Skravletråd

Åå, nå er jeg så sulten, og gleder meg sånn til nachos sammen med kjæresten min! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det sama her. Er noe som går igjen kver helg. Er det ei helg uten føles det som en evighet å ungene syns det er alt for lenge.
Helt enig med ungene dine! ;) hehe. Rart vi aldri blir lei, men skal ikke mer til enn å variere litt mellom wraps, skjell, pita osv :)

Hjelp!! Ikveld begynte jeg å klø veldig nede på begge føttene, ikke under men på siden. Har fått noen minimini knopper eller hva jeg skal kallle det, det synes ikke før du står å studerer i lyset. Men da jeg begynte å søke på dette, ble jeg jo redd på hele greia :( Burde jeg oppsøke lege??

Skulle ønske lille ikke var fult så glad i å sparke meg i blæra som det hun er. Kjennes ut som jeg må tisse hele tiden :p

Her ligger lillegutt stadig vekk oppunder ribbeina på ene siden og liksom smådunker i ny og ne. Koselig å kjenne bevegelser selvsagt, men åh kunne han ikke sparket et annet sted? Blir helt øm!

Hjelp!! Ikveld begynte jeg å klø veldig nede på begge føttene, ikke under men på siden. Har fått noen minimini knopper eller hva jeg skal kallle det, det synes ikke før du står å studerer i lyset. Men da jeg begynte å søke på dette, ble jeg jo redd på hele greia :( Burde jeg oppsøke lege??
Like ille enda? Tror ikke jeg hadde oppsøkt lege enda iallefall.

Har dere noen planer for dagen og uka?

Nå har jeg vært hos legen og innom jobben. Har fått fylt ut og levert permisjonspapirene så nå er det i boks. Vurderer og skru opp en kommode jeg kjøpte på lørdag.
Ellers skal jeg slappe av idag og i morgen for onsdag har mannen personalmøte og torsdag og fredag er skole og bhg stengt pga planleggingsdager og siden mannen jobber i bhg må de være hjemme med meg. Og hele forrige uke hadde jeg syke barn hjemme med unntak av tirsdag.
Så nyter stillheten mens jeg kan.

ooooh joy... jeg hater meg selv litt akkurat nå.. har bøtta innpå med vingummi godterier.. gjett om jeg angrer nå... o.O

Dagen ble ikke helt som forventet ettersom min kjære venn vaskemaskinen bestemte seg for å ta kveld.
Men den var hyggelig nok til å vaske ferdig det den holdt på med før den tok kveld.
Babyklær! :D Så nå roper tørektrommelen febrilk på meg og jeg har allerede brettet og lagt på plass det som fikk 2 runde vask i går :D

Så kanskje om en uke har jeg full oversikt over hvor mye jeg egentlig har av alt :p

Vel.. Det er bare å mote seg opp for i ettermiddag må vi ut å kjøpe skikkelige høstsko til jentungen, nye cherrox, vintersko og ny vaskemaskin. jaja..
Og for å gjøre det hele billigere skal bilen på service om 2 uker.

Trøtt fortiden.. Tror jeg kunne sove hele døgnet om rygg å bekkenet hadde tillatt det :P våknet med stort mot, har tusen planer og før frokosten er inntatt har jeg mista det :P

Jeg har rydda på kontoret idag og fant Fødselsboka jeg fikk med storebror. Så da måtte jeg jo begynne å lese i den, men jeg er jo sånn at jeg syns jeg får rier bare jeg leser om det:)
Men dette skal jeg prøve å huske:
ImageUploadedByBV Forum1411413303.670898.jpg

Jordmor time i morgen og da kommer hun hjem til oss! Blir koselig :)

Jeg har rydda på kontoret idag og fant Fødselsboka jeg fikk med storebror. Så da måtte jeg jo begynne å lese i den, men jeg er jo sånn at jeg syns jeg får rier bare jeg leser om det:)
Men dette skal jeg prøve å huske:
Vis vedlegget 79239
Allerede glemt :p
Huff.... Gruer meg :(

Back
Topp