Skravletråd

Her har den nye vaskemaskinen kommet :D
Men i dag er jeg så trøtt at jeg ikke gidder å løfte en finger. Jeg vil bare sove. :/

Jeg er også så trøtt i dag. I tillegg forsov jeg meg og da jeg kikket på klokka var det 10 minutter igjen til jeg måtte ut døra. Det ødelegger liksom hele dagen :/ nå gleder jeg meg bare til å dra hjem å ta en liten dupp på sofaen.

Hadde vært deilig med ett par timer på øyet ja. Her våknet jeg av mannens vekkeklokka 6.30 og en kosete mann som holdt meg våken til han sto opp litt over 7. Og da fikk jeg ikke sove igjen før min egen vekkeklokke ringte 7.30. Og i følge mannen har jeg vekt han 4 ganger i natt så har tydligvis ikke hatt noe kvalitetssøvn. Men har faktisk ikke vært på toalettet i natt mot 1-3 ganger de siste ukene.
Jeg sov hele natten natt til i går. Haha.
I dag var jeg oppe en gang.
Vurderer å bare legge meg for jeg gjør ingen ting fornuftig likevel.
Jeg er faktisk like trøtt og sliten i kroppen som da jeg la meg i går kveld. Mistenker at familie besøket vi var i i går tappet meg mer enn antatt. :/

Jeg er også så trøtt i dag. I tillegg forsov jeg meg og da jeg kikket på klokka var det 10 minutter igjen til jeg måtte ut døra. Det ødelegger liksom hele dagen :/ nå gleder jeg meg bare til å dra hjem å ta en liten dupp på sofaen.
Åh ja å forsove seg er grusomt.
Det påvirker alt gjennom hele dagen.
Jeg føler meg alltid stiv og støy og at alt går sakte når jeg har forsovet meg. :p

Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg sier ja til å bake, når det alltid ser ut som noe som har kommet ut av ei ku :P

Har hatt proteiner i urinen de siste gangene. Og nå når jeg fikk ny jordmor. Fikk hun meg til å komme tilbake alt i dag med en ny prøve. Der jeg måtte drive "ekstrem" sport for å fylle glasset. Men ble helt perfekt. Og ingen protein! Såå glad!

Da har svigermor og lillesøsteren til samboeren bestilt flybilletter og kommer på besøk i oktober. Kjenner jeg blir så stressa av det.

Føttene mine er blitt verre! :( Fått mer små prikker, og klør mye på kveldene. Mindre på dagtid. Hvorfor det? Og tærene mine er hovna opp.. :(

Tidlig oppe idag, da er det vel på sin plass med en liten strekk på sofaen nå ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Herregud så hormonell jeg er på morgenen for tiden. I går morgest begynte jeg å gråte fordi jeg forsov meg. I dag begynte jeg å gråte fordi jeg frøs på føttene og ikke fant to like sokker. Stakkars samboeren som jeg jaget på sofaen i natt fordi jeg ikke taklet snorkingen hans kom løpende inn på soverommet for å trøste meg. Han er så god <3 men huff, det kan ikke være lett å være han om dagene :p

Last edited:
Samboer er blitt jaget på et annet rom mange netter nå pga HØY snorking :p

Hurra for arbeidshelg i stormværet. Nesten så jeg ikke vil gå ut en gang o_O

Har hatt en fin dag. I morgest dro jeg innom jobben til samboeren før jeg måtte videre til mine avtaler. Har fått meg gratis hårklipp og har hatt mini spa, så er kjempe fornøyd med det. Nå gleder jeg meg bare til pizza og film med min kjære :)

Oioioi, har spist meg helt stappmett på hjemmelaget burger! Nesten så mett at jeg ikke klarer sjokolade :p Men bare nesten ;)

Back
Topp