Skravletråd

Ja, må jo få han også:P:D

Hatt en fin dag forresten?;)

Klart det:D hehe

Dagen var fin, men syns plutselig jeg har så mye å gjøre? Har vel egentlig ikke det da..haha.. for nå er jeg jo alene hjemme:P

Hva med deg?

Klart det:D hehe

Dagen var fin, men syns plutselig jeg har så mye å gjøre? Har vel egentlig ikke det da..haha.. for nå er jeg jo alene hjemme:p

Hva med deg?

Hehe, skulle jo heller tro du fikk det mindre travelt:P

Jada,vi koser oss vettu. I dag har jeg jobbet dagvakt. Kort vakt, i grunnen greit det:)

Hehe, skulle jo heller tro du fikk det mindre travelt:P

Jada,vi koser oss vettu. I dag har jeg jobbet dagvakt. Kort vakt, i grunnen greit det:)

Haha ja ikke sant! Men nå er det lissom så mye jeg kan få tid til å gjøre, og føler vel at jeg må gjøre alt før ungene er hjemme igjen :P

Ja det høred greit ut da:D når var du ferdig?

Haha ja ikke sant! Men nå er det lissom så mye jeg kan få tid til å gjøre, og føler vel at jeg må gjøre alt før ungene er hjemme igjen :p

Ja det høred greit ut da:D når var du ferdig?

Helt sikkert noe sånn ja:P Alt skal vaskes og ryddes liksom;)

Var kun 10.00-14.00. I morgen er det 08.00-15.00=)

Helt sikkert noe sånn ja:P Alt skal vaskes og ryddes liksom;)

Var kun 10.00-14.00. I morgen er det 08.00-15.00=)

Hehe ja.. nå har jeg lissom tid til det meste.. men MÅ vel ikke gjøre ALT forde:P haha

Det var jo veldig fine arbeidstider da:)

Hehe ja.. nå har jeg lissom tid til det meste.. men MÅ vel ikke gjøre ALT forde:p haha

Det var jo veldig fine arbeidstider da:)

Nei, rotet går ingen steder så:P

Ja, veldig greie de:) På turnusen min er det dog ingen av de. Da begynner jeg alltid 07.30 på d-vakt. Nå kan jeg styre det litt selv vettu siden det er ekstravakter:)

Nei, rotet går ingen steder så:P

Ja, veldig greie de:) På turnusen min er det dog ingen av de. Da begynner jeg alltid 07.30 på d-vakt. Nå kan jeg styre det litt selv vettu siden det er ekstravakter:)

Nei syns det er dårlig gjort av rotet å bare sitte der å glo!:confused::p

Høres veldig bra ut:D

Vi har hatt en liten feiring for Liana idag:) hun fyller 2 år imårra (14), men søsteren min ville være med på feiringa, og hun kunne ikke imårra!

Her er kaken jeg lagde:D super fornøyd! Bakte sukkerbrød selv, og hadde toro sjokolademoussé med knust oreokjeks som fyll. Og brukte smørkrem som pynt:D
1410633597865.jpg

Også den kommende bursdagsjenta da:D
1410633683963.jpg
1410633697334.jpg
1410633709363.jpg

Vi har hatt en liten feiring for Liana idag:) hun fyller 2 år imårra (14), men søsteren min ville være med på feiringa, og hun kunne ikke imårra!

Her er kaken jeg lagde:D super fornøyd! Bakte sukkerbrød selv, og hadde toro sjokolademoussé med knust oreokjeks som fyll. Og brukte smørkrem som pynt:D
Vis vedlegget 77523

Vis vedlegget 77524
Vis vedlegget 77525
Vis vedlegget 77526
Gratulerer med 2 åring i hus i morgen :D så flott kake :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer med 2 åring i hus i morgen :D så flott kake :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk:D og om akkurat 1mnd så har vi en ny 1-åring igjen:D:P

Vis vedlegget 77523

Vis vedlegget 77524
Vis vedlegget 77525
Vis vedlegget 77526

Søte Liana:)
Du er sinnsykt flink, utrolig kake!
Du får ta på bestilling. Lage kakeblogg;)

Søte Liana:)
Du er sinnsykt flink, utrolig kake!
Du får ta på bestilling. Lage kakeblogg;)

Tusen takk :D
Hehe tror jeg har nok å styre med for tiden.. haha :D men tar på noen få bestillinger av bekjente da ;)

Back
Topp