Skravletråd

Her også! Sitter med tårer i øynene når jeg snakker om noe som engasjerer meg. Trenger ikke være trist i det hele tatt, men jeg blir jo så lett oppslukt i alt mulig. :p

Da kan man i allefall trøste seg med at man ikke er klingæren, men at det er flere som opplever det samme :P :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Fant ut at jeg ville overraske samboeren med skoleboller i dag når han kommer hjem fra jobb siden jeg vet han elsker det. Måtte selvfølgelig smake litt og virker som lille også likte de veldig godt. Ble full fest i magen :p

Vedlegg

• 1410633120021.jpg
    1410633120021.jpg
    103,1 KB · Visninger: 19
Fant ut at jeg ville overraske samboeren med skoleboller i dag når han kommer hjem fra jobb siden jeg vet han elsker det. Måtte selvfølgelig smake litt og virker som lille også likte de veldig godt. Ble full fest i magen :p
Så veldig godt ut. Tipper både mor og baby hadde digget det her og :)

Nå er jeg litt skuffet. Våknet opp til mld fra jordmor at ultralyd timen min i mårra er blitt flytta til tirsdag. Så kjedelig! Er kunn snakk om 1 ekstra dag, men like vell. Hadde gleda meg slik til morgendagen..

Her også! Sitter med tårer i øynene når jeg snakker om noe som engasjerer meg. Trenger ikke være trist i det hele tatt, men jeg blir jo så lett oppslukt i alt mulig. :p
Haha, du sier noe der. Jeg og ei på jobb snakket om julekampanje og plassering av vintervarer i dag. Blir så gira og oppslukt at jeg blir nesten følsom.

Nå er jeg litt skuffet. Våknet opp til mld fra jordmor at ultralyd timen min i mårra er blitt flytta til tirsdag. Så kjedelig! Er kunn snakk om 1 ekstra dag, men like vell. Hadde gleda meg slik til morgendagen..
Men nå er det jo i morgen. Du har overlevd dagen? Goood tur i morgen! :)

Har begynt å skrive liste over ting jeg skal pakke i sykehusbagen, og herregud det ser ut som vi skal flytte hjemmefra. Men så er jeg en slik person som alltid pakker alt for mye og får ikke bruk for halvparten :p

Så gøy :) kjøpte du de koseklutene i flanell?? De var så deilige! Vurdere om jeg skal hanke inn flere :p
Ja, ble noen flanellkluter. Likte de veldig godt forrige gang, for jeg følte at det var de eneste som "sugde" til seg gulp o.l :) Og så er de jo så myke og gode, og blir lillebror lik sin søster blir han veldig glad i å kose med de(selvfølgelig før de suger til seg gulp :D)

Jaja. I dag skulle jeg og mannen (og jenta vår) finne på noe sammen, da mannen har vært så opptatt de to ukene her.. Han skulle være hjemme fire, halv fem. Men han var visst forsinket fordi han skulle kjøpe noe til meg og jeg bør bli fornøyd. Hmm, sist gang han sa det var den tingen mer til han enn meg.. Mannfolk ;)

Jaja. I dag skulle jeg og mannen (og jenta vår) finne på noe sammen, da mannen har vært så opptatt de to ukene her.. Han skulle være hjemme fire, halv fem. Men han var visst forsinket fordi han skulle kjøpe noe til meg og jeg bør bli fornøyd. Hmm, sist gang han sa det var den tingen mer til han enn meg.. Mannfolk ;)
Fikk du noe gøy? :D

Spent nå!

Jeg har kjøpt en nydelig sparkebukse i ull på salg i dag..i størrelse 50, for det var det eneste de hadde igjen. Har jeg bommet med det innkjøpet? Det gjør meg egentlig ingenting om jeg bare får brukt den de første dagene, da den var så fin :b tenker jo at ull er jo ganske mykt og tøyelig, men vil ikke at det skal bli ubehagelig for lille <3 hmmn

Back
Topp