Skravletråd

Jeg har rydda på kontoret idag og fant Fødselsboka jeg fikk med storebror. Så da måtte jeg jo begynne å lese i den, men jeg er jo sånn at jeg syns jeg får rier bare jeg leser om det:)
Men dette skal jeg prøve å huske:
Vis vedlegget 79239
Haha jeg kjente jeg holdt pusten et øyeblikk for å ta i mor rien. Hahaha

Drikker sove te'en min. Håper på en god natts søvn siden jeg ikke skal gjøre noenting i morra :P

God morgen forresten.
I dag blir en spennende dag.. jeg har absolutt ingen planer! :D Men mye jeg kan gjøre (om formen holder) :D

Men det krever vel at man kommer seg ut av senga først. :D

God morgen forresten.
I dag blir en spennende dag.. jeg har absolutt ingen planer! :D Men mye jeg kan gjøre (om formen holder) :D

Men det krever vel at man kommer seg ut av senga først. :D
God morgen! Krysser fingrene for god form. Ha en strålende dag!

God morgen! Krysser fingrene for god form. Ha en strålende dag!
Det kjennes ut som bekkenet er velvillig i dag faktisk. :D
Kanskje jeg skulle utnytte det å komme meg ut. Har masse småting jeg må ordne og hjemme får jeg likevel ikke gjort noe før den nye vaskemaskinen kommer i morgen. (YAY)

Ha en fantastisk dag du og :)

Det kjennes ut som bekkenet er velvillig i dag faktisk. :D
Kanskje jeg skulle utnytte det å komme meg ut. Har masse småting jeg må ordne og hjemme får jeg likevel ikke gjort noe før den nye vaskemaskinen kommer i morgen. (YAY)

Ha en fantastisk dag du og :)
Gjør det. Så fort den kommer :) det er jo godt. Eller kommer ann på hvor lenge den forrige har vært ut av drift. I forhold til hvor mye vask du har for morgendagen.
Godt å komme seg litt ut. Skal til kiropraktor, 3d og sikkert se på fliser til badet. Tatt meg fri i dag.

Våknet med gangssperre xD som om jeg har gått tidenes topp tur. Har ikke gjort noe mer en vanlig i går. Og alle fall ikke noe topp tur. Tipper musklene har jobbet i full gir i natt xD

God morgen ja :) Ønsker dere en finfin dag :)

Gjør det. Så fort den kommer :) det er jo godt. Eller kommer ann på hvor lenge den forrige har vært ut av drift. I forhold til hvor mye vask du har for morgendagen.
Godt å komme seg litt ut. Skal til kiropraktor, 3d og sikkert se på fliser til badet. Tatt meg fri i dag.

Våknet med gangssperre xD som om jeg har gått tidenes topp tur. Har ikke gjort noe mer en vanlig i går. Og alle fall ikke noe topp tur. Tipper musklene har jobbet i full gir i natt xD
Ja vi var ekstremt heldige.
Den gamle tok siste vask i går morrest og utløste en hormonell tåreflom. Hahaha. Det siste den vasket var babyklær og den var snill nok å vaske seg helt ferdig før den sa takk for seg. Og det ble vemodig å trekke ut kontakten. *ler*
Huff altså! :p

Men så var vi å så i går og jeg spurte konsekvent etter lagervare og hvor fort de kunne levere.
Ønsket meg en som ikke kom før siste uka i oktober :O
Men det går jo ikke. Så da tok jeg den som var mest lik. Kosta litt mer da men pytt sann. Nå bør jeg ha vaskemaskin i mange år. :)

Deilig med fridager :)
Kos deg masse på 3D ul. :)
Kiropraktor hørtes litt vondere ut. :p
Men det blir jo bra. Det må det jo :D

Nei da:)
Men "ingen rier kommer igjen". Hadde gubben min sagt det til meg mens det sto på som værst, er jeg redd jeg hadde gitt han en strak høyre:)
Ihvertfall en finger i øyet!

Her har den nye vaskemaskinen kommet :D
Men i dag er jeg så trøtt at jeg ikke gidder å løfte en finger. Jeg vil bare sove. :/

Her har den nye vaskemaskinen kommet :D
Men i dag er jeg så trøtt at jeg ikke gidder å løfte en finger. Jeg vil bare sove. :/
Hadde vært deilig med ett par timer på øyet ja. Her våknet jeg av mannens vekkeklokka 6.30 og en kosete mann som holdt meg våken til han sto opp litt over 7. Og da fikk jeg ikke sove igjen før min egen vekkeklokke ringte 7.30. Og i følge mannen har jeg vekt han 4 ganger i natt så har tydligvis ikke hatt noe kvalitetssøvn. Men har faktisk ikke vært på toalettet i natt mot 1-3 ganger de siste ukene.

Back
Topp