Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så veldig godt ut. Tipper både mor og baby hadde digget det her ogFant ut at jeg ville overraske samboeren med skoleboller i dag når han kommer hjem fra jobb siden jeg vet han elsker det. Måtte selvfølgelig smake litt og virker som lille også likte de veldig godt. Ble full fest i magen![]()
Det blir det nok ja!Blir vel en stykk stolt farmor etter den turen. Kos deg
Haha, du sier noe der. Jeg og ei på jobb snakket om julekampanje og plassering av vintervarer i dag. Blir så gira og oppslukt at jeg blir nesten følsom.Her også! Sitter med tårer i øynene når jeg snakker om noe som engasjerer meg. Trenger ikke være trist i det hele tatt, men jeg blir jo så lett oppslukt i alt mulig.![]()
Men nå er det jo i morgen. Du har overlevd dagen? Goood tur i morgen!Nå er jeg litt skuffet. Våknet opp til mld fra jordmor at ultralyd timen min i mårra er blitt flytta til tirsdag. Så kjedelig! Er kunn snakk om 1 ekstra dag, men like vell. Hadde gleda meg slik til morgendagen..
Ble litt handling av sengetøy, kluter, kosekluter ol her også i dagTips! 40% på Kid denne uka. Å der har de jo mye til baby av sengetøy, kluter, kosefiller mmkan spare litt peng gitt!!
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
Så gøyBle litt handling av sengetøy, kluter, kosekluter ol her også i dag![]()
Ja, ble noen flanellkluter. Likte de veldig godt forrige gang, for jeg følte at det var de eneste som "sugde" til seg gulp o.lSå gøykjøpte du de koseklutene i flanell?? De var så deilige! Vurdere om jeg skal hanke inn flere
![]()
Koselig overraskelseFant ut at jeg ville overraske samboeren med skoleboller i dag når han kommer hjem fra jobb siden jeg vet han elsker det. Måtte selvfølgelig smake litt og virker som lille også likte de veldig godt. Ble full fest i magen![]()
Fikk du noe gøy?Jaja. I dag skulle jeg og mannen (og jenta vår) finne på noe sammen, da mannen har vært så opptatt de to ukene her.. Han skulle være hjemme fire, halv fem. Men han var visst forsinket fordi han skulle kjøpe noe til meg og jeg bør bli fornøyd. Hmm, sist gang han sa det var den tingen mer til han enn meg.. Mannfolk![]()
Spent nå!Jaja. I dag skulle jeg og mannen (og jenta vår) finne på noe sammen, da mannen har vært så opptatt de to ukene her.. Han skulle være hjemme fire, halv fem. Men han var visst forsinket fordi han skulle kjøpe noe til meg og jeg bør bli fornøyd. Hmm, sist gang han sa det var den tingen mer til han enn meg.. Mannfolk![]()
Fikk du noe gøy?![]()
Spent nå!