Skravletråd

Se der ja. Bra bilde:D

Det var fårikål, elsker det:D Også masse kaker og snop. Jeg forspiste meg på en utrolig deilig sjokoladekake. :D

Hehe takk :P "her skulle jeg ligge litt" :P

Hahaha neeeeei, duuu? Forspist deg?:eek: tror jeg aldri noe på!! :P haha

Hehe takk :p "her skulle jeg ligge litt" :p

Hahaha neeeeei, duuu? Forspist deg?:eek: tror jeg aldri noe på!! :p haha

Hehe,herlig han er:D

Haha, ikke sant. Som om det aldri skjer;)

Duuu, vi har kutta ut minipillen nå forresten:P

Hehe,herlig han er:D

Haha, ikke sant. Som om det aldri skjer;)

Duuu, vi har kutta ut minipillen nå forresten:P

Neee'æææi :D:D:D så gøy og spennede da :D hehe..tror du det skjer noe raskt eller? :)

Neee'æææi :D:D:D så gøy og spennede da :D hehe..tror du det skjer noe raskt eller? :)

Nå er det tide med søskenlaging til Oliver James fant vi ut:P hahaØnsker to relativt tette:)
Aner ikke;) Time will show. Skal si i fra når vi får pos.test;)

Nå er det tide med søskenlaging til Oliver James fant vi ut:P hahaØnsker to relativt tette:)
Aner ikke;) Time will show. Skal si i fra når vi får pos.test;)

For en spennede tid da :D var Oliver planlagt eller? Tok det isåfall lang tid før han var på plass? Lykke til :D

HEhe, det er forståelig! Håpar det kjem seg raskt i gong då;)
Du får joine Ny skravletråd på Før Svangerskapet også :D

Håper det jeg også;) Tok litt tid å lage veslegutt:P haha...

Åh, skal sjekke ut:D

For en spennede tid da :D var Oliver planlagt eller? Tok det isåfall lang tid før han var på plass? Lykke til :D

Kjempe spennende:D Er helt på tuppa, hehe;) Håper bare neste svangerskap er like greit. Sliter mer med kroppen i ettertid enn mens jeg var gravid:p Fikk meg jo en smell under fødsel. Så får jo oppfølging enda i forhold til bekken og korsrygg. Nå har det beveget seg oppover i nakken. Men det er nå mer min egen feil, stresser unødvendig:p

Oliver var veldig planlagt...Det tok litt tid ja:P

Last edited:
Kjempe spennende:D Er helt på tuppa, hehe;) Håper bare neste svangerskap er like greit. Sliter mer med kroppen i ettertid enn mens jeg var gravid:p Fikk meg jo en smell under fødsel. Så får jo oppfølging enda i forhold til bekken og korsrygg. Nå har det beveget seg oppover i nakken. Men det er nå mer min egen feil, stresser unødvendig:p

Oliver var veldig planlagt...Det tok litt tid ja:P

Uff håper da inderlig at du slipper bekken/rygg plager under graviditeten da! Jeg har slitt med bekkenet alle gangene, og har vært sånn at jeg nesten ikke har klart å reise meg opp av sofan!:P

Ah okey :) håper det går fortere nå da.. er jo bare et år siden sist ;) hos meg klaffa Emira med engang, og de to andre bare dukket opp :P

Uff håper da inderlig at du slipper bekken/rygg plager under graviditeten da! Jeg har slitt med bekkenet alle gangene, og har vært sånn at jeg nesten ikke har klart å reise meg opp av sofan!:p

Ah okey :) håper det går fortere nå da.. er jo bare et år siden sist ;) hos meg klaffa Emira med engang, og de to andre bare dukket opp :p

Huff ja...Håper det! Kiropraktor har sagt jeg skal gi beskjed med engang jeg er gravid så vi skal prøve unngå at jeg får så mye plager;) Den første du skal si det til er meg sa han, haha...Tror ikke helt det men:P

Jada, det er det. Blir spennende å se:D Når jeg kuttet ut p pillen sist så forsvant mensen i 6 mnd og kroppen ble helt tullerusk:P

Huff ja...Håper det! Kiropraktor har sagt jeg skal gi beskjed med engang jeg er gravid så vi skal prøve unngå at jeg får så mye plager;) Den første du skal si det til er meg sa han, haha...Tror ikke helt det men:P

Jada, det er det. Blir spennende å se:D Når jeg kuttet ut p pillen sist så forsvant mensen i 6 mnd og kroppen ble helt tullerusk:P

Haha så du vil si det til mannen din først altså?:P bra du kommer til å få hjelp så du kansje ikke får så vondt :)

Såpass ja!! Håper det ikke blir sånn tull denne gangen å da! Aldri brukt noe sånt jeg :P

Haha så du vil si det til mannen din først altså?:p bra du kommer til å få hjelp så du kansje ikke får så vondt :)

Såpass ja!! Håper det ikke blir sånn tull denne gangen å da! Aldri brukt noe sånt jeg :p

Ja, såklart:D

Satser på det går fortere nå ja;)

Hipp hurra for Leoh-mann som er 1 år idag:D:D:D helt utrolig hvor fort dette året har gått!
1413313972434.jpg

I dag er det lillelørdag, en fin unskylding for litt smågodt....oh la la;):D

Back
Topp