Skravletråd

Viktig det!:D
Har nettop sett dektektiv downs:D Guud så herlig film!!!:D
Den har eg skikkelig lyst å sjå. Har den komt på netflix eller viaplay eller nokon annan plass? Eller er det fortsatt kinofilm? Henge Ikkje heilt med i kor lenge den har vore ute...

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Den har eg skikkelig lyst å sjå. Har den komt på netflix eller viaplay eller nokon annan plass? Eller er det fortsatt kinofilm? Henge Ikkje heilt med i kor lenge den har vore ute...

Sent from my Galaxy Nexus using BV Forum mobile app

Den er sikkert der. Jeg kjøpte den på bluray i går;)

må si at her på gran canaria koser vi oss maksimalt og nyter sol og varme :D herlig herlig! har ei så snill og god jente med oss så null stress at vi valgte å ta henne med så tidlig :) <3

ImageUploadedByBV Forum1410392823.204096.jpg

Utsikten våres :D

Sent from my iPhone using BV Forum

ImageUploadedByBV Forum1410392874.639361.jpg

Badenymfen ❤️

Flott utsikt! Der vil jeg tro dere storkoser dere ja:)
*savne Syden selv*
Koser oss masse :D håper at til neste år at det ikke blir noen tur men får se :)

Så herlig :D Leoh er hekta på maispops for tiden.. haha og cheerios :p

Maispops går det unna på her også:P Cheerios har han ikke fått;) Han elsker det samme som faren, men det er i grunn veldig greit for han er sunnere enn meg;)

Maispops går det unna på her også:P Cheerios har han ikke fått;) Han elsker det samme som faren, men det er i grunn veldig greit for han er sunnere enn meg;)

Leoh fikk smake det når jeg kjøpte til jentene :) er så sjeldent vi har sånt.. hehe men det var stas å plukke opp og stappe i munn :P

ImageUploadedByBV Forum1410471982.993862.jpg

Vi har hatt en fin dag :) vært i bassenget og spist middag ute :) se den nydelige solnedgangen !! Nyter de siste dagene her nede.

Idag er jeg 1 DPO om kroppen min har riktig syklus :) men skal ikke ta test på lenge. Hadde vært gøy om vi laget lillebrøster i syden som med Natalia da hehe :p

Back
Topp