Skravletråd

Koldtbord er genialt, for finnes noe for alle! Jeg spiste meg i hjel på kyllinglår, karbonader og eggerøre:P

Haha deilig :D spiser også mye av akkurat de tingene :P

Ja,gjør det:D
Veldig koselig det.
Åh, tiden flyr..Blir vel bra det? Han er klar for det tror du:)? Greit at begge søstrene er der da:)

Han kommer nok til å like seg.. men han er skeptisk til ukjente (og kjente som han ikke ser så ofte)..så er litt spent på hvordan det går;) men skal bruke litt lenger tid på tilvenning enn å gå fra han på dag 2!!

Var ute å spiste lunsj med ei venninne igår, var hos lekekameraten til natalia idag :) ♡ og fikk søren meg Mac av min kjære !!!! :O

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Han kommer nok til å like seg.. men han er skeptisk til ukjente (og kjente som han ikke ser så ofte)..så er litt spent på hvordan det går;) men skal bruke litt lenger tid på tilvenning enn å gå fra han på dag 2!!

Ahhh,skjønner:) Håpe det går greit da.
Det pleier jo helst det;)
Det er lurt:D

Hatt en fin dag:)?
Du som er så flink på kjøkkenet,hva var dagens middag:P?

Var ute å spiste lunsj med ei venninne igår, var hos lekekameraten til natalia idag :) ♡ og fikk søren meg Mac av min kjære !!!! :O

Så koselig:)
Det var raust av din kjære. Gratiss med ny mac da:)

Ahhh,skjønner:) Håpe det går greit da.
Det pleier jo helst det;)
Det er lurt:D

Hatt en fin dag:)?
Du som er så flink på kjøkkenet,hva var dagens middag:P?

Håper jeg å :) jeg var litt for rask med tilvenning på Liana, og det endte med at hun gråt ved levering en periode! Er så vondt, selvom hun stoppa så fort jeg var ute av syne :P

Haha jo du, det ble resten av suppa da:P:D glemte å skrive at det var løk der å:P haha.. hva ble det hos dere da?:)

Håper jeg å :) jeg var litt for rask med tilvenning på Liana, og det endte med at hun gråt ved levering en periode! Er så vondt, selvom hun stoppa så fort jeg var ute av syne :p

Haha jo du, det ble resten av suppa da:p:D glemte å skrive at det var løk der å:p haha.. hva ble det hos dere da?:)

Det vil jeg tro er vondt får både liten og stor ja:/ Godt du kan bruke flere dager med Leoh:)

Hehe, jaja...må jo bruke restene da:D
Vi hadde chili con carne;)

Det vil jeg tro er vondt får både liten og stor ja:/ Godt du kan bruke flere dager med Leoh:)

Hehe, jaja...må jo bruke restene da:D
Vi hadde chili con carne;)

Ikke noe gøy nei.. men hun hadde alltid slutta å gråte innen jeg var på Emira sin avdeling:P som er rommet ved siden av:) Leoh er mer redd, skeptisk og langsint :P så trenger nok mer tid :)

Det hørtes godt ut :D

Så koselig:)
Det var raust av din kjære. Gratiss med ny mac da:)
Ja :O alltid ønsket meg en og nå har jeg en :O takker ! :) super fornøyd

Jeg har fått mensen :D er normal :) etter nesten 2 år uten var dette godt! Jeg kan bli gravid :)

Idag kom iPhone :D vi kan vel avsløre at vi drømmen om baby nå ! Startet vandringen mot lillebrøster <3

Sent from my iPhone using BV Forum

God helg :D

Back
Topp