Skravletråd

Neida:P haha...Flott det gav deg en ide da;) Er jo i grunn gøy det da. Anderledes kake liksom;)
Mannen er jo så glad i Bergen og spesielt område vi bor så kunne jaggu laget det til han også:P

Hahaha ja da bør du gjøre det til bursdagen hans :P hahah

Her er kaken for Liana og Leoh :) ble ikke de fargene jeg hadde i hode, men ble bra til slutt :D

1412524718780.jpg

Åh, så flott den var:D Hadde mine kaker bare blitt halvparten så fine:P
Var selskapet vellykket da:D?

Takk :D det er ikke så vanskelig;) men man må ha tålmodighet og rett utstyr da :)

Selskapet var vellykket, men ble bare noen få:P greit nok det for meg.. hehe Leoh fikk en stor traktor og en bil som lager lyd og lys når den kjører.. han DIGGET de :D dytter dem rundt heletida.. hehe

Takk :D det er ikke så vanskelig;) men man må ha tålmodighet og rett utstyr da :)

Selskapet var vellykket, men ble bare noen få:p greit nok det for meg.. hehe Leoh fikk en stor traktor og en bil som lager lyd og lys når den kjører.. han DIGGET de :D dytter dem rundt heletida.. hehe

Ja, må få mer utstyr jeg.Står på ønskelisten til jul:P

Så gøy da:D Godt han ble fornøyd;)

Ja, må få mer utstyr jeg.Står på ønskelisten til jul:P

Så gøy da:D Godt han ble fornøyd;)

Det er kjekt med jul :D det ene året fikk jeg gavekort på cacas.no :)

Det er kjekt med jul :D det ene året fikk jeg gavekort på cacas.no :)
Aldri hørt om cacas.no faktisk. Men var inne og kika litt. Veldig kjekk side:D har lyst å lære meg å bake fine kaker. Bakar du ein del? Har du tips til ei nybegynnerbok eller noko slikt? :-)

Aldri hørt om cacas.no faktisk. Men var inne og kika litt. Veldig kjekk side:D har lyst å lære meg å bake fine kaker. Bakar du ein del? Har du tips til ei nybegynnerbok eller noko slikt? :-)

Ja de har mye bra der :D og jeg har lyst på fler figur-former! jeg baker ikke såå mye lenger.. og har ikke brukt noe spesielt med bøker heller.. bruker mye nettet for å finne oppskrifter å slikt :)

Ja de har mye bra der :D og jeg har lyst på fler figur-former! jeg baker ikke såå mye lenger.. og har ikke brukt noe spesielt med bøker heller.. bruker mye nettet for å finne oppskrifter å slikt :)
Eg får kike på litt bakebloggar, der brukar å vere veldig mykje snacks:D

Jeg vil ha en pakke-formen:D

Back
Topp