Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den følelsen fikk jeg også etter å ha lest på forumet i kveld!Nå føler jeg plutselig ting nærmer seg veldig! Kusina mi hadde termin 9 november, men fikk babyen sin i dag![]()
Jeg hadde en slik dag i går, og det er ikke så gøy å ikke få noe gjort. Men jeg "trøster" meg med at da blir som oftest den neste dagen noen hakk bedre.Kjenner at alt er et ork i dag. Har en sånn dag hvor jeg bare har hatt lyst til å bli liggende i senga. Særlig siden jeg egentlig skulle ha ryddet her i dag. Da er det mye mer fristende å bare ligge på soverommet for da greier jeg sånn halvveis å ignorere all rotet.
Kjenner at alt er et ork i dag. Har en sånn dag hvor jeg bare har hatt lyst til å bli liggende i senga. Særlig siden jeg egentlig skulle ha ryddet her i dag. Da er det mye mer fristende å bare ligge på soverommet for da greier jeg sånn halvveis å ignorere all rotet.
Har uke bytte dag mandag jeg, så mandager er faktisk ikke så gæærnt, en uke nærmere for hver mandagLiker ikke at det allerede er søndagskveld! Snart er denne helga også over, og nok en uke i gang. Eneste positive med mandag er at det snart er onsdag og at nok en svangerskapsuke er omme![]()
Det har jeg ogsåHar uke bytte dag mandag jeg, så mandager er faktisk ikke så gæærnt, en uke nærmere for hver mandag![]()
Er så trøtt nå at er ikke helt innstilt på en ny uke. Men av å les denne ble jeg glad og mer klar!Liker ikke at det allerede er søndagskveld! Snart er denne helga også over, og nok en uke i gang. Eneste positive med mandag er at det snart er onsdag og at nok en svangerskapsuke er omme![]()
Samme har jegHar uke bytte dag mandag jeg, så mandager er faktisk ikke så gæærnt, en uke nærmere for hver mandag![]()
Her er kommoden fullpakket og mer venter på å få plassI dag skal jeg legge alle lillebrors nyvaskede klær i kommoden hans!![]()
I know the feeling. Shoppe baby stæsj er dog det eneste jeg liker å shoppeVil shoppe. Men orker ikkemen sambo har lovet å gå med meg til helga...