Skravletråd

Har dere smakt det nye fullkornpotetgullet? Jeg synes det er dødsgodt! :D
Hm, nei. Dette hørtes interessant ut :p hvilket merke? Har ikke sett noe her på butikken :)

Hm, nei. Dette hørtes interessant ut :p hvilket merke? Har ikke sett noe her på butikken :)
Det er Kims sitt :) veldig godt i allefall, det hadde jeg aldri trodd ;) jeg er av typen som alltid må prøve de nye tingene på butikken, så jeg måtte jo prøve dette også ;)

Flere som syns det er veldig ubehagelig å sitte rett opp og ned?? Føler meg skvisjet, ikke får puste når jeg sitter i sofan rett opp og ned. Antar at alt klemmer på lungene å derfor det blir ekkelt??

Flere som syns det er veldig ubehagelig å sitte rett opp og ned?? Føler meg skvisjet, ikke får puste når jeg sitter i sofan rett opp og ned. Antar at alt klemmer på lungene å derfor det blir ekkelt??
Får puste, men det er skikkelig ubehagelig nå. Så jeg sitter mist mulig rett opp og ned. Verst er det på harde stoler. :P

Får puste, men det er skikkelig ubehagelig nå. Så jeg sitter mist mulig rett opp og ned. Verst er det på harde stoler. :P
Godt det ikke bare er meg. Får også puste men må anstrenge meg mer for å gjør det :P Lenestolen er god å ha nå ja ;)

Er ubehagelig å sitte rett opp ned og mot den ene siden. Har ekstremt press på ribbeina på den ene siden, så sitter jeg for lenge der så verker det ribbeina. Har heldigvis komt seg litt. I mangen veker verket jeg i ribbeina tidligere fra ettermiddag til leggetid. Nå er det heldigvis bare noen få timer hvis jeg sitter feil. Andre som har kjent det i ribbeina pga. magen/ livmora vokser og presser på de ?

Gruuuusomt! Sitter helst i liggestilling. Som jeg igjen får nakkevondt av.

Nei, nå! Er det lalle tid. Når man dupper av med mobilen i handa da man ligger på sofan på kontoret. Er det vel på tide å finne senga. Selv om kl. Bare er 9.... :s

Da har jeg sendt inn søknaden min til nav. Spent nå, om tiden. Fikk beskjed om å sende inn denne uka.

Da har jeg sendt inn søknaden min til nav. Spent nå, om tiden. Fikk beskjed om å sende inn denne uka.

Sendte min inn 17 september og hadde svar på den 26 sept :P gikk kjempe fort :) å i går fikk jeg brev fra NAV om vedtak endring fra 1 Desmeber som er dagen jeg går ut i permisjon :D

Sendte min inn 17 september og hadde svar på den 26 sept :P gikk kjempe fort :) å i går fikk jeg brev fra NAV om vedtak endring fra 1 Desmeber som er dagen jeg går ut i permisjon :D
Men en ring skjønte jeg ikke. Som var usaklig. Synes nå jeg. Mulig det er noe kjempe logisk med det. For hodet mitt fungerer ikke for tiden.

Jeg fikk beskjed om å søke i denne uken på grunn av behandlingstid i min kommune. Men da jeg spurte hvor det skulle sendes. Så var det til oslo...

Jeg er så lei av klærne mine for tiden! Passer nesten ingenting, så går i de samme klærne hele tiden. Nå som det begynner å bli kjølig ute må jeg finne meg en ny jakke. Får ikke igjen noen av de jeg har :/

Jeg er så lei av klærne mine for tiden! Passer nesten ingenting, så går i de samme klærne hele tiden. Nå som det begynner å bli kjølig ute må jeg finne meg en ny jakke. Får ikke igjen noen av de jeg har :/
Si ifra hvis du finner en bra jakke. Har ikke lyst til å bruke mye penger på ny jakke. Er jo så kort tid. Har lett og lett. Finner ikke. Så jeg tok av armene på dunjakken. Slik at det ikke ser ut som jeg skal på polferd. Får koble dem på igjen når det blir kaldere. Vest ser helt greit ut foreløbig

Si ifra hvis du finner en bra jakke. Har ikke lyst til å bruke mye penger på ny jakke. Er jo så kort tid. Har lett og lett. Finner ikke. Så jeg tok av armene på dunjakken. Slik at det ikke ser ut som jeg skal på polferd. Får koble dem på igjen når det blir kaldere. Vest ser helt greit ut foreløbig

Skal gjøre det hvis jeg finner en. Har også prøvd å lete en stund uten å finne noen.

Kjennes ut som mini driver på med et prosjekt i kveld. Kjennes ut som han graver/borrer seg nedover. Kjenner han langt nedi dåse systemet :P veeeeldig ubehagelig!

Back
Topp