Oi så spennende. Er der vanlig de kommer hjem der du bor?
Tror det. Jordmor sa at hun pleier å tilby det til alle som går til henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi så spennende. Er der vanlig de kommer hjem der du bor?
Haha jeg kjente jeg holdt pusten et øyeblikk for å ta i mor rien. HahahaJeg har rydda på kontoret idag og fant Fødselsboka jeg fikk med storebror. Så da måtte jeg jo begynne å lese i den, men jeg er jo sånn at jeg syns jeg får rier bare jeg leser om det
Men dette skal jeg prøve å huske:
Vis vedlegget 79239
Å, så deilig.Jordmor time i morgen og da kommer hun hjem til oss! Blir koselig![]()
Ønsker alle sammen en god natt her inne, med eller uten søvnDrikker sove te'en min. Håper på en god natts søvn siden jeg ikke skal gjøre noenting i morra![]()
Gjorde jeg og da jeg så den første gangLer så jeg dauer av denne her! Hahaha xD Tror det er på tide å legge seg![]()
God morgen! Krysser fingrene for god form. Ha en strålende dag!God morgen forresten.
I dag blir en spennende dag.. jeg har absolutt ingen planer!Men mye jeg kan gjøre (om formen holder)
Men det krever vel at man kommer seg ut av senga først.![]()
Det kjennes ut som bekkenet er velvillig i dag faktisk.God morgen! Krysser fingrene for god form. Ha en strålende dag!
Gjør det. Så fort den kommerDet kjennes ut som bekkenet er velvillig i dag faktisk.
Kanskje jeg skulle utnytte det å komme meg ut. Har masse småting jeg må ordne og hjemme får jeg likevel ikke gjort noe før den nye vaskemaskinen kommer i morgen. (YAY)
Ha en fantastisk dag du og![]()
Ja vi var ekstremt heldige.Gjør det. Så fort den kommerdet er jo godt. Eller kommer ann på hvor lenge den forrige har vært ut av drift. I forhold til hvor mye vask du har for morgendagen.
Godt å komme seg litt ut. Skal til kiropraktor, 3d og sikkert se på fliser til badet. Tatt meg fri i dag.
Våknet med gangssperre xD som om jeg har gått tidenes topp tur. Har ikke gjort noe mer en vanlig i går. Og alle fall ikke noe topp tur. Tipper musklene har jobbet i full gir i natt xD
Ihvertfall en finger i øyet!Nei da
Men "ingen rier kommer igjen". Hadde gubben min sagt det til meg mens det sto på som værst, er jeg redd jeg hadde gitt han en strak høyre![]()
Ikke så ille nå lengre neiLike ille enda? Tror ikke jeg hadde oppsøkt lege enda iallefall.
Kjenner jo bollelukta nesten!Dagens bakst. 3 brett med boller
Skole-og barnehagefri torsdag og fredag så da er det godt med noe i fryseren
Vis vedlegget 79541
Bra plan!Dagens bakst. 3 brett med boller
Skole-og barnehagefri torsdag og fredag så da er det godt med noe i fryseren
Vis vedlegget 79541
Hadde vært deilig med ett par timer på øyet ja. Her våknet jeg av mannens vekkeklokka 6.30 og en kosete mann som holdt meg våken til han sto opp litt over 7. Og da fikk jeg ikke sove igjen før min egen vekkeklokke ringte 7.30. Og i følge mannen har jeg vekt han 4 ganger i natt så har tydligvis ikke hatt noe kvalitetssøvn. Men har faktisk ikke vært på toalettet i natt mot 1-3 ganger de siste ukene.Her har den nye vaskemaskinen kommet
Men i dag er jeg så trøtt at jeg ikke gidder å løfte en finger. Jeg vil bare sove. :/