Skravletråd

Hehe, skulle gjerne hatt noe som fanget oppmerksomheten hennes litt. Men det kommer vel etterhvert.
Prøvd å se på pussesangen med fantorangen (pusse pusse pusse pusse puuuuss, kokokoko) men den fenger ikke helt enda gitt. ffår se om den tanglet kanskje blir noe etterhvert da :)

Tanglet blir nok en hit når hun blir større;) samme folka som har laget Frozen:D hehe.. prinsesse det å!:rolleyes::P

Leoh liker når Fantorangen synger Mikkel rev:P hehe.. søk på baby jake på YouTube:) det er en baby som danser og synger:P hehe

Nå har jeg vært og prøvekjørt yaris,makan for en drittbil!!:eek::p

Last edited:
Tanglet blir nok en hit når hun blir større;) samme folka som har laget Frozen:D hehe.. prinsesse det å!:rolleyes::P

Leoh liker når Fantorangen synger Mikkel rev:P hehe.. søk på baby jake på YouTube:) det er en baby som danser og synger:P hehe
Det skal jeg nååå for nå griner a her :P

Leoh er 9 mnd idag:D
1405351965098.jpg

Hahah så lenge én av dere ble underholdt så:p
Hehe, ja virker som min type disney film. Så bare på ræv kvalitet på youtube, så får vel laste den ned. Så tredve min da, likte den. Men jeg elsket jo historien om rapunzel når jeg var liten :)

Quota feil. Yaris er jo bra. Hadde det i gamle jobben :p

Jada,for all del. Det er gode og driftsikre biler. Det er dog litt for kjedelig og motoren er crap spør du meg:P Må ha noe som går litt fortere oppi fart og mer hestekrefter enn en sånn loppe:P

Back
Topp