Neidahaha...Flott det gav deg en ide da
Er jo i grunn gøy det da. Anderledes kake liksom
![]()
Mannen er jo så glad i Bergen og spesielt område vi bor så kunne jaggu laget det til han også![]()
Hahaha ja da bør du gjøre det til bursdagen hans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neidahaha...Flott det gav deg en ide da
Er jo i grunn gøy det da. Anderledes kake liksom
![]()
Mannen er jo så glad i Bergen og spesielt område vi bor så kunne jaggu laget det til han også![]()
Hahaha ja da bør du gjøre det til bursdagen hanshahah
Her er kaken for Liana og Leohble ikke de fargene jeg hadde i hode, men ble bra til slutt
Vis vedlegget 81539
Åh, så flott den varHadde mine kaker bare blitt halvparten så fine
![]()
Var selskapet vellykket da?
Takkdet er ikke så vanskelig
men man må ha tålmodighet og rett utstyr da
Selskapet var vellykket, men ble bare noen fågreit nok det for meg.. hehe Leoh fikk en stor traktor og en bil som lager lyd og lys når den kjører.. han DIGGET de
dytter dem rundt heletida.. hehe
Ja, må få mer utstyr jeg.Står på ønskelisten til jul![]()
Så gøy daGodt han ble fornøyd
![]()
Det er kjekt med juldet ene året fikk jeg gavekort på cacas.no
![]()
Aldri hørt om cacas.no faktisk. Men var inne og kika litt. Veldig kjekk sideDet er kjekt med juldet ene året fikk jeg gavekort på cacas.no
![]()
Aldri hørt om cacas.no faktisk. Men var inne og kika litt. Veldig kjekk sidehar lyst å lære meg å bake fine kaker. Bakar du ein del? Har du tips til ei nybegynnerbok eller noko slikt?
![]()
Eg får kike på litt bakebloggar, der brukar å vere veldig mykje snacksJa de har mye bra derog jeg har lyst på fler figur-former! jeg baker ikke såå mye lenger.. og har ikke brukt noe spesielt med bøker heller.. bruker mye nettet for å finne oppskrifter å slikt
![]()
Ja de har mye bra derog jeg har lyst på fler figur-former! jeg baker ikke såå mye lenger.. og har ikke brukt noe spesielt med bøker heller.. bruker mye nettet for å finne oppskrifter å slikt
![]()
Eg får kike på litt bakebloggar, der brukar å vere veldig mykje snacks![]()
Jeg vil ha en pakke-formen![]()
Ja den så jegser fin ut
har lyst på de fleste formene jeg
haha
Både genial til jul og bursdager![]()
God helg![]()
God helg![]()