Gleder meg til foreldrene mine kommer hit i neste uke
pluss at både jeg og samboeren har bursdag i neste uke. Det blir kos 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt usikker på hva du mener med ålingFlere som kjenner mer "åling" i magen nå? Regner med det begynner å bli litt mindre plass?![]()
Kan de mene fra hode til rumpe? Slik det er vanligst å måle tidlig i svangerskapet? Babyen min er ca 30 cm sier en annen app jeg har, så tror det stemmer.Hvorfor står det på babyverden appen at babyen er nå 22 cm fra topp til tå, står det på den teksten. Der det kommer ny tekst hver dag. Menst oppenfor der det står hvor mange uker og dager jeg er står det at babyen er 29cm i full lengde. Hvorfor står det forskjellig?
Tenker mer sånne bevegelser som drar seg bortover.Litt usikker på hva du mener med ålingMen jeg merker at babyen snur seg inni der, kjenner plutselig sånn rar følelse i magen, så blir jeg steinhard på en plass på magen i ett par minutter, så er det vanlig igjen
![]()
Det står fra topp til tå. Men det må være det den mener, for det står ovenfor at babyen er 29cm i full lengdeKan de mene fra hode til rumpe? Slik det er vanligst å måle tidlig i svangerskapet? Babyen min er ca 30 cm sier en annen app jeg har, så tror det stemmer.![]()
Oij, kan du se at den flytter seg??Tenker mer sånne bevegelser som drar seg bortover.Altså ikke bare boksing her og der, men kan se babyen flytter seg fra ene til andre siden. Facinerende!
![]()
Ja kan se han flytter seg fra en side til en annen når jeg ligger på ryggen.Oij, kan du se at den flytter seg??Hvor langt på vei er du?
![]()
Oij så gøyJa kan se han flytter seg fra en side til en annen når jeg ligger på ryggen.26+3
![]()
Det kommer nok etter hvert.Oij så gøy![]()
Jeg ser bare spark. Jeg er 24+6![]()
ja masseFlere som kjenner mer "åling" i magen nå? Regner med det begynner å bli litt mindre plass?![]()
I know the feeling :å her begynner magen å bli litt tung til tider. Merker vekta fremme for å si det sånn. Kan være slitsomt å skulle stå å lage mat å sånnGraviditeten begynner virkelig å merkes på kroppen når jeg skal gå i oppover bakke og opp trapper. I tillegg var jeg å gikk et par timer på kjøpesenteret. Føles ut som jeg har vært med i et maraton![]()