Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sama her. Er noe som går igjen kver helg. Er det ei helg uten føles det som en evighet å ungene syns det er alt for lenge.Tacofredag!![]()
Helt enig med ungene dine!Det sama her. Er noe som går igjen kver helg. Er det ei helg uten føles det som en evighet å ungene syns det er alt for lenge.
Like ille enda? Tror ikke jeg hadde oppsøkt lege enda iallefall.Hjelp!! Ikveld begynte jeg å klø veldig nede på begge føttene, ikke under men på siden. Har fått noen minimini knopper eller hva jeg skal kallle det, det synes ikke før du står å studerer i lyset. Men da jeg begynte å søke på dette, ble jeg jo redd på hele greiaBurde jeg oppsøke lege??
Signerer! Har bodd på toalettet i dag omtrent.Skulle ønske lille ikke var fult så glad i å sparke meg i blæra som det hun er. Kjennes ut som jeg må tisse hele tiden![]()
I morgen skal jeg ut og spise middag med venninner. Det har jeg gledet meg til lenge!!!!Har dere noen planer for dagen og uka?
Allerede glemtJeg har rydda på kontoret idag og fant Fødselsboka jeg fikk med storebror. Så da måtte jeg jo begynne å lese i den, men jeg er jo sånn at jeg syns jeg får rier bare jeg leser om det
Men dette skal jeg prøve å huske:
Vis vedlegget 79239
Oi så spennende. Er der vanlig de kommer hjem der du bor?Jordmor time i morgen og da kommer hun hjem til oss! Blir koselig![]()
Nei daAllerede glemt
Huff.... Gruer meg![]()