Haha glad jeg ikke ammer!![]()
Haha, det kan du si
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha glad jeg ikke ammer!![]()
Hehe så snilt dalitt greit å bestille av noen som bor litt nærmere ja
![]()
Haha, det kan du siKommer til å få to tørka rosiner som henger langt ned på magen når jeg er ferdig med barn
![]()
JaIkke fått svar fra hun kakebakeren enda, så mulig vi baker alt selv her også
![]()
Hahaha du som er så ung, er det ikke sikkertetter amming med Emira, så forsvant mine omtrent
drakk opp fettet der å hu.. hahaha..
Du får bestille sånt bilde som jeg gjorde
Skal ha felles selskap for Liana og Leoh etterhvert.. siden det akkurat er 1 mnd mellom dem, og da blir det bilde av brumm![]()
Ung og ung...Er ikke sikkert jeg er så ung når jeg er ferdig med barn og amming. Hvem vet![]()
Haha nei det tenkte jeg ikke på![]()
Det er jo veldig greit med fellesselskap da![]()
Hva side var det du bestlte fra igjen?
Gidder ikke finne tilbakehaha
De selger jo en del på ebay også.
Har bestilt til cupcakes der.
Neeei, altså...jeg har i utgangspunktet ingen planer om å vente lenge med nestemann...men man bestemmer jo ikke det helt selvMan skal nå bli gravid først også
![]()
Ja ganske greit å gjøre det sånn.. blir selskap for slekta til min pappa da.. så ferier vi med mamma og den gjengen på selve dagen
Bestille fra www.kakepynt.net
Jeg så først på ebay, men fant ut at det ville koste like mye uansett pga fraktaog fikk det i posten dagen etter jeg bestilte
![]()
Hehe ja desverre bestemmer man ikke det 100% selv![]()
Ja, ok. Det jeg har bestilt på ebay var veldig billig frakt eller free shipping![]()
Ok, supert. Da har jeg notert meg den linken. Må sjekke ut priser og utvalg der![]()
Ja altså, man har større utvalg på ebay da.. hehe..
Du kan også bruke eget bilde på den siden![]()
Hva tenkte jg på når jeg skrev der...
Egen bilde...
er høres...
Haha..må sove snart![]()
Ikke like lett alltidHahaha såå flink til å skrive å![]()
Korleis har damene det i dag? Klar for helg?? :-D