Ja kjempeog kansje til babyshower å sånt å
![]()
Det er helt sant
Likte den siden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kjempeog kansje til babyshower å sånt å
![]()
God helg![]()
Hihi. Takk. Planer for helgen da?
Spiser du snop og drikker brun nå forresten?
Drikker brunhahaha...Burn skulle det stå
Klart det blir! Helg er alltid braTakk takkBlir en fin helgdette tror jeg
![]()
Brun, burn.. Jaja, nesten det samme.. Haha...
Klart det blir! Helg er alltid braNesten
![]()
Veldig rolig kosehelgJoda, sant nokNoen planer dA? Eller rolig kosehelg?
![]()
Hihi. Takk. Planer for helgen da?
Spiser du snop og drikker brun nå forresten?
Drikker brunhahaha...Burn skulle det stå
Veldig rolig kosehelgSKal kike på Vennebyen i morgon då, det er vel einaste planane
Der då?
Haha jaja koser meg med bRun jegsmash og burn idag
du da?
Ikke noen planer satt.. blir å ta det rolig fordi Leoh og Liana er forkjøla (på bedringens vei) + at dem begge får tenner! Så her er det liv med humørsvigninger kan du tro!haha
Dere da?
Godt du koser deg med BURN!!..(og ikke brun)
Her går det i pepsi max og smågodt fra candyking. Kaster innpå med sure smokker og sure sitronlepper. Og marspanhvaler selvsagt. Misunner deg uansett smash litt altså
Fortsatt god bedring til de da. Hvor mange tenner har Leoh nå?![]()
Her skal vi på dagstur til hytten i morgen, feire svigermor og søstera hennes. Jeg må si jeg gleder meg mest til matenhaha..huff. Ellers har jeg en dagvakt på søndag.
Håper ellers drittværet forsvinner...jeg vil på fjelltur etter jobb søndag!!Gidder ikke i storm og torden altså
haha
Mmmm smågodt med surt godteri og marsipanhvalertror jeg skal kjøpe smågodt imårra, for kiosken her i nærheten har tilbud på 69 kr boksen
da er det bare å stappe oppi så man omtrent ikke får på lokket
Takkhan har fortsatt bare 4.. men holder på med de to tennene ved siden av fortennerne oppe
Liana får hjørnetenner nede.. mulig oppe å! Får ikke sjekket mer enn 2 sek
Haha maten er jo det beste med såntkos dere da!
Haha så du vil ikke på fjelltur når det er storm og torden?![]()
Jeg ble bedt om å ta ut av en sånn boks engang, hahaHadde fylt den til randen, og den gretne dama bak kassen sa at lokket bulte for mye. Haha. Jeg tok ikke ut mer enn 1 ting og gikk i en annen kasse
haha
Tilbud på snop er faaaarlig![]()
Haha, hun er ikke rolig nok til det eller er det plagsomt syns hun kanskje?![]()
Nei, det tørr jeg ikke...selv med mannenhaha...
Hahaha seriøst? Det skal jo være sånn at så lenge lokket sitter på dalurt av deg å gå til en annen kasse.. haha jeg ble spurt engang av en ung gutt om han skulle tape lokket
så jo ut som om den skulle eksplodere når som helst.. haha..
Hehe nei hun har verken tid eller lyst til å bli undersøkt i munnvet det skal komme 2 års jeksler å, men aner ikke om de er på vei nå eller om det kun er hjørnetenner..
Haha nei mannen kan vel ikke beskytte deg mot lynnedslag![]()
Jada, gadd ikke gå til det sure kvinnemenneske![]()
Haha, snill og hjelpsom fyr det da. Må jo fylle boksen skikkelig opp![]()
Haha, så herlig hun erOliver James tok forresten en Liana her en dag. Opp på nattbodet, hjelpes meg!!
Nei, akkurat det kan han ikke![]()
Skjønner deg godt! Haha.. ja han bare smålo litt og sa "skal jeg tape lokket å eller?" Haha så gjorde han det og puttet den i en pose
Haha ja nå begynner det skal du se!man blir ganske nervøs av sånn klatring
Leoh klarer nesten å kommr opp i sofan nå
og har prøvd seg på tvbenken!
Hehe, kul fyr![]()
Haha, jada. Her skal alt klatres på. Og han kommer opp på sofaen her og prøver derfra og opp på bordet. Hjelpes meg!!![]()
I dag har vi storkost oss i fam.selskap på hytten![]()

Haha så flink klatremus davi har en ganske høy sofa egentlig, så han sliter litt der..men ikke lenge ingen til han klarer det..hehe..
Vis vedlegget 82586
Så koselig med selskapvar det god mat der?
![]()