Skravletråd

Kjenner at alt er et ork i dag. Har en sånn dag hvor jeg bare har hatt lyst til å bli liggende i senga. Særlig siden jeg egentlig skulle ha ryddet her i dag. Da er det mye mer fristende å bare ligge på soverommet for da greier jeg sånn halvveis å ignorere all rotet.

Kjenner at alt er et ork i dag. Har en sånn dag hvor jeg bare har hatt lyst til å bli liggende i senga. Særlig siden jeg egentlig skulle ha ryddet her i dag. Da er det mye mer fristende å bare ligge på soverommet for da greier jeg sånn halvveis å ignorere all rotet.
Jeg hadde en slik dag i går, og det er ikke så gøy å ikke få noe gjort. Men jeg "trøster" meg med at da blir som oftest den neste dagen noen hakk bedre. :) Så idag fikk jeg ryddet litt i skap og skuffer, og gått en tur med hunden. :D

Har tilbragt store deler av dagen på soverommet selv orker rett og slett ingenting idag. Og nå er det plutselig natt ❤️

Liker ikke at det allerede er søndagskveld! Snart er denne helga også over, og nok en uke i gang. Eneste positive med mandag er at det snart er onsdag og at nok en svangerskapsuke er omme ;)

Liker ikke at det allerede er søndagskveld! Snart er denne helga også over, og nok en uke i gang. Eneste positive med mandag er at det snart er onsdag og at nok en svangerskapsuke er omme ;)
Har uke bytte dag mandag jeg, så mandager er faktisk ikke så gæærnt, en uke nærmere for hver mandag:)

Er så trøtt nå at er ikke helt innstilt på en ny uke. Men av å les denne ble jeg glad og mer klar!

Hater å sitte på overfylte, trange legekontor å vente. Har vært inne hos legen og fikk høre verdens fineste hjertelyd <3 Fikk også vite at lille ligger med hodet ned. Nå venter jeg på å få tatt blodprøve. Kjenner jeg gruer meg, for de må alltid stikke armen min i hjel før de finner blod. Sist tok det en halv time før de fikk til :(

Får besök av svigermor i morra, burde rydde og vaske litt, men det er bare sånn kjedelig småplukk igjen. Har bare lyst å sitte soffan med litt sjokkis og digg:P

Jeg er latskapen selv i dag. Enda ikke stått opp..

Sitter å slenger i stua og venter på at butikkene skal åpne. Skal driste meg en tur ut i dag også. Men har mest lyst å legge meg igjen, for er så trett hele tiden :p Heldigvis var alt bra med både meg og Lille Trill på kontrollen i går <3 Ønsker dere en fin dag :)

Kom meg ut av senga bare for å finne ut at mannen som vasket vifte filtrene i oppvaskmaskinen med glass og alt annet ikke har kjørt maskinen 2 ganger så alt lukter bacon. Eeew! Da skippa jeg glatt frokosten.
Og hele huset stinker bacon så jeg har måtte sette ut eddik i skåler og luktelys. Blæh!

Men vekta var normal i morrest :)

Vil shoppe. Men orker ikke :P men sambo har lovet å gå med meg til helga...

Back
Topp