Skravletråd

Huff og huff. Dakar Leoh:/ Godt han kom seg. Håpe ikke han blir noe særlig mer syk nå da:/ At det bare blir med litt småhoste...

Oppussing, åpen barnehage, svømming, ellers vært med venner etc. Så som vanlig her;) Nå er det store tilstander med bygging her. Bygger ut oppe nå. Blir bra. Arbeidsfolk her hver dag. Godt med fri fra de i helg;) Ellers har jeg tatt en del ekstra i det siste. Blitt 3 vakter denne uken for eks.

Ja ikke noe gøy.. men tenkte meg det var den sykdommen da, for de to andre har hatt den å i samme alder ;)
Men nei, håper han er i form selvom det kansje blir en forkjølelse nå! Sjeldent dem har trengt å være hjemme av det da ;)

Oj så spennede da :D kansje ikke like gøy med fremmede folk hjemme, men blir nok kjempe bra til slutt :D syns dere heller kan roe ned på opppussinga, og heller kjøpe et hus til oss :P Hahahaha :D

Jobbet en del du da :) godt det å iblandt :)

Huffameien. Han så virkelig pjusk ut:/:/
Mye våken også da vel? :S

Så fine på karneval:D Hvor er kostymen til Leoh fra?:)
Emira var kul på nederste bilde, haha:D
Her er det karneval i ene åpen barnehage vi går i på tors.

Ja han haffe det ikke bra :( selvom jeg ga han paracet gjevnlig for at feberen ikke skulle bli for høy!
Han sov veldig mye på dagen.. kansje 2 timer av gangen og var våken i 2 timer! Ble mye tv og sitting på fanget :P nettene var greie, men ble mer mme enn vanlig fordi han ikke ville ha mat ;) så det var litt slitsomt :P

Kostymet er fra Libero faktisk :) kjøpt med bleiekoder :P haha.. og så god og mykt! Kan jo brukes som vanlig klær omtrent;)
Hahaha Emira levde seg litt inn i rollen der og da :P haha.. og Liana valgte kostymet selv :) sto mellom dinosaur og Ole Brumm.. men ble dinosaur til slutt :D prinsesse kostymene gadd hun ikke se på engang :P

Blir spennede med karneval da :D hva skal Oliver være? Om dere drar da :)

Ja ikke noe gøy.. men tenkte meg det var den sykdommen da, for de to andre har hatt den å i samme alder ;)
Men nei, håper han er i form selvom det kansje blir en forkjølelse nå! Sjeldent dem har trengt å være hjemme av det da ;)

Oj så spennede da :D kansje ikke like gøy med fremmede folk hjemme, men blir nok kjempe bra til slutt :D syns dere heller kan roe ned på opppussinga, og heller kjøpe et hus til oss :p Hahahaha :D

Mhm, så lenge de kan i barnehagen så er det jo ikke så gale nei.
Ikke hatt noe slikt Oliver. Kun vanlig forkjølelse med litt feber og omgangssyke.

Nei, blir litt lei de mannfolka som trasker rundt her:P Hehe, ikke sant. Hvor mye må vi ut md da:P? haha

Jada, trenger pengene så. Og når jeg er på kveldsvakt kjører jeg han til svigers så henter mannen han der..for han er ofte ferdig så sent på jobben. Han elsker jo være med farmor og farfar så:D

Oj så spennede da :D kansje ikke like gøy med fremmede folk hjemme, men blir nok kjempe bra til slutt :D syns dere heller kan roe ned på opppussinga, og heller kjøpe et hus til oss :p Hahahaha :D

Ikke hatt noe slikt Oliver. Kun vanlig forkjølelse med litt feber og omgangssyke.

Nei, blir litt lei de mannfolka som trasker rundt her:P Hehe, ikke sant. Hvor mye må vi ut md da:P? haha

Jada, trenger pengene så. Og når jeg er på kveldsvakt kjører jeg han til svigers så henter mannen han der..for han er ofte ferdig så sent på jobben. Han elsker jo være med farmor og farfar så:D

Og der hang det seg ja:P Haha...2 ganger er nå bedre enn ingen iallefall:P

Ja han haffe det ikke bra :( selvom jeg ga han paracet gjevnlig for at feberen ikke skulle bli for høy!
Han sov veldig mye på dagen.. kansje 2 timer av gangen og var våken i 2 timer! Ble mye tv og sitting på fanget :p nettene var greie, men ble mer mme enn vanlig fordi han ikke ville ha mat ;) så det var litt slitsomt :p

Kostymet er fra Libero faktisk :) kjøpt med bleiekoder :p haha.. og så god og mykt! Kan jo brukes som vanlig klær omtrent;)
Hahaha Emira levde seg litt inn i rollen der og da :p haha.. og Liana valgte kostymet selv :) sto mellom dinosaur og Ole Brumm.. men ble dinosaur til slutt :D prinsesse kostymene gadd hun ikke se på engang :p

Blir spennede med karneval da :D hva skal Oliver være? Om dere drar da :)
Dakar liten.
Skjønner det var slitsomt ja...Tøft når de små er syke.
Åhh, var veldig fin da:)
Hehe, ja. Dinosaur er jo kult det:D Bra ikke alle jenter er prinssse;)

Jada, vi skal:D Ikke helt bestemt enda. Skal ta en tur på toysaus på tirs og for å s igjen. Ellers har han olebrumm(såklart:P) og en hundekostyme her. Vurderer kjøpe en apekostyme til han om de har dn inne. Foreldre skal også kle seg ut da, mon tro hva jeg skal være:P

Nei jeg sender dem til bhgen om allmenntilstanden er bra ved forkjølelse :) aner ikle hvordan den barnesykdommen smitter heller jeg :P men mulig det kommer fra bhgen! Går bra da :) er hverfall helt ferdig med den sykdommen :D

Skjønner det as..sikkert en del støy og bråk å?
Hahaha trenger vel ca 1 mill til 1,5 mill :D :P da får vi tak i et fint hus her :P hahaha

Veldig greit å ha besteforeldre som kan passe litt på da :D gjør nok ingenting for dem eller han :)

Dakar liten.
Skjønner det var slitsomt ja...Tøft når de små er syke.
Åhh, var veldig fin da:)
Hehe, ja. Dinosaur er jo kult det:D Bra ikke alle jenter er prinssse;)

Jada, vi skal:D Ikke helt bestemt enda. Skal ta en tur på toysaus på tirs og for å s igjen. Ellers har han olebrumm(såklart:P) og en hundekostyme her. Vurderer kjøpe en apekostyme til han om de har dn inne. Foreldre skal også kle seg ut da, mon tro hva jeg skal være:P

Ja det er fryktelig slitsomt! Man får jo ikke gjort så mye for dem vil som oftest sitte på fanget.. eller så får man lite søvn selv og ikke orker noe :P men det går jo over heldigvis :)

Hehe ja, prinsesse tiden kommer vel uansett innen et par år tenker jeg :P så da er det gøy at hun velger litt andre ting nå :)

Haha du kan kle deg ut som kengumamma og Oliver kan være Ru (om det var det dem het) hahaha

Nei jeg sender dem til bhgen om allmenntilstanden er bra ved forkjølelse :) aner ikle hvordan den barnesykdommen smitter heller jeg :p men mulig det kommer fra bhgen! Går bra da :) er hverfall helt ferdig med den sykdommen :D

Skjønner det as..sikkert en del støy og bråk å?
Hahaha trenger vel ca 1 mill til 1,5 mill :D :p da får vi tak i et fint hus her :p hahaha

Veldig greit å ha besteforeldre som kan passe litt på da :D gjør nok ingenting for dem eller han :)

Høres fornuftig ut:)
Ja, blir mye bråk. Nå er det faktisk åpent rett ut oppe bare dekket til med noe plastgreier pga. regn osv. Håper de får tettet igjen i morgen. Mye bråk ja. Vi rømmer huset og er lite hjemme når de holder på.

Okei, jeg overfører i morgen. haha:P

Ja, han elsker være med de. Gråter av glede når han ser farmor og griner når han må gå:P

Ja det er fryktelig slitsomt! Man får jo ikke gjort så mye for dem vil som oftest sitte på fanget.. eller så får man lite søvn selv og ikke orker noe :p men det går jo over heldigvis :)

Hehe ja, prinsesse tiden kommer vel uansett innen et par år tenker jeg :p så da er det gøy at hun velger litt andre ting nå :)

Haha du kan kle deg ut som kengumamma og Oliver kan være Ru (om det var det dem het) hahaha

Jada! Veldig slitsomt når det står på...
Mhm, Emira er vel der nå:)?

Haha, hvor får jeg tak i det kostyme da:P? Klarer jo ikke lage det jeg, haha..Men ja, hadde vært kult:D

Høres fornuftig ut:)
Ja, blir mye bråk. Nå er det faktisk åpent rett ut oppe bare dekket til med noe plastgreier pga. regn osv. Håper de får tettet igjen i morgen. Mye bråk ja. Vi rømmer huset og er lite hjemme når de holder på.

Okei, jeg overfører i morgen. haha:P

Ja, han elsker være med de. Gråter av glede når han ser farmor og griner når han må gå:P

Ja da håper jeg det blir tettet igjen ganske snart! Blir det ikke kaldt inne da?? Hadde rømt langt vekk jeg å haha :D

Haha supert! Da finner jeg meg et hus imend jeg da hahahaha

Ntåå så søt da :D moro at dem knytter seg sånn til andre :)

Jada! Veldig slitsomt når det står på...
Mhm, Emira er vel der nå:)?

Haha, hvor får jeg tak i det kostyme da:P? Klarer jo ikke lage det jeg, haha..Men ja, hadde vært kult:D

Ja Emira tenker bare prinsesser, enhjørninger, feer, glitter, rosa osv haha.. men hun har alltid vært veldig jentete da :) spent på om Liana blir like hekta :P

Hahaha nei si det..prøv ebay :P haha

Ja da håper jeg det blir tettet igjen ganske snart! Blir det ikke kaldt inne da?? Hadde rømt langt vekk jeg å haha :D

Haha supert! Da finner jeg meg et hus imend jeg da hahahaha

Ntåå så søt da :D moro at dem knytter seg sånn til andre :)
Er bare kaldt i gangen. Alle stuene, kjøkken og bad er jo lukket igjen med dører. Kjelleren hvos vi sover nå er det varmekabler og varmt:D

Ja, veldig bra det. Jeg har jo ikke noe familie nært så..

Ja Emira tenker bare prinsesser, enhjørninger, feer, glitter, rosa osv haha.. men hun har alltid vært veldig jentete da :) spent på om Liana blir like hekta :p

Hahaha nei si det..prøv ebay :p haha
Har ikke så god tid da. Skal jo ha til tors;)

Er bare kaldt i gangen. Alle stuene, kjøkken og bad er jo lukket igjen med dører. Kjelleren hvos vi sover nå er det varmekabler og varmt:D

Ja, veldig bra det. Jeg har jo ikke noe familie nært så..

Ja godt det da! ellers hadde dere vel ikke kunne pusse opp der på denne tiden av året:P

Nei du har jo ikke det.. synd det å, men sånn er det vel bare :P

Back
Topp