Niks niks niks. Til nød kakao om det er iskaldt ute. Men helst ikke. Ikke supper heller. Isj.
Haha,ok
Hva liker du egentlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niks niks niks. Til nød kakao om det er iskaldt ute. Men helst ikke. Ikke supper heller. Isj.
Fisk, kjøttkAker, taco? Hmmm spagetthi, lasagne JAAAA,Haha,okVerre enn meg du
Hva liker du egentlig?
Fisk, kjøttkAker, taco? Hmmm spagetthi, lasagne JAAAA,![]()
Haha liker mer da, var det jeg kom på! Hmmm, man blir helt matblank når jeg skal si mer?!Hehe, ok...
Alt det du nevner der er nammenam![]()
Haha liker mer da, var det jeg kom på! Hmmm, man blir helt matblank når jeg skal si mer?!
Hjemmelagde burgere. Alt av svin. Chicken curry! Bakt potet. SJØMAT. REKER, MMMmmmmmm
KjøttkAker i brun saus og potetmos. Mmm. Kinamat er digg. Stekt ris!!
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Flink du er da. Bare du som lager?Oh, diggHer har vi hatt hjemmelaget fiskegrateng i dag
Stekt ris med biff og karri!!!
Flink du er da. Bare du som lager?
Samme som her. Han steker alltid biffen da. det hater jegJeg liker meg godt på kjøkkenet,men er langt fra noen mesterkokkhaha...
Har ikke fått noen klager enda da!Stortsett jeg som lager middagene her i huset ja...Han lager av og til da, men ikke hjemmelaget og fra bunnen av
![]()
Samme som her. Han steker alltid biffen da. det hater jeg![]()
hehe spagetthi koker jeg. lar han ikke røre mitt glutenfrie vs hans glutenholdigeDet gjør min mann også...Så er han veldig god på biffsnadder...Ellers koker han alltid spagetti![]()
hehe spagetthi koker jeg. lar han ikke røre mitt glutenfrie vs hans glutenholdige![]()
Hva skal du med de?Fant disse forresten,men dyre med frakten syns jeg...
http://www.ebay.com/itm/BABY-WINNIE...862?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f342b55ae
Hva skal du med de?
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Haha her kommer Synnøve Brumm, en liten shopomaniac, tralalalala bomEller for den del bare vanlig snop også, og da er de jo ypperlig![]()
Haha her kommer Synnøve Brumm, en liten shopomaniac, tralalalala bom
Funker nok bra. Haha. Du må legge ut bilder av ettårsdagen hansI steden for de popcorn boksene med prikker på![]()
Må jo funke ha popcorn i de der?