Kh89
Elsker forumet
Åh, I know! Tørr nesten ikke tenke på hvordan det kommer til å være når det begynner å nærme seg termin-tidMen nå begynner det å bli tungt synes jeg... Også er det to(!) mndr igjen. Hjelpes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, I know! Tørr nesten ikke tenke på hvordan det kommer til å være når det begynner å nærme seg termin-tidMen nå begynner det å bli tungt synes jeg... Også er det to(!) mndr igjen. Hjelpes.
Den kan du hente på Apotek 1
Ville bare tipse om dette til dere som bor i Trondheim og har klær dere vil donere bort til noen som trenger det![]()
Lurer på en ting ang apotekpakken som vi får, går jeg bare inn på apoteket å sier jeg skal hente den? Må dem ikke ha noe "bevis"?
Blir litt sjokkert når jeg ser enda en desemberbaby, og innser at ting kan skje når som helst egentlig.![]()
Her ringte mannen min akkurat og lurte på om vi skulle ta en Kiel-tur i morgen. Er litt siste mulighet og finne på noe med storebror...
Vi og har prøvd å planlegge i ett par mnd uten og få det til, men da ser det ut til at vi bare hopper i det.Åh så gøyVi hadde planer om å dra en tur på ferie før vi får vår første, men det skjer liksom noen ting hele tiden. Så blir mer og mer usikker på om vi faktisk får det til
![]()
Vi og har prøvd å planlegge i ett par mnd uten og få det til, men da ser det ut til at vi bare hopper i det.
Så dere får bare hoppe i det, dere og![]()
HUff, det er tidlig altså:S Synes hver mnd som er igjen kjennes ut som tiår, men håper likevel han blir inne minst en måned til.Blir litt sjokkert når jeg ser enda en desemberbaby, og innser at ting kan skje når som helst egentlig.![]()
Vi og har prøvd å planlegge i ett par mnd uten og få det til, men da ser det ut til at vi bare hopper i det.
Så dere får bare hoppe i det, dere og![]()
Står på kjøkkenet å skal egentlig rydde og bake brød.. men het står jeg med bv :/Hva gjør gjengen og hvilken planer har dere?
Hva gjør gjengen og hvilken planer har dere?