Se der ja. Bra bilde![]()
Det var fårikål, elsker detOgså masse kaker og snop. Jeg forspiste meg på en utrolig deilig sjokoladekake.
![]()
Hehe takk
Hahaha neeeeei, duuu? Forspist deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja. Bra bilde![]()
Det var fårikål, elsker detOgså masse kaker og snop. Jeg forspiste meg på en utrolig deilig sjokoladekake.
![]()
Hehe takk"her skulle jeg ligge litt"
Hahaha neeeeei, duuu? Forspist deg?tror jeg aldri noe på!!
haha
Hehe,herlig han er
Haha, ikke sant. Som om det aldri skjer
Duuu, vi har kutta ut minipillen nå forresten![]()
Neee'æææiså gøy og spennede da
hehe..tror du det skjer noe raskt eller?
![]()
Hehe,herlig han er
Haha, ikke sant. Som om det aldri skjer
Duuu, vi har kutta ut minipillen nå forresten![]()
Ja, spennande
Når blir første IKM då?![]()
HEhe, det er forståelig! Håpar det kjem seg raskt i gong dåAner ikkeDen er jo helt på bærtur av de pillene:O
Nå er det tide med søskenlaging til Oliver James fant vi uthahaØnsker to relativt tette
Aner ikkeTime will show. Skal si i fra når vi får pos.test
![]()
HEhe, det er forståelig! Håpar det kjem seg raskt i gong då
Du får joine Ny skravletråd på Før Svangerskapet også![]()
For en spennede tid davar Oliver planlagt eller? Tok det isåfall lang tid før han var på plass? Lykke til
![]()
Kjempe spennendeEr helt på tuppa, hehe
Håper bare neste svangerskap er like greit. Sliter mer med kroppen i ettertid enn mens jeg var gravid
Fikk meg jo en smell under fødsel. Så får jo oppfølging enda i forhold til bekken og korsrygg. Nå har det beveget seg oppover i nakken. Men det er nå mer min egen feil, stresser unødvendig
Oliver var veldig planlagt...Det tok litt tid ja![]()
Uff håper da inderlig at du slipper bekken/rygg plager under graviditeten da! Jeg har slitt med bekkenet alle gangene, og har vært sånn at jeg nesten ikke har klart å reise meg opp av sofan!
Ah okeyhåper det går fortere nå da.. er jo bare et år siden sist
hos meg klaffa Emira med engang, og de to andre bare dukket opp
![]()
Huff ja...Håper det! Kiropraktor har sagt jeg skal gi beskjed med engang jeg er gravid så vi skal prøve unngå at jeg får så mye plagerDen første du skal si det til er meg sa han, haha...Tror ikke helt det men
![]()
Jada, det er det. Blir spennende å seNår jeg kuttet ut p pillen sist så forsvant mensen i 6 mnd og kroppen ble helt tullerusk
![]()
Haha så du vil si det til mannen din først altså?bra du kommer til å få hjelp så du kansje ikke får så vondt
Såpass ja!! Håper det ikke blir sånn tull denne gangen å da! Aldri brukt noe sånt jeg![]()
Hipp hurra for Leoh-mann som er 1 år idaghelt utrolig hvor fort dette året har gått!
Vis vedlegget 83102

Hipp hurra for Leoh-mann som er 1 år idaghelt utrolig hvor fort dette året har gått!
Vis vedlegget 83102