Skravletråd

Ville bare tipse om dette til dere som bor i Trondheim og har klær dere vil donere bort til noen som trenger det :)

Vedlegg

• 1414139012007.jpg
    1414139012007.jpg
    96,6 KB · Visninger: 16
Lurer på en ting ang apotekpakken som vi får, går jeg bare inn på apoteket å sier jeg skal hente den? Må dem ikke ha noe "bevis"?

jeg hadde bare med den der mailbekreftelsen som jeg hadde fått :)

Blir litt sjokkert når jeg ser enda en desemberbaby, og innser at ting kan skje når som helst egentlig. :eek:

Ja, samme her :o Begynner å kjenne mer og mer på det ja :)

Her ringte mannen min akkurat og lurte på om vi skulle ta en Kiel-tur i morgen. Er litt siste mulighet og finne på noe med storebror...

Her ringte mannen min akkurat og lurte på om vi skulle ta en Kiel-tur i morgen. Er litt siste mulighet og finne på noe med storebror...

Åh så gøy :) Vi hadde planer om å dra en tur på ferie før vi får vår første, men det skjer liksom noen ting hele tiden. Så blir mer og mer usikker på om vi faktisk får det til :(

Åh så gøy :) Vi hadde planer om å dra en tur på ferie før vi får vår første, men det skjer liksom noen ting hele tiden. Så blir mer og mer usikker på om vi faktisk får det til :(
Vi og har prøvd å planlegge i ett par mnd uten og få det til, men da ser det ut til at vi bare hopper i det.
Så dere får bare hoppe i det, dere og:)

Vi og har prøvd å planlegge i ett par mnd uten og få det til, men da ser det ut til at vi bare hopper i det.

Drar dere? God helg i såfall- kos dere :-D

Blir litt sjokkert når jeg ser enda en desemberbaby, og innser at ting kan skje når som helst egentlig. :eek:
HUff, det er tidlig altså:S Synes hver mnd som er igjen kjennes ut som tiår, men håper likevel han blir inne minst en måned til.

Får snakke med samboeren min når han komemr hjem fra jobb hehe.. Hadde vært deilig å tatt en tur til etter annet sted ;)

Hva gjør gjengen og hvilken planer har dere?

Nå ligger jeg i senga. Er så deilig med helg å kunne ligge å dra seg lenge :D I dag skal jeg rydde, støvsuge og vaske soverommet, skifte på senga og vaske en maskin klær eller to. Samboeren har heldigvis fri i dag, så håper vi bare skal slappe av å lage noe digg mat :)

Har fryktelig vondt i ryggen :( Verker som bare det over hele ryggen, ikke hatt det slik før. Har tatt 2 paracet siden det ikke funket med 1..
Måtte bare gå å legge meg, men får jo ikke sove med denne smerten :( Flere som har det slik? Verker liksom i hele ryggen!

Trøtt i tryne enda jeg har sovet godt å ganske lenge. Men men.. Kroppen er vel sliten etter gårdagens utflukt :P sitter å lure på hvordan jeg skal kle meg for å dra på lunsj til ei venninne. Er i joggebukse og hettegenser humør i dag, men må vel benytte sjansene når jeg har dem til å pynte meg litt :P

Sitter med en småekkel følelse av at noe kommer til å skje snart, vet ikke helt hvorfor. Prøver å dytte følelsen bort.

Back
Topp