Skravletråd

Noen planer for helgen?
Vi er bedt i et par besøker, men mulig vi dropper pga. veslegutt ikke er helt frisk. Kan være han er enda bedre i morgen. Håper det:) Ellers blir det innehelg;)

Greit å ta det med ro om han ikke skulle være i form ja..

Vi får besøk imårra av sambo sin søster med mann og 2 barn:D blir gøy!!

Greit å ta det med ro om han ikke skulle være i form ja..

Vi får besøk imårra av sambo sin søster med mann og 2 barn:D blir gøy!!

Mhm:) Veslegutt som styrer showet:)

Åh,så gøy da:) Hvor gamle er barna?

Ja :) Emira og sønnen dems leker så fint sammen, mens Liana dilter etter :P blir gøy for Leoh og minste dems senere da, for er jo bare 6 mnd mellom dem:) og 1,5 år mellom Liana og babyen ;)

Ja :) Emira og sønnen dems leker så fint sammen, mens Liana dilter etter :p blir gøy for Leoh og minste dems senere da, for er jo bare 6 mnd mellom dem:) og 1,5 år mellom Liana og babyen ;)

Så kjekt de leker godt sammen da:D
Ja, blir bra med leoh og bebis senere sikkert;)
Her er søskenbarna snart 5år og 8år.

Så kjekt de leker godt sammen da:D
Ja, blir bra med leoh og bebis senere sikkert;)
Her er søskenbarna snart 5år og 8år.

Ja dem blir jo veldig tette i alder.. noe som får liten forskjell fra når minste er 3 år :) også får jo broren en gutt i oktober..så det blir en artig gjeng:P

Litt større forskjell hos Oliver og dem da! Det kommer ikke noen flere i slekta snart da?:)

Ja dem blir jo veldig tette i alder.. noe som får liten forskjell fra når minste er 3 år :) også får jo broren en gutt i oktober..så det blir en artig gjeng:p

Litt større forskjell hos Oliver og dem da! Det kommer ikke noen flere i slekta snart da?:)

Så bra:) Flere å leke med da:D

Ja. Mannen har kun en søster og det er hun som har disse 2. De er ferdige med barn;)
Min søster derimot må få snart!!:D:P

Så bra:) Flere å leke med da:D

Ja. Mannen har kun en søster og det er hun som har disse 2. De er ferdige med barn;)
Min søster derimot må få snart!!:D:P

Haha du får mase og presse hun :P eller avlate sånn at dere er gravide samtidig:D

Haha du får mase og presse hun :p eller avlate sånn at dere er gravide samtidig:D

Det hadde vært artig:D
Hun er nok litt vel fornuftig og skal bli ferdig med utdannelsen først;):P Jeg skal be Oliver overbevise hun:P

Det hadde vært artig:D
Hun er nok litt vel fornuftig og skal bli ferdig med utdannelsen først;):P Jeg skal be Oliver overbevise hun:P

Ja så fornuftig er ikke jeg hvertfall:P

Gjør det! Få Oliver til å overbevise hun:P:D;)

Ja så fornuftig er ikke jeg hvertfall:p

Gjør det! Få Oliver til å overbevise hun:p:D;)

Haha,nei;)
Jeg er også det i grunn,men hadde jeg møtt mannen før hadde det blitt barn før utdannelse her også vil jeg tro;) Jeg bare hadde ikke funnet mr.right;)

Haha,nei;)
Jeg er også det i grunn,men hadde jeg møtt mannen før hadde det blitt barn før utdannelse her også vil jeg tro;) Jeg bare hadde ikke funnet mr.right;)

Haha godt du har funnet han nå da:D

Hei jenter :D dere skal denne uken da? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei jenter :D dere skal denne uken da? :)

Heihei;)

Vel, hele uken?:P Tja, da blir det en del å ramse opp;)
I dag har vi iallefall vært på trilletur og vi har vært på shopping:)

I morgen kommer svigers på besøk, og vi skal på babysvømming:D

Der da?

Hellu!

Idag har Leoh hatt sin første dag i barnehagen :) gikk veldig greit egentlig.. spiste frokost og åla seg rundt :P men veeeldig sjenert når han blir snakket med.. hehe

Barnehage-gutten :)
1409585114757.jpg

Sååå stor er Leoh idag! :P
1409585134699.jpg

På vei hjem igjen;)
1409585146681.jpg

Hørtes kjekt ut det :D idag ordnet vi resten av handling før vi reiser. Skal vaske ned huset og begynne å pakke :) pakket litt igår og ryddet her hjemme. I morgen leverer vi nøkler og svigerfar kommer :) han kjører oss til flyplassen på onsdag morgen. Opp kl 04:00 zzzZzzz :p gleder oss nå :D

Hellu!

Idag har Leoh hatt sin første dag i barnehagen :) gikk veldig greit egentlig.. spiste frokost og åla seg rundt :P men veeeldig sjenert når han blir snakket med.. hehe
Så bra det gikk bra :) Synes det er søtt når de er sjenerte jeg :)

Back
Topp