Skravletråd

Så bra det gikk bra :) Synes det er søtt når de er sjenerte jeg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe ja det er søtt.. han bare gliser og gjemmer seg i skulderen min :P

Hørtes kjekt ut det :D idag ordnet vi resten av handling før vi reiser. Skal vaske ned huset og begynne å pakke :) pakket litt igår og ryddet her hjemme. I morgen leverer vi nøkler og svigerfar kommer :) han kjører oss til flyplassen på onsdag morgen. Opp kl 04:00 zzzZzzz :p gleder oss nå :D

God tur;)

Så flott det gikk greit!:)
Også så fin gutt! Tøff genser:D

Takk:D jeg kjøpte genseren på salg i sommer..er str 86, så pakket den vekk! Tenkte han ikke fikk brukt den før langt ut i vinter :P men neida!

Leoh var på kontroll igår også:)

Var 79cm lang og veide 10,1 kg! Jammen ikke rart noen klær i 80 har blitt for små:P

Jammen mye å pakke på tur med lille snuppa :) <3

Her er det meste i 80 for stort:P haha

Hehe forskjell.. men Leoh ligger jo nesten øverst på skalaen når det kommer til lengden da..og er nok på størrelse som en gjennomsnittlig 1åring;) pysjene i str 80 har blitt for korte i beina :P men gensere, bukser og flere bodyer passer fint enda:)

God kveld :) her er sommerfuglene kommet for fult :D hihi

Kun 4 timer og 15 min til fly går !!!!!!!!!! :D

Hehe forskjell.. men Leoh ligger jo nesten øverst på skalaen når det kommer til lengden da..og er nok på størrelse som en gjennomsnittlig 1åring;) pysjene i str 80 har blitt for korte i beina :p men gensere, bukser og flere bodyer passer fint enda:)

Ok:)
Ja, forskjeller og begge dele er jo like fint så sant de følger sin egen kurve:D
Her går det mest i 74;)

Ok:)
Ja, forskjeller og begge dele er jo like fint så sant de følger sin egen kurve:D
Her går det mest i 74;)

Ja det er jo det som er viktig :) at de følger sin egen kurve!

Back
Topp