Skravletråd

Lille Samuel på 9 dager var med på hele julefeiringen igår, med små dupper innimellom. Alt for mye inntrykk og stimuli, og jammen sov gutten 7 timer i strekk inatt. Jeg fikk helt panikk når jeg våknet kl 8 uten å ha ammet om natta, og håper bare han ikke får varige traumer av dette... Mammahjertet gjør litt vondt, men mammahodet er sjeleglad for søvnen. Det er rart hva vi bekymrer oss for, og hva vi er villige til å gjøre for de små <3
 
Flere enn meg som krysser fingrer og tær for at mini venter med å melde sin ankomst til over nyttår? :)
 
Jeg krysser alt jeg har, og kniper igjen så godt jeg kan:)

Jeg gjorde det, men det hjalp nok dessverre ikke..er ganske sikker på at vi reiser til føden etterhvert i dag :/
 
Jeg er så redd for at fødselen skal starte idag at jeg kjenner godt etter heletiden, og selvfølgelig kjenner jeg noe... Er det mulig å være så teit ;) :oops:

Jeg og var redd for å føde på julaften, og jammen skjedde det ikke også :p Menmen får ikke gjort noe med det, når fødselen starter ;-)
 
Jeg og var redd for å føde på julaften, og jammen skjedde det ikke også :p Menmen får ikke gjort noe med det, når fødselen starter ;-)
Hadde det vert så vel å kunne valgt det. Hadde vert fødeboom både i januar og om sommeren då.:D
 

Ei lita prinsesse ble født i går :) hele fødselen fra første skikkelige rie til hu var ute tok det 20!! Min. Raskeste fødsel jordmor hadde vært med på!
 
Ei lita prinsesse ble født i går :) hele fødselen fra første skikkelige rie til hu var ute tok det 20!! Min. Raskeste fødsel jordmor hadde vært med på!
Oi, skal si hun hadde det travelt da! Gratulerer så mye iallefall! :D
 
Ei lita prinsesse ble født i går :) hele fødselen fra første skikkelige rie til hu var ute tok det 20!! Min. Raskeste fødsel jordmor hadde vært med på!
Hun hadde det travelt. Gikk alt brra med dere når det gikk så fort? Gratulera så masse med prinsesså
 
Back
Topp