Ja, må jo få han også![]()
Hatt en fin dag forresten?![]()
Klart det
Dagen var fin, men syns plutselig jeg har så mye å gjøre? Har vel egentlig ikke det da..haha.. for nå er jeg jo alene hjemme
Hva med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, må jo få han også![]()
Hatt en fin dag forresten?![]()
Klart dethehe
Dagen var fin, men syns plutselig jeg har så mye å gjøre? Har vel egentlig ikke det da..haha.. for nå er jeg jo alene hjemme
Hva med deg?
Hehe, skulle jo heller tro du fikk det mindre travelt![]()
Jada,vi koser oss vettu. I dag har jeg jobbet dagvakt. Kort vakt, i grunnen greit det![]()
Haha ja ikke sant! Men nå er det lissom så mye jeg kan få tid til å gjøre, og føler vel at jeg må gjøre alt før ungene er hjemme igjen
Ja det høred greit ut danår var du ferdig?
Helt sikkert noe sånn jaAlt skal vaskes og ryddes liksom
Var kun 10.00-14.00. I morgen er det 08.00-15.00=)
Hehe ja.. nå har jeg lissom tid til det meste.. men MÅ vel ikke gjøre ALT fordehaha
Det var jo veldig fine arbeidstider da![]()
Nei, rotet går ingen steder så![]()
Ja, veldig greie dePå turnusen min er det dog ingen av de. Da begynner jeg alltid 07.30 på d-vakt. Nå kan jeg styre det litt selv vettu siden det er ekstravakter
![]()
Nei syns det er dårlig gjort av rotet å bare sitte der å glo!
Høres veldig bra ut![]()
Ja, fytti slemt![]()
MhmGreie tider
Huff,veslegutt er syk igjen:/

Gratulerer med 2 åring i hus i morgenVi har hatt en liten feiring for Liana idaghun fyller 2 år imårra (14), men søsteren min ville være med på feiringa, og hun kunne ikke imårra!
Her er kaken jeg lagdesuper fornøyd! Bakte sukkerbrød selv, og hadde toro sjokolademoussé med knust oreokjeks som fyll. Og brukte smørkrem som pynt
Vis vedlegget 77523
Også den kommende bursdagsjenta da
Vis vedlegget 77524
Vis vedlegget 77525
Vis vedlegget 77526
Gratulerer med 2 åring i hus i morgenså flott kake
Sent from my iPhone using BV Forum
Uff daåssen syk?
Vi har hatt en liten feiring for Liana idaghun fyller 2 år imårra (14), men søsteren min ville være med på feiringa, og hun kunne ikke imårra!
Her er kaken jeg lagdesuper fornøyd! Bakte sukkerbrød selv, og hadde toro sjokolademoussé med knust oreokjeks som fyll. Og brukte smørkrem som pynt
Vis vedlegget 77523
Også den kommende bursdagsjenta da
Vis vedlegget 77524
Vis vedlegget 77525
Vis vedlegget 77526
Feber, renner av nesen og hoster noe.
Søte Liana![]()
Du er sinnsykt flink, utrolig kake!
Du får ta på bestilling. Lage kakeblogg![]()
Dakkarforkjølelse her å! Meg og Leoh.. men uten feber da heldigvis
![]()
Tusen takk
Hehe tror jeg har nok å styre med for tiden.. hahamen tar på noen få bestillinger av bekjente da
![]()
Ok, god bedring![]()
Ikke kjekt når de små er syke.
I natt var grusom. Hang på puppen i hele natt![]()
Ja, ok.
Så greit da. Hadde bestilt av deg jeg også, om du bodde nærmere![]()