I know the feeling. Shoppe baby stæsj er dog det eneste jeg liker å shoppe
Hehe, ja kjenner til det der.. Går ikke på butikker som ikke har baby stæsj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I know the feeling. Shoppe baby stæsj er dog det eneste jeg liker å shoppe
Har kjøpt to og håper det holder til tiden på sykehuset.Hehe, ja kjenner til det der.. Går ikke på butikker som ikke har baby stæsjmen nå må jeg handle litt til fødebagen, amme topper og slike saker
![]()
Har kjøpt to og håper det holder til tiden på sykehuset.
Skal kjøpe en genser og med ALT er super tynt og har 3/4 arm.Det er snart vinter for flate..
*deppa
Vil shoppe. Men orker ikkemen sambo har lovet å gå med meg til helga...
Ja ikke sant, før gjorde man det fordi man hadde lyst og glede av det. Nå gjør man det for man må faktisk shoppe inn noen ting man trengerHar det på samme måte. Det er begynt å bli så slitsomt å gå i butikkerFør kunne jeg gå rundt i timevis.
Enig! Orker bare kikke en liten stund, så blir jeg lei og sur for det er vondt over alt. :/Har det på samme måte. Det er begynt å bli så slitsomt å gå i butikkerFør kunne jeg gå rundt i timevis.
Enig! Orker bare kikke en liten stund, så blir jeg lei og sur for det er vondt over alt. :/
Ikke sant! Jeg skriver lister for alt mulig om dagen, alikevel glemmer jeg ting!Signerer på den jeg ogsåHer er det sånn at jeg må nesten vite hvilke butikker jeg skal gå i eller så blir det slitsomt. Har så sinnsykt gravidhjerne at jeg glemmer jo noen ganger hva jeg skal kjøpe også
Hjelper ikke at samboeren min er litt distre han også, før så var det jo jeg som hadde ordning på alt og husket alt. Hva skjer med hjernen liksom?
![]()
Ikke sant! Jeg skriver lister for alt mulig om dagen, alikevel glemmer jeg ting!Må lage en liste for å huske alle listene snart. Litt på PC, litt på telefon, og masse papirlapper over alt.
![]()
Lurer på når man får slike pakker i posten fra babyverden og andre forumsider som gir bort slik gave?
Og når kan man hente apotekpakken ?
Så jeg får hentelapp på den hos rimi eller?Apotekpakken og babybox kan du hente 3 mnd før termin. Rimi sender til deg to uker før termin. Libero er jeg litt usikker på, men tror du får en lapp tilsendt 2 mnd før termin
Så jeg får hentelapp på den hos rimi eller?
Her får vi hentelapp på den og henter den i butikk.Så jeg får hentelapp på den hos rimi eller?
Har du kjøpt eller hadde du hjemme? Jeg sliter med å finneFant meg endelig en jakke som jeg får til å lukke igjen! Er ikke helt 100% fornøyd med den, men jeg slipper værtfall å fryse nå fremover![]()
Har du kjøpt eller hadde du hjemme? Jeg sliter med å finne![]()
OkiDen skal du få i posten, to uker før termin. Du melder deg på den på Rimi sin side