Skravletråd

Ja,det rommet likte jeg godt faktisk:D
Har uansett mye klart til rommet hans så:P Får bli nestemann sitt;)

Hehe tror nok rommet hans blir kjempe fint jeg :D virker som om du har god smak :)

Ja. Klarer ikke helt å velge en favoritt heller vet du. Den lille havfruen er så fin, men har lagt min elsk på frozen i det siste. Sett den??

Frost er en besettelse her i huset :P til og med minste snupp på snart 2 år elsker Anna og Elsa :D

Eldste er hekta på alle prinsesser, men mest de med langt blondt hår :P
Og elsker alt av feer, alver, enhjørninger (de er nemlig bedre enn vanlig hest), ballerinaer og alt ellers som er rosa, lilla og med glitter :P:D haha..

Frost er en besettelse her i huset :P til og med minste snupp på snart 2 år elsker Anna og Elsa :D

Eldste er hekta på alle prinsesser, men mest de med langt blondt hår :P
Og elsker alt av feer, alver, enhjørninger (de er nemlig bedre enn vanlig hest), ballerinaer og alt ellers som er rosa, lilla og med glitter :P:D haha..
Den er så fin. Gleder meg til hun blir stor nok til å like sånt. Lurer på hva hun får dilla på osv. Er så moro med barn!!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Den er så fin. Gleder meg til hun blir stor nok til å like sånt. Lurer på hva hun får dilla på osv. Er så moro med barn!!

Ja det er en veldig fin film :D hehe har du sett "To på rømmen"?

Veldig moro å se alle de forskjellige interessene barna får gjennom vært år som går:D Leoh liker godt Fantorangen og Lille Jack:cool: haha..

Ja det er en veldig fin film :D hehe har du sett "To på rømmen"?

Veldig moro å se alle de forskjellige interessene barna får gjennom vært år som går:D Leoh liker godt Fantorangen og Lille Jack:cool: haha..
Har ikke hørt om engang. Hva er det? Lille liker ikke TV så godt enda hu.

Har ikke hørt om engang. Hva er det? Lille liker ikke TV så godt enda hu.

Om du ikke har hørt om noen av de, så er "To på rømmen" en film.. den heter Tanglet på engelsk:P kjempe fin!

Fantorangen går på nrk super hver dag kl 17:30 :) og lille Jack (baby Jake) gikk der også..men tror ikke det gjør det lenger.. det er barnetv for de som er under 3(?) år :)

De to eldste var heller ikke glad i tv før dem var større..men Leoh har likt det veldig godt, og blir helt gira.. Haha..

Om du ikke har hørt om noen av de, så er "To på rømmen" en film.. den heter Tanglet på engelsk:p kjempe fin!

Fantorangen går på nrk super hver dag kl 17:30 :) og lille Jack (baby Jake) gikk der også..men tror ikke det gjør det lenger.. det er barnetv for de som er under 3(?) år :)

De to eldste var heller ikke glad i tv før dem var større..men Leoh har likt det veldig godt, og blir helt gira.. Haha..
Hehe, skulle gjerne hatt noe som fanget oppmerksomheten hennes litt. Men det kommer vel etterhvert.
Prøvd å se på pussesangen med fantorangen (pusse pusse pusse pusse puuuuss, kokokoko) men den fenger ikke helt enda gitt. ffår se om den tanglet kanskje blir noe etterhvert da :)

Hehe tror nok rommet hans blir kjempe fint jeg :D virker som om du har god smak :)

Jada, det blir nok bra det:D Har det meste til rommet klart, og mye er gjort;) Kan uansett ikke klargjøres helt enda og taes i bruk da vi bygger ut der oppe i sommer...

Jeg sparer opp nå til gubbens 30 årsdag om 1,5 år. Tenkte på disneyland som overraskelse. Men tror det blir paris da, for florisa blir litt langt ifht reise og penger tror jeg på så kort sparetid. Men jeg VIL JEG VIL!
Den mååå du se assa. Den er så fin, sett den 3 ganger. LAter som om lille liker den, hehhe, men er jeg som vil se :p

Åh, så fantastisk fin gave da! Her hadde han ikke bursdag for så lenge siden, og fikk ikke så mye egentlig:P Haha...Hvor gammel er du egentlig? Jevngamle eller?:) Her er det 14år mellom oss;)

Ja, skal kjøpe den;):D

Om du ikke har hørt om noen av de, så er "To på rømmen" en film.. den heter Tanglet på engelsk:p kjempe fin!

To på rømmen er fantastisk!!!:rolleyes:

Åh, så fantastisk fin gave da! Her hadde han ikke bursdag for så lenge siden, og fikk ikke så mye egentlig:P Haha...Hvor gammel er du egentlig? Jevngamle eller?:) Her er det 14år mellom oss;)

Ja, skal kjøpe den;):D
Hehe pleier ikke å gi gigagaver sjøl. Men tredve må jeg spare til. Han er 2,5 år eldre. Jeg blir 26 :)
14 år er litt da - merker du noe til det? Kjærlighet kjenner ingen alder :))))

BLIR det mye Ole Brum? :p

En del;) Men det er jo ikke mange årene så må det byttes ut til tøffe biler og actionhelter:P
Jeg må passe på mens jeg kan,haha;)

Tja...noe på rommet hans er ole brumm maleri, ole brumm tegning, ole brumm wallstickers, ole brumm sofa, ole brumm leker, ole brumm lekekiste...:P

En del;) Men det er jo ikke mange årene så må det byttes ut til tøffe biler og actionhelter:P
Jeg må passe på mens jeg kan,haha;)

Tja...noe på rommet hans er ole brumm maleri, ole brumm tegning, ole brumm wallstickers, ole brumm sofa, ole brumm leker, ole brumm lekekiste...:P
Hehe. Jeg har Ole Brumm lekestativ :) har liiitt selv :)

Hehe pleier ikke å gi gigagaver sjøl. Men tredve må jeg spare til. Han er 2,5 år eldre. Jeg blir 26 :)
14 år er litt da - merker du noe til det? Kjærlighet kjenner ingen alder :))))

Ok,da er jeg året eldre enn deg;) Blir 27år nå i juli, tro det den som vil:P haha...Blir ofte tippet til 18-20år:eek:

Alltid likt gutter/menn som er en god del eldre enn meg jeg da:rolleyes::oops:
Vi merker sjelden noe til det egentlig...Innimellom selvsagt....Han har jo mer livserfaring og vet mer...Han er dog ganske barnslig for å være 41år, så det passer meg utmerket. Vi utfyller hverandre godt;) Ellers kan jeg merke det når vi henger med vennepar,som opprinnelig er hans venner...For da er de aller fleste 40+,og noen nærme 50 også. Men jeg kommer godt overens med de altså:):D

Back
Topp