Jeg ser det :O så braHei du!
Godt du la igjen et pip, for her syns jeg det har vært litt for stille i det siste!!
Med oss er alt bra, med dere da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser det :O så braHei du!
Godt du la igjen et pip, for her syns jeg det har vært litt for stille i det siste!!
Med oss er alt bra, med dere da?![]()
Jeg ser det :O så bragår så bra det kan gå
![]()
Okei. Har du overskudd til å jobbe litt?Jeg jobber i avklaring men skal prøve å få legetime i morgenduda Synnøve?
![]()
Ja :/ krysser fingerene for at den blir mer bruktMhm, håpe det tar seg opp igjen..Kjedelig hvis gruppa blir stille og glir ut i sanden...
Egentlig nei men vil jobbe !Okei. Har du overskudd til å jobbe litt?
Jeg er i ulønnet perm frem til aug, men tar jo litt ekstavakter. Vi storkoser oss.
Ja :/ krysser fingerene for at den blir mer brukt![]()
Egentlig nei men vil jobbe !godt å jobbe synes jeg
![]()
Hei heiHei og hopp!!Hva skjer i dag??
![]()
Ok visning?Hei heikom hjem fra visning
derda?
må til legen ang sykemelding i morgen
![]()
Hei heilenge siden sist!!
Alt bra med dere?
Nå begynner hvertfall ting å roe seg hervært noe sykdom hos Liana og Leoh
![]()
Hei snuppeluppen![]()
Bra her!!![]()
Usj da, stakkar søte små. Hvordan syke har de vært? Friske nå da?![]()
Så brahihi
Først var det Leoh som fikk den 4 barnesykdommen! 3 døgn med feber, så kommer det utslett det 4 døgnet.. han var så slapp og hadde så ubehagopp i 40 i feber på det høyeste!! Så hadde han hjemme nesten en hel uke..var dødsliten..
Og uka etter så ble Liana skikkelig forkjølaslimhoste og rennende nese..men ingen feber!
nå er alle friske, men Leoh har vært litt småhes denne uka og nå hoster han litt
håper ikke han blir veldig forkjøla altså!
Hva har dere drevet med i det siste da?![]()
Fra de syke dagene til Leoh
Vis vedlegget 103604
Vis vedlegget 103605
Vis vedlegget 103608
Vis vedlegget 103609
Var karneval i barnehagen på fredagEmira var heks, Liana ville være dinosaur og Leoh ble en tiger
Da koste dem seg med fastelavnsboller der å
Vis vedlegget 103610