Koldtbord er genialt, for finnes noe for alle! Jeg spiste meg i hjel på kyllinglår, karbonader og eggerøre![]()
Haha deilig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koldtbord er genialt, for finnes noe for alle! Jeg spiste meg i hjel på kyllinglår, karbonader og eggerøre![]()
Ja,gjør det![]()
Veldig koselig det.
Åh, tiden flyr..Blir vel bra det? Han er klar for det tror du? Greit at begge søstrene er der da
![]()
Haha deiligspiser også mye av akkurat de tingene
![]()
Han kommer nok til å like seg.. men han er skeptisk til ukjente (og kjente som han ikke ser så ofte)..så er litt spent på hvordan det gårmen skal bruke litt lenger tid på tilvenning enn å gå fra han på dag 2!!
Var ute å spiste lunsj med ei venninne igår, var hos lekekameraten til natalia idag♡ og fikk søren meg Mac av min kjære !!!! :O
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Ahhh,skjønnerHåpe det går greit da.
Det pleier jo helst det![]()
Det er lurt
Hatt en fin dag?
Du som er så flink på kjøkkenet,hva var dagens middag?
Håper jeg åjeg var litt for rask med tilvenning på Liana, og det endte med at hun gråt ved levering en periode! Er så vondt, selvom hun stoppa så fort jeg var ute av syne
Haha jo du, det ble resten av suppa daglemte å skrive at det var løk der å
haha.. hva ble det hos dere da?
![]()
Det vil jeg tro er vondt får både liten og stor ja:/ Godt du kan bruke flere dager med Leoh![]()
Hehe, jaja...må jo bruke restene da![]()
Vi hadde chili con carne![]()
Ja :O alltid ønsket meg en og nå har jeg en :O takker !Så koselig![]()
Det var raust av din kjære. Gratiss med ny mac da![]()
Ja :O alltid ønsket meg en og nå har jeg en :O takker !super fornøyd
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Flere som ser på idol?![]()
Har tatt opp alle episodene, men ikke fått sett enda.. haha
God helg![]()