Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,det rommet likte jeg godt faktisk
Har uansett mye klart til rommet hans såFår bli nestemann sitt
![]()
Hahhaa. Synnøve som gammel. Jeg ler meg ihjel her!!!!
Vis vedlegget 68466
Ja. Klarer ikke helt å velge en favoritt heller vet du. Den lille havfruen er så fin, men har lagt min elsk på frozen i det siste. Sett den??
Hahaha måtte le litt til.Hahahahahahaha
Den er så fin. Gleder meg til hun blir stor nok til å like sånt. Lurer på hva hun får dilla på osv. Er så moro med barn!!Frost er en besettelse her i husettil og med minste snupp på snart 2 år elsker Anna og Elsa
Eldste er hekta på alle prinsesser, men mest de med langt blondt hår
Og elsker alt av feer, alver, enhjørninger (de er nemlig bedre enn vanlig hest), ballerinaer og alt ellers som er rosa, lilla og med glitterhaha..
Den er så fin. Gleder meg til hun blir stor nok til å like sånt. Lurer på hva hun får dilla på osv. Er så moro med barn!!
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Har ikke hørt om engang. Hva er det? Lille liker ikke TV så godt enda hu.Ja det er en veldig fin filmhehe har du sett "To på rømmen"?
Veldig moro å se alle de forskjellige interessene barna får gjennom vært år som gårLeoh liker godt Fantorangen og Lille Jack
haha..
Har ikke hørt om engang. Hva er det? Lille liker ikke TV så godt enda hu.
Hehe, skulle gjerne hatt noe som fanget oppmerksomheten hennes litt. Men det kommer vel etterhvert.Om du ikke har hørt om noen av de, så er "To på rømmen" en film.. den heter Tanglet på engelskkjempe fin!
Fantorangen går på nrk super hver dag kl 17:30og lille Jack (baby Jake) gikk der også..men tror ikke det gjør det lenger.. det er barnetv for de som er under 3(?) år
De to eldste var heller ikke glad i tv før dem var større..men Leoh har likt det veldig godt, og blir helt gira.. Haha..
Hehe tror nok rommet hans blir kjempe fint jegvirker som om du har god smak
![]()
Jeg sparer opp nå til gubbens 30 årsdag om 1,5 år. Tenkte på disneyland som overraskelse. Men tror det blir paris da, for florisa blir litt langt ifht reise og penger tror jeg på så kort sparetid. Men jeg VIL JEG VIL!
Den mååå du se assa. Den er så fin, sett den 3 ganger. LAter som om lille liker den, hehhe, men er jeg som vil se![]()
Om du ikke har hørt om noen av de, så er "To på rømmen" en film.. den heter Tanglet på engelskkjempe fin!
Fantorangen går på nrk super hver dag kl 17:30og lille Jack (baby Jake) gikk der også..men tror ikke det gjør det lenger.. det er barnetv for de som er under 3(?) år
De to eldste var heller ikke glad i tv før dem var større..men Leoh har likt det veldig godt, og blir helt gira.. Haha..
Hehe pleier ikke å gi gigagaver sjøl. Men tredve må jeg spare til. Han er 2,5 år eldre. Jeg blir 26Åh, så fantastisk fin gave da! Her hadde han ikke bursdag for så lenge siden, og fikk ikke så mye egentligHaha...Hvor gammel er du egentlig? Jevngamle eller?
Her er det 14år mellom oss
![]()
Ja, skal kjøpe den![]()
BLIR det mye Ole Brum?![]()
Hehe. Jeg har Ole Brumm lekestativEn delMen det er jo ikke mange årene så må det byttes ut til tøffe biler og actionhelter
![]()
Jeg må passe på mens jeg kan,haha![]()
Tja...noe på rommet hans er ole brumm maleri, ole brumm tegning, ole brumm wallstickers, ole brumm sofa, ole brumm leker, ole brumm lekekiste...![]()
Hehe pleier ikke å gi gigagaver sjøl. Men tredve må jeg spare til. Han er 2,5 år eldre. Jeg blir 26
14 år er litt da - merker du noe til det? Kjærlighet kjenner ingen alder)))
Hehe. Jeg har Ole Brumm lekestativhar liiitt selv
Sent from my HTC One using BV Forum mobile app