Skravletråd

Hei du!
Godt du la igjen et pip, for her syns jeg det har vært litt for stille i det siste!!

Med oss er alt bra, med dere da?:)
Jeg ser det :O så bra :) går så bra det kan gå :)

Godt alt er bra :D

Jeg jobber i avklaring men skal prøve å få legetime i morgen :) duda Synnøve? :D

Okei. Har du overskudd til å jobbe litt?
Jeg er i ulønnet perm frem til aug, men tar jo litt ekstavakter. Vi storkoser oss.
Egentlig nei men vil jobbe ! :) godt å jobbe synes jeg :)

Godt dere koser dere :D

Hei hei :D lenge siden sist!!
Alt bra med dere?
Nå begynner hvertfall ting å roe seg her :) vært noe sykdom hos Liana og Leoh :(

Hei hei :D går fint :) godt å høre :) vært mye sykdom her og, men Natalia er snart frisk :D jeg selv er sykemeldt pga ryggen min ... Men da koser jeg med snuppa mi hjemme <3 ellers har vi vært å ta blodprøvene så da venter vi på svar :) er ganske nedfor pga at andre klarer å bli gravid og andre får baby men ikke vi :'(

Hei hei :D lenge siden sist!!
Alt bra med dere?
Nå begynner hvertfall ting å roe seg her :) vært noe sykdom hos Liana og Leoh :(

Hei snuppeluppen:D
Bra her!!:)
Usj da, stakkar søte små. Hvordan syke har de vært? Friske nå da?:)

Hei snuppeluppen:D
Bra her!!:)
Usj da, stakkar søte små. Hvordan syke har de vært? Friske nå da?:)

Så bra :D:D:D hihi

Først var det Leoh som fikk den 4 barnesykdommen! 3 døgn med feber, så kommer det utslett det 4 døgnet.. han var så slapp og hadde så ubehag :( opp i 40 i feber på det høyeste!! Så hadde han hjemme nesten en hel uke..var dødsliten..

Og uka etter så ble Liana skikkelig forkjøla :P slimhoste og rennende nese..men ingen feber! ;) nå er alle friske, men Leoh har vært litt småhes denne uka og nå hoster han litt :( håper ikke han blir veldig forkjøla altså!

Hva har dere drevet med i det siste da? :)

Så bra :D:D:D hihi

Først var det Leoh som fikk den 4 barnesykdommen! 3 døgn med feber, så kommer det utslett det 4 døgnet.. han var så slapp og hadde så ubehag :( opp i 40 i feber på det høyeste!! Så hadde han hjemme nesten en hel uke..var dødsliten..

Og uka etter så ble Liana skikkelig forkjøla :p slimhoste og rennende nese..men ingen feber! ;) nå er alle friske, men Leoh har vært litt småhes denne uka og nå hoster han litt :( håper ikke han blir veldig forkjøla altså!

Hva har dere drevet med i det siste da? :)

Huff og huff. Dakar Leoh:/ Godt han kom seg. Håpe ikke han blir noe særlig mer syk nå da:/ At det bare blir med litt småhoste...

Oppussing, åpen barnehage, svømming, ellers vært med venner etc. Så som vanlig her;) Nå er det store tilstander med bygging her. Bygger ut oppe nå. Blir bra. Arbeidsfolk her hver dag. Godt med fri fra de i helg;) Ellers har jeg tatt en del ekstra i det siste. Blitt 3 vakter denne uken for eks.

Fra de syke dagene til Leoh :(
1423944209095.jpg
1423944246365.jpg
1423944321302.jpg
1423944331744.jpg

Var karneval i barnehagen på fredag :D Emira var heks, Liana ville være dinosaur og Leoh ble en tiger :D
Da koste dem seg med fastelavnsboller der å :)
1423944406052.jpg

Fra de syke dagene til Leoh :(
Vis vedlegget 103604
Vis vedlegget 103605
Vis vedlegget 103608
Vis vedlegget 103609

Var karneval i barnehagen på fredag :D Emira var heks, Liana ville være dinosaur og Leoh ble en tiger :D
Da koste dem seg med fastelavnsboller der å :)
Vis vedlegget 103610

Huffameien. Han så virkelig pjusk ut:/:/
Mye våken også da vel? :S

Så fine på karneval:D Hvor er kostymen til Leoh fra?:)
Emira var kul på nederste bilde, haha:D
Her er det karneval i ene åpen barnehage vi går i på tors.

Back
Topp