Skravletråd

Eg gleeeede meg til å reise heim på onsdag å være i 2,5 uke :D pluss at vi ska ha barnefri hele neste helg for første gang siden eg blei mamma i fjor :) og då ska vi på hotell med spa :D wohooo :D og d beste e at vi får oppholdet og middagene dekket for d e feiring av bestefaren min sin 80 års dag :D

Sent from my iPad using BV Forum

Gleder meg til helg og forhåpentligvis få gjort endel ting her, så jeg kan få litt ro i sjela :)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Endelig fikk jeg vasket klær uten at vaskemaskinen flyttet seg til andre siden av rommet. Måtte sette ei tung eske oppå som jeg teipet fast med brun tape. Meget pent ja.

Vedlegg

• 1410014779781.jpg
    1410014779781.jpg
    47,1 KB · Visninger: 20
Siden jeg er sykmeldt har jeg endelig tid til å gjøre husarbeid i min nye leilighet og bare kose meg med graviditeten. Våknet rundt 9, så på friends på TV, vasket og støvsuget hele leiligheten og er nå på besøk hos mine foreldre for ordentlig middag og fredagskos med Skal vi danse :D

Flere som kjenner mer "åling" i magen nå? Regner med det begynner å bli litt mindre plass? :)

Hvorfor står det på babyverden appen at babyen er nå 22 cm fra topp til tå, står det på den teksten. Der det kommer ny tekst hver dag. Menst oppenfor der det står hvor mange uker og dager jeg er står det at babyen er 29cm i full lengde. Hvorfor står det forskjellig?

Flere som kjenner mer "åling" i magen nå? Regner med det begynner å bli litt mindre plass? :)
Litt usikker på hva du mener med åling :p Men jeg merker at babyen snur seg inni der, kjenner plutselig sånn rar følelse i magen, så blir jeg steinhard på en plass på magen i ett par minutter, så er det vanlig igjen :-)

Hvorfor står det på babyverden appen at babyen er nå 22 cm fra topp til tå, står det på den teksten. Der det kommer ny tekst hver dag. Menst oppenfor der det står hvor mange uker og dager jeg er står det at babyen er 29cm i full lengde. Hvorfor står det forskjellig?
Kan de mene fra hode til rumpe? Slik det er vanligst å måle tidlig i svangerskapet? Babyen min er ca 30 cm sier en annen app jeg har, så tror det stemmer. :)

Litt usikker på hva du mener med åling :p Men jeg merker at babyen snur seg inni der, kjenner plutselig sånn rar følelse i magen, så blir jeg steinhard på en plass på magen i ett par minutter, så er det vanlig igjen :-)
Tenker mer sånne bevegelser som drar seg bortover. :P Altså ikke bare boksing her og der, men kan se babyen flytter seg fra ene til andre siden. Facinerende! :D

Kan de mene fra hode til rumpe? Slik det er vanligst å måle tidlig i svangerskapet? Babyen min er ca 30 cm sier en annen app jeg har, så tror det stemmer. :)
Det står fra topp til tå. Men det må være det den mener, for det står ovenfor at babyen er 29cm i full lengde :-)

Er mye kjekt med å ha litt mage fra starten av, man får ikke så mye press og strekk på skinnet. Skal mye til at jeg får noen nye strekkmerker å sånt. Ikke at det spiller noen roller, men alltid godt å slippe :) men det som er trist, er at det tar så mye lenger tid å se spark på magen og har just virkelig begynt å kjenne dem i hånda nå. Men men, fremdeles mange uker igjen jeg kan kose meg med spark fra lille :)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Graviditeten begynner virkelig å merkes på kroppen når jeg skal gå i oppover bakke og opp trapper. I tillegg var jeg å gikk et par timer på kjøpesenteret. Føles ut som jeg har vært med i et maraton :P

Graviditeten begynner virkelig å merkes på kroppen når jeg skal gå i oppover bakke og opp trapper. I tillegg var jeg å gikk et par timer på kjøpesenteret. Føles ut som jeg har vært med i et maraton :P
I know the feeling :å her begynner magen å bli litt tung til tider. Merker vekta fremme for å si det sånn. Kan være slitsomt å skulle stå å lage mat å sånn ;) å blir kjempe fort sliten, har store planer vær dag. Å så begynner jeg å gjør ting. Å føler bare sofaen skriker etter meg etter bare litt :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Begynner å bli litt fremtung nå ja. :p Så kjenner det i ryggen etter en stund, verst når jeg står i ro.

Back
Topp