Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag er det lillelørdag, en fin unskylding for litt smågodt....oh la la![]()
Takkja han fikk krone i barnehagen
Hehe bruker bare en app på mobilen til å fikse bilder![]()
Hahah det må være en en bitte bitte liten lillelørdag isåfallhaha heldig du som har smågodt!!
Hehe, ok. Gøy man får slike. Husker jeg fikk de selv når jeg gikk i barnehagen![]()
Så genial app![]()
Lillelørdag pga. det er halveis til lørdag![]()
Ja det hører vel til i de fleste barnehageralltid stas med krone
![]()
Det gjør detHerlig!
I dag var det babyteater i barnehagen her. Oliver elsket detLo og var helt med. Der der der, se se se
![]()
Haha så gøyman blir jo helt gira selv når de er sånn
![]()
Ja, hehe. Jeg så jo sikkert helt fjern ut for ble jo så kjempe gira selv![]()
Jada, klovnen SynnøveHaha syns jeg ser detmoro da! Leoh får latterkrampe når noen nyser
(eller later som)..haha
Jada, klovnen Synnøve![]()
Haha, herlig. Atsjoooo atsjooo atsjooooo
ja du kan tro det blir en del uekte nys her
Men du! Hvordan er Oliver på stellebordet? Leoh har nemlig funnet snabelfanten sin, og skal leke med den hele tidenlitt slitsomt når man skal vaske og ta på bleie osv..
Haha, artig daHer syns han gryntelyder er veldig gøy
![]()
Han har funnet den ja, men ikke super opptatt av den i grunnInnimellom så virker det som han lurer fælt på hva det er for noe rart der da
Men å ligge i ro, ehhh..det er ikke snakk om. Funker av og til å gi han tannbørsten min,mens han ligger der...![]()
Haha ja Leoh å virker litt overrasket når han finner denligger stille og sååå konsentrert..hahaha.. gutter as!! Jentene har aldri holdt på sånn
ligge i ro kan være en kamp her å! Og han blir såååååå SUR når han ikke får snu seg på magen!
Haha, begynner tidligoff..
Her vil han mange ganger klatre ned i vasken![]()
Haha ja vet ikke hva det er med gutter/mennhaha
Ja det er vel kansje ikke du like gira på?haha Liana klatrer opp på stellematta selv
den ligger oppå vaskemaskina, så hun bruker bare døra til å komme seg opp.. hehe
Den ser nå litt morsom ut, så kan jo skjønne de blir fasinert![]()
Nei, ikke akkurat. Klarer jo sette på springen og så.
Herlig hun er![]()
Haha ja hadde han bare sett denstartet med at han kom borti med hånda en gang..og det var visst artig.. haha..
Flinke Oliver daLeoh prøver seg på vasken når vi skal vaske hendene hans.. men har lissom ikke latt han prøve ordentlig
![]()