Skravletråd

Haha, det kan du si:P Kommer til å få to tørka rosiner som henger langt ned på magen når jeg er ferdig med barn:P;)

Hahaha du som er så ung, er det ikke sikkert ;) etter amming med Emira, så forsvant mine omtrent:eek: drakk opp fettet der å hu.. hahaha..

Ja:P Ikke fått svar fra hun kakebakeren enda, så mulig vi baker alt selv her også:)

Du får bestille sånt bilde som jeg gjorde :P

Skal ha felles selskap for Liana og Leoh etterhvert.. siden det akkurat er 1 mnd mellom dem, og da blir det bilde av brumm:rolleyes:

Hahaha du som er så ung, er det ikke sikkert ;) etter amming med Emira, så forsvant mine omtrent:eek: drakk opp fettet der å hu.. hahaha..

Ung og ung...Er ikke sikkert jeg er så ung når jeg er ferdig med barn og amming. Hvem vet:P

Du får bestille sånt bilde som jeg gjorde :p

Skal ha felles selskap for Liana og Leoh etterhvert.. siden det akkurat er 1 mnd mellom dem, og da blir det bilde av brumm:rolleyes:

Det er jo veldig greit med fellesselskap da:)
Hva side var det du bestlte fra igjen?
Gidder ikke finne tilbake:P haha
De selger jo en del på ebay også.
Har bestilt til cupcakes der.

Det er jo veldig greit med fellesselskap da:)
Hva side var det du bestlte fra igjen?
Gidder ikke finne tilbake:P haha
De selger jo en del på ebay også.
Har bestilt til cupcakes der.

Ja ganske greit å gjøre det sånn.. blir selskap for slekta til min pappa da.. så ferier vi med mamma og den gjengen på selve dagen :)

Bestille fra www.kakepynt.net

Jeg så først på ebay, men fant ut at det ville koste like mye uansett pga frakta;) og fikk det i posten dagen etter jeg bestilte:D

Neeei, altså...jeg har i utgangspunktet ingen planer om å vente lenge med nestemann...men man bestemmer jo ikke det helt selv:P Man skal nå bli gravid først også:P

Hehe ja desverre bestemmer man ikke det 100% selv :P;)

Ja ganske greit å gjøre det sånn.. blir selskap for slekta til min pappa da.. så ferier vi med mamma og den gjengen på selve dagen :)

Bestille fra www.kakepynt.net

Jeg så først på ebay, men fant ut at det ville koste like mye uansett pga frakta;) og fikk det i posten dagen etter jeg bestilte:D

Ja, ok. Det jeg har bestilt på ebay var veldig billig frakt eller free shipping;)
Ok, supert. Da har jeg notert meg den linken. Må sjekke ut priser og utvalg der;)

Ja, ok. Det jeg har bestilt på ebay var veldig billig frakt eller free shipping;)
Ok, supert. Da har jeg notert meg den linken. Må sjekke ut priser og utvalg der;)

Ja altså, man har større utvalg på ebay da.. hehe..

Du kan også bruke eget bilde på den siden :)

Hva tenkte jg på når jeg skrev der...
Egen bilde...
er høres...
Haha..må sove snart:P

Korleis har damene det i dag? Klar for helg?? :-D

Og god helg ja;)
Helg er alltid ekstra kjekt:D
Helgeplaner?:)

Back
Topp