgon alle saman!Ha ein strålande dag, flotte oktoberjenter
![]()
Jada, så skal han ligge helt oppi meg daHehe koselig dagodt dere har muligheter! Neste vi kommer til å pusse opp er rommet til Emira
men må til ikea for å kjøpe gulv og kommode hvertfall
![]()
Mhm, blir det om ikke. Får se i morgenJa det er jo en veldig grei løsning dasjørøvere er kult
![]()
Herlig tid med disse småsku ønske d ikke gikk så fort:/ men får bare nyte tiden
her går det i mye dansing om dagen hun elsker å se musikk videor på youtube å danse. Nå om dagen er Taylor swift med Shake it veldig godt likt og yelawoolf. Ritualet her om Morran er liksom å stå opp spise frokost så flyr hu bort til pcen å peker å sier dæ dæ dæ el ett el annet
skjønner ihvertfall hva hu mener...... Koser meg glugg ihjel med dokka mi om dagen.....
God vinterferie! Sånn litt på etterskuddRiktig god helg jenter!!Her starter vinterferie i dag
![]()
God vinterferie! Sånn litt på etterskudddu er vel midt i vinterferieveka no?
kosar du deg?
![]()