Skravletråd

Ja godt det da! ellers hadde dere vel ikke kunne pusse opp der på denne tiden av året:p

Nei du har jo ikke det.. synd det å, men sånn er det vel bare :p

nei, det hadde blitt veldig kaldt:P Jeg og Oliver sover på sovesofa i kjelleren om dagene vi nå:P haha..Kos det:D

Lite å gjøre med. Prøver jo treffes så ofte vi kan:)

God morgon alle saman! :) Ha ein strålande dag, flotte oktoberjenter :)

God morgon alle saman! :) Ha ein strålande dag, flotte oktoberjenter :)
God morgen :) takk og det samme til deg :) her er vi hjemme. Natalia har for andre natta på rad sovet gjennom natten helt alene uten mamma hjelp <3 stolt :D

God morgen :) takk og det samme til deg :) her er vi hjemme. Natalia har for andre natta på rad sovet gjennom natten helt alene uten mamma hjelp <3 stolt :D
Så herlig! Då er det lov å vere stolt:D fekk vel sove godt mammaen også då? ;)

nei, det hadde blitt veldig kaldt:P Jeg og Oliver sover på sovesofa i kjelleren om dagene vi nå:P haha..Kos det:D

Lite å gjøre med. Prøver jo treffes så ofte vi kan:)

Hehe koselig da :D godt dere har muligheter! Neste vi kommer til å pusse opp er rommet til Emira :) men må til ikea for å kjøpe gulv og kommode hvertfall :D

Finner alltid noe. Kanskje vi ender opp som sjørøvere begge. Da klipper jeg til noe klær og sminker oss og kjøper noen efekter ved siden av bare.

Ja det er jo en veldig grei løsning da :D sjørøvere er kult :D

Hehe koselig da :D godt dere har muligheter! Neste vi kommer til å pusse opp er rommet til Emira :) men må til ikea for å kjøpe gulv og kommode hvertfall :D
Jada, så skal han ligge helt oppi meg da:P
Ahh, ikea er genialt;)

Herlig tid med disse små ❤️sku ønske d ikke gikk så fort:/ men får bare nyte tiden :) her går det i mye dansing om dagen hun elsker å se musikk videor på youtube å danse. Nå om dagen er Taylor swift med Shake it veldig godt likt og yelawoolf. Ritualet her om Morran er liksom å stå opp spise frokost så flyr hu bort til pcen å peker å sier dæ dæ dæ el ett el annet☺️skjønner ihvertfall hva hu mener...... Koser meg glugg ihjel med dokka mi om dagen.....

Herlig tid med disse små ❤️sku ønske d ikke gikk så fort:/ men får bare nyte tiden :) her går det i mye dansing om dagen hun elsker å se musikk videor på youtube å danse. Nå om dagen er Taylor swift med Shake it veldig godt likt og yelawoolf. Ritualet her om Morran er liksom å stå opp spise frokost så flyr hu bort til pcen å peker å sier dæ dæ dæ el ett el annet☺️skjønner ihvertfall hva hu mener...... Koser meg glugg ihjel med dokka mi om dagen.....

Hihi, så herlig da!!:D Her i huset har vi også en danseløve:D Utrolig artig å se og danse med han:D
Er du hjemme med hun enda eller er hun i barnehagen?:)

Hei og hopp jenter!
Ønsker alle en super uke!
Noe gøy som skjer denne uken?:):D

Back
Topp