Skravletråd

Hihi. Takk. Planer for helgen da?
Spiser du snop og drikker brun nå forresten:P?
Drikker brun:P hahaha...Burn skulle det stå

Haha jaja koser meg med bRun jeg :P smash og burn idag :D du da?

Ikke noen planer satt.. blir å ta det rolig fordi Leoh og Liana er forkjøla (på bedringens vei) + at dem begge får tenner! Så her er det liv med humørsvigninger kan du tro! :D haha

Dere da?

Veldig rolig kosehelg :) SKal kike på Vennebyen i morgon då, det er vel einaste planane :)
Der då?

I morgen skal vi i fam.selskap. Det feires på hytten, så dagstur dit;) Søndag skal jeg jobbe dagvakt. Så blir det rolig ellers;)

Haha jaja koser meg med bRun jeg :p smash og burn idag :D du da?

Ikke noen planer satt.. blir å ta det rolig fordi Leoh og Liana er forkjøla (på bedringens vei) + at dem begge får tenner! Så her er det liv med humørsvigninger kan du tro! :D haha

Dere da?

Godt du koser deg med BURN!!..(og ikke brun:P)
Her går det i pepsi max og smågodt fra candyking. Kaster innpå med sure smokker og sure sitronlepper. Og marspanhvaler selvsagt. Misunner deg uansett smash litt altså;)

Fortsatt god bedring til de da. Hvor mange tenner har Leoh nå?;)

Her skal vi på dagstur til hytten i morgen, feire svigermor og søstera hennes. Jeg må si jeg gleder meg mest til maten:P haha..huff. Ellers har jeg en dagvakt på søndag.

Håper ellers drittværet forsvinner...jeg vil på fjelltur etter jobb søndag!!:D Gidder ikke i storm og torden altså:P haha

Godt du koser deg med BURN!!..(og ikke brun:P)
Her går det i pepsi max og smågodt fra candyking. Kaster innpå med sure smokker og sure sitronlepper. Og marspanhvaler selvsagt. Misunner deg uansett smash litt altså;)

Fortsatt god bedring til de da. Hvor mange tenner har Leoh nå?;)

Her skal vi på dagstur til hytten i morgen, feire svigermor og søstera hennes. Jeg må si jeg gleder meg mest til maten:P haha..huff. Ellers har jeg en dagvakt på søndag.

Håper ellers drittværet forsvinner...jeg vil på fjelltur etter jobb søndag!!:D Gidder ikke i storm og torden altså:P haha

Mmmm smågodt med surt godteri og marsipanhvaler:rolleyes: tror jeg skal kjøpe smågodt imårra, for kiosken her i nærheten har tilbud på 69 kr boksen :D da er det bare å stappe oppi så man omtrent ikke får på lokket :P

Takk :) han har fortsatt bare 4.. men holder på med de to tennene ved siden av fortennerne oppe ;) Liana får hjørnetenner nede.. mulig oppe å! Får ikke sjekket mer enn 2 sek :P

Haha maten er jo det beste med sånt :D kos dere da!:)

Haha så du vil ikke på fjelltur når det er storm og torden?:eek::P

Mmmm smågodt med surt godteri og marsipanhvaler:rolleyes: tror jeg skal kjøpe smågodt imårra, for kiosken her i nærheten har tilbud på 69 kr boksen :D da er det bare å stappe oppi så man omtrent ikke får på lokket :p

Takk :) han har fortsatt bare 4.. men holder på med de to tennene ved siden av fortennerne oppe ;) Liana får hjørnetenner nede.. mulig oppe å! Får ikke sjekket mer enn 2 sek :p

Haha maten er jo det beste med sånt :D kos dere da!:)

Haha så du vil ikke på fjelltur når det er storm og torden?:eek::p

Jeg ble bedt om å ta ut av en sånn boks engang, haha:P Hadde fylt den til randen, og den gretne dama bak kassen sa at lokket bulte for mye. Haha. Jeg tok ikke ut mer enn 1 ting og gikk i en annen kasse;) haha
Tilbud på snop er faaaarlig;)

Haha, hun er ikke rolig nok til det eller er det plagsomt syns hun kanskje? :P

Nei, det tørr jeg ikke...selv med mannen:P haha...

Jeg ble bedt om å ta ut av en sånn boks engang, haha:P Hadde fylt den til randen, og den gretne dama bak kassen sa at lokket bulte for mye. Haha. Jeg tok ikke ut mer enn 1 ting og gikk i en annen kasse;) haha
Tilbud på snop er faaaarlig;)

Haha, hun er ikke rolig nok til det eller er det plagsomt syns hun kanskje? :P

Nei, det tørr jeg ikke...selv med mannen:P haha...

Hahaha seriøst? Det skal jo være sånn at så lenge lokket sitter på da :P lurt av deg å gå til en annen kasse.. haha jeg ble spurt engang av en ung gutt om han skulle tape lokket :P så jo ut som om den skulle eksplodere når som helst.. haha..

Hehe nei hun har verken tid eller lyst til å bli undersøkt i munn :P vet det skal komme 2 års jeksler å, men aner ikke om de er på vei nå eller om det kun er hjørnetenner..

Haha nei mannen kan vel ikke beskytte deg mot lynnedslag :P

Hahaha seriøst? Det skal jo være sånn at så lenge lokket sitter på da :p lurt av deg å gå til en annen kasse.. haha jeg ble spurt engang av en ung gutt om han skulle tape lokket :p så jo ut som om den skulle eksplodere når som helst.. haha..

Hehe nei hun har verken tid eller lyst til å bli undersøkt i munn :p vet det skal komme 2 års jeksler å, men aner ikke om de er på vei nå eller om det kun er hjørnetenner..

Haha nei mannen kan vel ikke beskytte deg mot lynnedslag :p

Jada, gadd ikke gå til det sure kvinnemenneske:P
Haha, snill og hjelpsom fyr det da. Må jo fylle boksen skikkelig opp:D

Haha, så herlig hun er:D Oliver James tok forresten en Liana her en dag. Opp på nattbodet, hjelpes meg!!

Nei, akkurat det kan han ikke:P

Jada, gadd ikke gå til det sure kvinnemenneske:P
Haha, snill og hjelpsom fyr det da. Må jo fylle boksen skikkelig opp:D

Haha, så herlig hun er:D Oliver James tok forresten en Liana her en dag. Opp på nattbodet, hjelpes meg!!

Nei, akkurat det kan han ikke:P

Skjønner deg godt! Haha.. ja han bare smålo litt og sa "skal jeg tape lokket å eller?" Haha så gjorde han det og puttet den i en pose :P

Haha ja nå begynner det skal du se! :P man blir ganske nervøs av sånn klatring:confused::rolleyes:;) Leoh klarer nesten å kommr opp i sofan nå:eek: og har prøvd seg på tvbenken!

Skjønner deg godt! Haha.. ja han bare smålo litt og sa "skal jeg tape lokket å eller?" Haha så gjorde han det og puttet den i en pose :p

Haha ja nå begynner det skal du se! :p man blir ganske nervøs av sånn klatring:confused::rolleyes:;) Leoh klarer nesten å kommr opp i sofan nå:eek: og har prøvd seg på tvbenken!

Hehe, kul fyr;)

Haha, jada. Her skal alt klatres på. Og han kommer opp på sofaen her og prøver derfra og opp på bordet. Hjelpes meg!!:P

I dag har vi storkost oss i fam.selskap på hytten:D

Hehe, kul fyr;)

Haha, jada. Her skal alt klatres på. Og han kommer opp på sofaen her og prøver derfra og opp på bordet. Hjelpes meg!!:P

I dag har vi storkost oss i fam.selskap på hytten:D

Haha så flink klatremus da :D vi har en ganske høy sofa egentlig, så han sliter litt der..men ikke lenge ingen til han klarer det..hehe..
1413054746494.jpg

Så koselig med selskap :D var det god mat der?:P

Haha så flink klatremus da :D vi har en ganske høy sofa egentlig, så han sliter litt der..men ikke lenge ingen til han klarer det..hehe..
Vis vedlegget 82586

Så koselig med selskap :D var det god mat der?:p

Se der ja. Bra bilde:D

Det var fårikål, elsker det:D Også masse kaker og snop. Jeg forspiste meg på en utrolig deilig sjokoladekake. :D

Back
Topp