Skravletråd

Takk :D ja han fikk krone i barnehagen:D

Hehe bruker bare en app på mobilen til å fikse bilder :P

I dag er det lillelørdag, en fin unskylding for litt smågodt....oh la la;):D

Hahah det må være en en bitte bitte liten lillelørdag isåfall :P haha heldig du som har smågodt!!

Hehe, ok. Gøy man får slike. Husker jeg fikk de selv når jeg gikk i barnehagen:P

Så genial app:D

Ja det hører vel til i de fleste barnehager :) alltid stas med krone :D

Det gjør det:) Herlig!

I dag var det babyteater i barnehagen her. Oliver elsket det:D Lo og var helt med. Der der der, se se se:P

Haha så gøy :D man blir jo helt gira selv når de er sånn :P

Ja, hehe. Jeg så jo sikkert helt fjern ut for ble jo så kjempe gira selv:P

Haha syns jeg ser det :D moro da! Leoh får latterkrampe når noen nyser:P (eller later som)..haha

Jada, klovnen Synnøve:P

Haha, herlig. Atsjoooo atsjooo atsjooooo

ja du kan tro det blir en del uekte nys her :P

Men du! Hvordan er Oliver på stellebordet? Leoh har nemlig funnet snabelfanten sin, og skal leke med den hele tiden:oops::p litt slitsomt når man skal vaske og ta på bleie osv..

ja du kan tro det blir en del uekte nys her :p

Men du! Hvordan er Oliver på stellebordet? Leoh har nemlig funnet snabelfanten sin, og skal leke med den hele tiden:oops::p litt slitsomt når man skal vaske og ta på bleie osv..

Haha, artig da:D Her syns han gryntelyder er veldig gøy:P

Han har funnet den ja, men ikke super opptatt av den i grunn:P Innimellom så virker det som han lurer fælt på hva det er for noe rart der da:P
Men å ligge i ro, ehhh..det er ikke snakk om. Funker av og til å gi han tannbørsten min,mens han ligger der...:P

Haha, artig da:D Her syns han gryntelyder er veldig gøy:P

Han har funnet den ja, men ikke super opptatt av den i grunn:P Innimellom så virker det som han lurer fælt på hva det er for noe rart der da:P
Men å ligge i ro, ehhh..det er ikke snakk om. Funker av og til å gi han tannbørsten min,mens han ligger der...:P

Haha ja Leoh å virker litt overrasket når han finner den :P ligger stille og sååå konsentrert..hahaha.. gutter as!! Jentene har aldri holdt på sånn :P ligge i ro kan være en kamp her å! Og han blir såååååå SUR når han ikke får snu seg på magen!

Haha ja Leoh å virker litt overrasket når han finner den :p ligger stille og sååå konsentrert..hahaha.. gutter as!! Jentene har aldri holdt på sånn :p ligge i ro kan være en kamp her å! Og han blir såååååå SUR når han ikke får snu seg på magen!

Haha, begynner tidlig:P off..:D

Her vil han mange ganger klatre ned i vasken:eek:

Haha, begynner tidlig:P off..:D

Her vil han mange ganger klatre ned i vasken:eek:

Haha ja vet ikke hva det er med gutter/menn:confused::p haha

Ja det er vel kansje ikke du like gira på?:P haha Liana klatrer opp på stellematta selv:eek: den ligger oppå vaskemaskina, så hun bruker bare døra til å komme seg opp.. hehe

Haha ja vet ikke hva det er med gutter/menn:confused::p haha

Ja det er vel kansje ikke du like gira på?:p haha Liana klatrer opp på stellematta selv:eek: den ligger oppå vaskemaskina, så hun bruker bare døra til å komme seg opp.. hehe

Den ser nå litt morsom ut, så kan jo skjønne de blir fasinert:P

Nei, ikke akkurat. Klarer jo sette på springen og så.
Herlig hun er:D

Den ser nå litt morsom ut, så kan jo skjønne de blir fasinert:P

Nei, ikke akkurat. Klarer jo sette på springen og så.
Herlig hun er:D

Haha ja hadde han bare sett den :P startet med at han kom borti med hånda en gang..og det var visst artig.. haha..

Flinke Oliver da :P Leoh prøver seg på vasken når vi skal vaske hendene hans.. men har lissom ikke latt han prøve ordentlig:P:)

Haha ja hadde han bare sett den :p startet med at han kom borti med hånda en gang..og det var visst artig.. haha..

Flinke Oliver da :p Leoh prøver seg på vasken når vi skal vaske hendene hans.. men har lissom ikke latt han prøve ordentlig:p:)

Haha, godt poeng. kjennes artig ut blir mer riktig å skrive da gjerne:P

Her var vi så dum og lot han prøve:P haha...

Back
Topp