Skravletråd

Tja, helt feil husker du ikke. For er mulig jeg har nevnt her inne at jeg har jobbet med eldre før.
Nå jobber jeg imidlertid med psykisk utviklingshemmde. Er vernepleier:)

Godt du skal ha mer ulønnet perm da:) Jeg er i ulønnet permisjon helt til juli 2015 enn så lenge:D Så får vi se...
Så stas. Jeg gjorde det i praksis - likte det veldig egentlig, men endte opp med samme jobb som mor :P Så ble jeg så lei hele turnus greiene, så ble bhg til slutt. Ja du er heldig som får så lenge perm. Kunne klart det vi og egentlig, men syns synd på gubben som da står for alt økonomisk, hehe og det hadde bare gått akkurat. nettopp kjøpt hus og greier. MEN men, bhg fra 15 mnd er jo egentlig veldig greit :)

Nå ligger vekten på 4+, så det går ganske greit ja:D
Så bra da. Ikke noe bedre enn det når det er det du vil. :) Jeg har ikke så mye igjen, så er bare å presse på, men man skal jo ikke aktivt slanke seg med amming, så er litt treg. (bruker nok det litt som unnskyldning for å momse litt også :P) har alltid slitt litt med vekten da (pcos) Før jeg ble gravid veide jeg det jeg ville for første gang i mitt liv i ett år, og så bare blæææææ, alt rant på under graviditeten

Så stas. Jeg gjorde det i praksis - likte det veldig egentlig, men endte opp med samme jobb som mor :p Så ble jeg så lei hele turnus greiene, så ble bhg til slutt. Ja du er heldig som får så lenge perm. Kunne klart det vi og egentlig, men syns synd på gubben som da står for alt økonomisk, hehe og det hadde bare gått akkurat. nettopp kjøpt hus og greier. MEN men, bhg fra 15 mnd er jo egentlig veldig greit :)

Jeg kjenner at jeg ikke er noe særlig fan av turnus selv, og på sikt ønsker jeg meg noe annet...Synd,for trives i grunn der jeg jobber. Samtidig er det ingen læringskurve der, og jeg er enda ung og vil lære mer. Liker utfordringer på arbeidsplassen.

15mnd er da bra!:D
Jeg kommer til å ta noe ekstravakter, vi tar det i grunnen litt som det kommer...
Kommer for eks til å jobbe helg, da har jeg både lør/søn-tillegget og kveldstillegget på senvakt.

Jeg kjenner at jeg ikke er noe særlig fan av turnus selv, og på sikt ønsker jeg meg noe annet...Synd,for trives i grunn der jeg jobber. Samtidig er det ingen læringskurve der, og jeg er enda ung og vil lære mer. Liker utfordringer på arbeidsplassen.

15mnd er da bra!:D
Jeg kommer til å ta noe ekstravakter, vi tar det i grunnen litt som det kommer...
Kommer for eks til å jobbe helg, da har jeg både lør/søn-tillegget og kveldstillegget på senvakt.
Hvor lenge har du jobbet turnus? Jeg hadde jobbet det i 7 år, så hadde det oppi halsen. Jobbet hver helg siden jeg var 17 liksom. Så nå er det så deilig med kun dagvakter! :)
Hva kunne du tenke deg da?

Så bra da. Ikke noe bedre enn det når det er det du vil. :) Jeg har ikke så mye igjen, så er bare å presse på, men man skal jo ikke aktivt slanke seg med amming, så er litt treg. (bruker nok det litt som unnskyldning for å momse litt også :p) har alltid slitt litt med vekten da (pcos) Før jeg ble gravid veide jeg det jeg ville for første gang i mitt liv i ett år, og så bare blæææææ, alt rant på under graviditeten

Ja,happy med det! Jeg er gjerne en av få som er mer fornøyd med kroppen min nå enn før graviditeten:P
Trener du noe da?

Ja,happy med det! Jeg er gjerne en av få som er mer fornøyd med kroppen min nå enn før graviditeten:p
Trener du noe da?
Går en time tur ( helst i skogsterreng) hver dag(!!) er 5 dager totalt siden fødsel jeg ikke har gått. Har litt leddproblemer pga cøliakien, så kneet og skulderen er ikke helt med på alt! Men det er da noe :)

Hvor lenge har du jobbet turnus? Jeg hadde jobbet det i 7 år, så hadde det oppi halsen. Jobbet hver helg siden jeg var 17 liksom. Så nå er det så deilig med kun dagvakter! :)
Hva kunne du tenke deg da?

5år:)
Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil:P Bare kjenner sånn på at jeg vil ha en jobb fra 07.00-15.00 eller 08.00-16.00.
Har fått tilbud om barnehage tidligere selv, men vet ikke...
Liker veldig godt å arbeide med psykisk utviklingshemmede, men på sikt gjerne mer godt fungerende enn de jeg arbeider med nå...
Jeg vurderer også en videreutdannelse innen ledelse, men vil ikke bli en kontorrotte heller:P
Trives veldig godt i miljøet med brukerne. Finne på aktiviteter med de, se gleden dems over små ting i hverdagen...Det gir veldig mye!!

Går en time tur ( helst i skogsterreng) hver dag(!!) er 5 dager totalt siden fødsel jeg ikke har gått. Har litt leddproblemer pga cøliakien, så kneet og skulderen er ikke helt med på alt! Men det er da noe :)

Ja kjære folk! Det er ikke værst i det hele tatt!:)

Har du smakt den nye glutenfrie grandiosaen forresten:P?

Hehe, ja virker som min type disney film. Så bare på ræv kvalitet på youtube, så får vel laste den ned. Så tredve min da, likte den. Men jeg elsket jo historien om rapunzel når jeg var liten :)

Ja det er en fin historie.. og denne filmen er enda bedre :D litt mer komisk :P

Hehe, WOOOW :P nja du er nå så liten så da ere kanskje wow? :P Jeg eier ikke metthetsfølelse. er jeg i slag spiser jeg en 200grams sjokoplate etter middag, uten pause :(

Haha elsker sjokolade!!og sluker fint en sånn plate alene på kvelden :P

5år:)
Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil:P Bare kjenner sånn på at jeg vil ha en jobb fra 07.00-15.00 eller 08.00-16.00.
Har fått tilbud om barnehage tidligere selv, men vet ikke...
Liker veldig godt å arbeide med psykisk utviklingshemmede, men på sikt gjerne mer godt fungerende enn de jeg arbeider med nå...
Jeg vurderer også en videreutdannelse innen ledelse, men vil ikke bli en kontorrotte heller:P
Trives veldig godt i miljøet med brukerne. Finne på aktiviteter med de, se gleden dems over små ting i hverdagen...Det gir veldig mye!!
Barnehage er så gøy. Verdt ett forsøk!!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Å ja da. den var god den!! Du da?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg syns den smakte som den vanlige jeg!! Så godt jobbet av stabburet:D
Nå foretrekker jeg helst hjemmelaget, men greit en sjelden gang:P

Back
Topp