Skravletråd

Så kjekt at du har tatt vare på den:D planlegge ettårsdag ja, det skulle vel eg og ha gjort:-) har egentlig ikkje så mykje planar. Er aleine heime med mini. Har levert ho til mormora, så eg kan ta ein god dusj i alle fall:-)
Ja :D er en tro kopi av en smio vogn på 90 tallet :) godt det :) blitt syk jeg :/

Jeg har ikke crp eller feber :/ må kontakte legen så jeg får time samtidig som svar på blodprøvene :)

Heihei girls;)

Hatt en fin dag?:D

Jepp :) idag har jeg og jentenr vært på et bitte lite tivoli som er her i forbindelse med kveldsåpent, også tok jeg med meg Emira og mine 2 søstre for å se kaptein sabeltann på kino :D

Du da?

Jepp :) idag har jeg og jentenr vært på et bitte lite tivoli som er her i forbindelse med kveldsåpent, også tok jeg med meg Emira og mine 2 søstre for å se kaptein sabeltann på kino :D

Du da?

Så gøy da:)
Likte de filmen? Hørt at noen syns den er skummel:P Storebror og tantebarna skal se den til uken:)

Så gøy da:)
Likte de filmen? Hørt at noen syns den er skummel:P Storebror og tantebarna skal se den til uken:)

Ja Emira syns det var gøy :)

Den var egentlig ikke noe skummel, men mer spennede og morsom ;) var mange fra avdelingen til Emira der..

Ja Emira syns det var gøy :)

Den var egentlig ikke noe skummel, men mer spennede og morsom ;) var mange fra avdelingen til Emira der..

Så bra da! :) Kommer sikkert veldig an på barnet. Ei venninne var med sønnen og han ble redd nemlig:P

Planer for i dag da?:)

Vi skal på antikk og retromesse:D

Så bra da! :) Kommer sikkert veldig an på barnet. Ei venninne var med sønnen og han ble redd nemlig:P

Planer for i dag da?:)

Vi skal på antikk og retromesse:D

Ja nå er det jo sånn at selve sabeltann kan være skummel i seg selv da! Emira har hatt mye mareritt om han før..hehe at han slo og sparka hun:eek::P

Ikke noen andre planer enn at jeg må lage kake for selskap imårra ;)

Har du tenkt å kjøpe deg noe kansje? :D

Ja nå er det jo sånn at selve sabeltann kan være skummel i seg selv da! Emira har hatt mye mareritt om han før..hehe at han slo og sparka hun:eek::p

Ikke noen andre planer enn at jeg må lage kake for selskap imårra ;)

Har du tenkt å kjøpe deg noe kansje? :D

Haha, huff. Høres ut som grusomme mareritt:P

Selskap for Leoh?

Tenkte ikke på noe spesielt før vi reiste nei, men elsker slike messer. Var mest hvis vi kom over noen flotte skatter;)

Haha, huff. Høres ut som grusomme mareritt:P

Selskap for Leoh?

Tenkte ikke på noe spesielt før vi reiste nei, men elsker slike messer. Var mest hvis vi kom over noen flotte skatter;)

Hehe var nok grusomt for hun :P ikke lenge siden hun drømte at spiderman og et lemen holdt hun fast :P hahaha..

Blir et felles selskap for Liana og Leoh med slektninger fra min pappa sin side :) Liana hadde jo bursdag 14 sept, og Leoh har 14 okt ;)

Ja er gøy med sånne messer :D fant dere noe da?:)

Hehe var nok grusomt for hun :p ikke lenge siden hun drømte at spiderman og et lemen holdt hun fast :p hahaha..

Blir et felles selskap for Liana og Leoh med slektninger fra min pappa sin side :) Liana hadde jo bursdag 14 sept, og Leoh har 14 okt ;)

Ja er gøy med sånne messer :D fant dere noe da?:)

Huff, ikke noe kjekt:P Kommer hun inn til dere når hun våkner da eller?

Ahhh, greit med fellesselskap da:) Artig.
Hvordan kake laget du;)?

Vi kjøpte et bilde eller trykk er det vel av bergen. Område der vi bor;)

Huff, ikke noe kjekt:P Kommer hun inn til dere når hun våkner da eller?

Ahhh, greit med fellesselskap da:) Artig.
Hvordan kake laget du;)?

Vi kjøpte et bilde eller trykk er det vel av bergen. Område der vi bor;)

Nei hun sitter i senga og roper og skriker etter meg :P haha har rommet rett ved siden av oss.. hehe..

Jeg lagde en Ole brumm kake:D skal ta bilde av den imårra når det er dagslys! Da får jeg bedre bilder :)

Oh det blir sikkert en fin kake! :D aldri tenkt på det før jeg.. hehe

Nei hun sitter i senga og roper og skriker etter meg :p haha har rommet rett ved siden av oss.. hehe..

Jeg lagde en Ole brumm kake:D skal ta bilde av den imårra når det er dagslys! Da får jeg bedre bilder :)

Oh det blir sikkert en fin kake! :D aldri tenkt på det før jeg.. hehe

Haha, stakkar:P Søt hun er.
Oh, den må jeg se bilde av:D

Huh? Tror du misforstod noe nå:P hahaha...Ikke bergen på kake...:P Kjøpte et bilde med Bergen på. Et trykk liksom. Skal ikke ha det på kake. haha.. Henges på veggen. Lol

Jeg formulertte meg gjerne dårlig eller hoppet litt vel fort fra det ene til det andre:P

Haha, stakkar:P Søt hun er.
Oh, den må jeg se bilde av:D

Huh? Tror du misforstod noe nå:P hahaha...Ikke bergen på kake...:P Kjøpte et bilde med Bergen på. Et trykk liksom. Skal ikke ha det på kake. haha.. Henges på veggen. Lol
Jeg formulertte meg gjerne dårlig eller hoppet litt vel fort fra det ene til det andre:P

Hahaha åjaaaa :D tenkte du mente på en kake jeg ;) det ga meg faktisk en idé skjønner du.. hehe bestemora mi syns det ene fjellet vi har her (Gaustatoppen) er sååå fint, og tror hun hadde blitt veldig glad for en kake med et sånt bilde på :P hehe

Det var et bilde dere kjøpte messen tenker jeg? :P haha

Hahaha åjaaaa :D tenkte du mente på en kake jeg ;) det ga meg faktisk en idé skjønner du.. hehe bestemora mi syns det ene fjellet vi har her (Gaustatoppen) er sååå fint, og tror hun hadde blitt veldig glad for en kake med et sånt bilde på :p hehe

Neida:P haha...Flott det gav deg en ide da;) Er jo i grunn gøy det da. Anderledes kake liksom;)
Mannen er jo så glad i Bergen og spesielt område vi bor så kunne jaggu laget det til han også:P

Back
Topp