JaSå kjekt at du har tatt vare på denplanlegge ettårsdag ja, det skulle vel eg og ha gjort
har egentlig ikkje så mykje planar. Er aleine heime med mini. Har levert ho til mormora, så eg kan ta ein god dusj i alle fall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaSå kjekt at du har tatt vare på denplanlegge ettårsdag ja, det skulle vel eg og ha gjort
har egentlig ikkje så mykje planar. Er aleine heime med mini. Har levert ho til mormora, så eg kan ta ein god dusj i alle fall
![]()
Uff, influensa eller?Jaer en tro kopi av en smio vogn på 90 tallet
godt det
blitt syk jeg :/
Heihei girls![]()
Hatt en fin dag?![]()
Jeppidag har jeg og jentenr vært på et bitte lite tivoli som er her i forbindelse med kveldsåpent, også tok jeg med meg Emira og mine 2 søstre for å se kaptein sabeltann på kino
Du da?
Så gøy da![]()
Likte de filmen? Hørt at noen syns den er skummelStorebror og tantebarna skal se den til uken
![]()
Ja Emira syns det var gøy
Den var egentlig ikke noe skummel, men mer spennede og morsomvar mange fra avdelingen til Emira der..
Så bra da!Kommer sikkert veldig an på barnet. Ei venninne var med sønnen og han ble redd nemlig
![]()
Planer for i dag da?![]()
Vi skal på antikk og retromesse![]()
Ja nå er det jo sånn at selve sabeltann kan være skummel i seg selv da! Emira har hatt mye mareritt om han før..hehe at han slo og sparka hun
Ikke noen andre planer enn at jeg må lage kake for selskap imårra
Har du tenkt å kjøpe deg noe kansje?![]()
Haha, huff. Høres ut som grusomme mareritt![]()
Selskap for Leoh?
Tenkte ikke på noe spesielt før vi reiste nei, men elsker slike messer. Var mest hvis vi kom over noen flotte skatter![]()
Hehe var nok grusomt for hunikke lenge siden hun drømte at spiderman og et lemen holdt hun fast
hahaha..
Blir et felles selskap for Liana og Leoh med slektninger fra min pappa sin sideLiana hadde jo bursdag 14 sept, og Leoh har 14 okt
Ja er gøy med sånne messerfant dere noe da?
![]()
Huff, ikke noe kjektKommer hun inn til dere når hun våkner da eller?
Ahhh, greit med fellesselskap daArtig.
Hvordan kake laget du?
Vi kjøpte et bilde eller trykk er det vel av bergen. Område der vi bor![]()
Nei hun sitter i senga og roper og skriker etter meghaha har rommet rett ved siden av oss.. hehe..
Jeg lagde en Ole brumm kakeskal ta bilde av den imårra når det er dagslys! Da får jeg bedre bilder
Oh det blir sikkert en fin kake!aldri tenkt på det før jeg.. hehe
Haha, stakkarSøt hun er.
Oh, den må jeg se bilde av![]()
Huh? Tror du misforstod noe nåhahaha...Ikke bergen på kake...
Kjøpte et bilde med Bergen på. Et trykk liksom. Skal ikke ha det på kake. haha.. Henges på veggen. Lol
Jeg formulertte meg gjerne dårlig eller hoppet litt vel fort fra det ene til det andre![]()
Hahaha åjaaaatenkte du mente på en kake jeg
det ga meg faktisk en idé skjønner du.. hehe bestemora mi syns det ene fjellet vi har her (Gaustatoppen) er sååå fint, og tror hun hadde blitt veldig glad for en kake med et sånt bilde på
hehe
Det var et bilde dere kjøpte messen tenker jeg?haha