Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm, nei. Dette hørtes interessant utHar dere smakt det nye fullkornpotetgullet? Jeg synes det er dødsgodt!![]()
Har dere smakt det nye fullkornpotetgullet? Jeg synes det er dødsgodt!![]()
Det er Kims sittHm, nei. Dette hørtes interessant uthvilket merke? Har ikke sett noe her på butikken
![]()
Ja, det kan du angre på! Det er knallgodtJeg hadde faktisk tenkt til å kjøpe det da jeg var på butikken i dag. Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte det![]()
Får puste, men det er skikkelig ubehagelig nå. Så jeg sitter mist mulig rett opp og ned. Verst er det på harde stoler.Flere som syns det er veldig ubehagelig å sitte rett opp og ned?? Føler meg skvisjet, ikke får puste når jeg sitter i sofan rett opp og ned. Antar at alt klemmer på lungene å derfor det blir ekkelt??
Godt det ikke bare er meg. Får også puste men må anstrenge meg mer for å gjør detFår puste, men det er skikkelig ubehagelig nå. Så jeg sitter mist mulig rett opp og ned. Verst er det på harde stoler.![]()
Gruuuusomt! Sitter helst i liggestilling. Som jeg igjen får nakkevondt av.Flere som syns det er veldig ubehagelig å sitte rett opp og ned?? Føler meg skvisjet, ikke får puste når jeg sitter i sofan rett opp og ned. Antar at alt klemmer på lungene å derfor det blir ekkelt??
Akkurat samme problemet her også.. Baaah.. Skikkelig sår og øm i nakken og skuldreneGruuuusomt! Sitter helst i liggestilling. Som jeg igjen får nakkevondt av.
Bedre å puste har jeg funnet ut. Men stivner nakken helt med resten av kroppen.. får jeg heller ikke puste. Så her må det varieres. HeheAkkurat samme problemet her også.. Baaah.. Skikkelig sår og øm i nakken og skuldreneskal jaggu ikke være lett!
Da har jeg sendt inn søknaden min til nav. Spent nå, om tiden. Fikk beskjed om å sende inn denne uka.
Men en ring skjønte jeg ikke. Som var usaklig. Synes nå jeg. Mulig det er noe kjempe logisk med det. For hodet mitt fungerer ikke for tiden.Sendte min inn 17 september og hadde svar på den 26 septgikk kjempe fort
å i går fikk jeg brev fra NAV om vedtak endring fra 1 Desmeber som er dagen jeg går ut i permisjon
![]()
Si ifra hvis du finner en bra jakke. Har ikke lyst til å bruke mye penger på ny jakke. Er jo så kort tid. Har lett og lett. Finner ikke. Så jeg tok av armene på dunjakken. Slik at det ikke ser ut som jeg skal på polferd. Får koble dem på igjen når det blir kaldere. Vest ser helt greit ut foreløbigJeg er så lei av klærne mine for tiden! Passer nesten ingenting, så går i de samme klærne hele tiden. Nå som det begynner å bli kjølig ute må jeg finne meg en ny jakke. Får ikke igjen noen av de jeg har :/
Si ifra hvis du finner en bra jakke. Har ikke lyst til å bruke mye penger på ny jakke. Er jo så kort tid. Har lett og lett. Finner ikke. Så jeg tok av armene på dunjakken. Slik at det ikke ser ut som jeg skal på polferd. Får koble dem på igjen når det blir kaldere. Vest ser helt greit ut foreløbig