Skravletråd

I know the feeling. Shoppe baby stæsj er dog det eneste jeg liker å shoppe

Hehe, ja kjenner til det der.. Går ikke på butikker som ikke har baby stæsj :P men nå må jeg handle litt til fødebagen, amme topper og slike saker :)

Hehe, ja kjenner til det der.. Går ikke på butikker som ikke har baby stæsj :P men nå må jeg handle litt til fødebagen, amme topper og slike saker :)
Har kjøpt to og håper det holder til tiden på sykehuset.
Skal kjøpe en genser og med ALT er super tynt og har 3/4 arm. :( Det er snart vinter for flate.. :( *deppa

Har kjøpt to og håper det holder til tiden på sykehuset.
Skal kjøpe en genser og med ALT er super tynt og har 3/4 arm. :( Det er snart vinter for flate.. :( *deppa

Har kjøpt en ull singlett på sparkjøp, en sånn med tynne stropper. Tenker at ull strekker seg lett å man kan greit få slengt ut en pupp. Kosta 149,- men ja er ikke mye praktisk høst/vinter amme tøy å få tak på. Ganske irriterende!

Har det på samme måte. Det er begynt å bli så slitsomt å gå i butikker :p Før kunne jeg gå rundt i timevis.
Ja ikke sant, før gjorde man det fordi man hadde lyst og glede av det. Nå gjør man det for man må faktisk shoppe inn noen ting man trenger :P for et ork.. Hihi ;)

Må også handle litt i dag, etter jobb. 2 åringen som trenger litt diverse. Bl.a ullpysj, finnes det hel pysj med føtter i str 98 mon tro? Synes det er koselig med litt "babyklær" til han og :)

Skal feire med sambo i dag at mini lå med hode ned, så gleder meg til han kommer hjem med kinamat :P

Enig! Orker bare kikke en liten stund, så blir jeg lei og sur for det er vondt over alt. :/

Signerer på den jeg også :) Her er det sånn at jeg må nesten vite hvilke butikker jeg skal gå i eller så blir det slitsomt. Har så sinnsykt gravidhjerne at jeg glemmer jo noen ganger hva jeg skal kjøpe også :p Hjelper ikke at samboeren min er litt distre han også, før så var det jo jeg som hadde ordning på alt og husket alt. Hva skjer med hjernen liksom? :rolleyes::confused:

Signerer på den jeg også :) Her er det sånn at jeg må nesten vite hvilke butikker jeg skal gå i eller så blir det slitsomt. Har så sinnsykt gravidhjerne at jeg glemmer jo noen ganger hva jeg skal kjøpe også :p Hjelper ikke at samboeren min er litt distre han også, før så var det jo jeg som hadde ordning på alt og husket alt. Hva skjer med hjernen liksom? :rolleyes::confused:
Ikke sant! Jeg skriver lister for alt mulig om dagen, alikevel glemmer jeg ting! :p Må lage en liste for å huske alle listene snart. Litt på PC, litt på telefon, og masse papirlapper over alt. :P

Ikke sant! Jeg skriver lister for alt mulig om dagen, alikevel glemmer jeg ting! :p Må lage en liste for å huske alle listene snart. Litt på PC, litt på telefon, og masse papirlapper over alt. :p

Haha det er akkurat som jeg gjør. Noen ganger oppstår det litt probelemer da jeg glemmer hvor jeg legger lappene mine eller hvor jeg skrev det hen :) Var det på mobilen eller på pcen eller kanskje en lapp? :p

Lurer på når man får slike pakker i posten fra babyverden og andre forumsider som gir bort slik gave?
Og når kan man hente apotekpakken ?

Lurer på når man får slike pakker i posten fra babyverden og andre forumsider som gir bort slik gave?
Og når kan man hente apotekpakken ?

Apotekpakken og babybox kan du hente 3 mnd før termin. Rimi sender til deg to uker før termin. Libero er jeg litt usikker på, men tror du får en lapp tilsendt 2 mnd før termin

Fant meg endelig en jakke som jeg får til å lukke igjen! Er ikke helt 100% fornøyd med den, men jeg slipper værtfall å fryse nå fremover :p

Back
Topp