Skravletråd

Timi-Leslie-Dawn-Diaper-Bag.jpg

Siklet på denne en stund, nå er den på vei i posten. :O
Ih, så lekker <3

Er ikke så VELDIG aktiv her heller føler jeg. Mest om kveldene egentlig.
Godt det ikke bare er her da :) kan jo så klart være noe med hvordan de ligger. Men ja mest aktiv om kvelden, særlig når jeg legger meg og det blir litt press på magen for jeg ligger på sia el. :P men det har hendt at jeg har satt på musikk på mobilen og lagt den på magen. Da kan han bli ganske livlig et par minutter ❤️

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Godt det ikke bare er her da :) kan jo så klart være noe med hvordan de ligger. Men ja mest aktiv om kvelden, særlig når jeg legger meg og det blir litt press på magen for jeg ligger på sia el. :P men det har hendt at jeg har satt på musikk på mobilen og lagt den på magen. Da kan han bli ganske livlig et par minutter ❤️

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App
Når jeg ligger på ryggen kjenner jeg det best:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ungan våkna så alt for tidlig. :-( De er begge sure. Ligger i senga og er kvalm. Men må vel opp snart å få de i barnehagen om ikke lenge.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ungan våkna så alt for tidlig. :-( De er begge sure. Ligger i senga og er kvalm. Men må vel opp snart å få de i barnehagen om ikke lenge.

Høres ikke koselig ut. Men ønsker deg en fin dag. Håper den fort blir bedre. Klem

Venter på årets Julegave<3

Høres ikke koselig ut. Men ønsker deg en fin dag. Håper den fort blir bedre. Klem

Takk det samme :-)

Dette er første natta på evigheter jeg ikke har våknet for å gå på do i løpet av natta. Har sovet så utrolig godt og føler meg faktisk uthvilt :) men fy jeg var tissatrengt da jeg våknet!! :p

28.12.14 <3

Ligger på sofan hos tante og venter på at søskenbarna mine kommer hjem fra skolen :)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Dette er første natta på evigheter jeg ikke har våknet for å gå på do i løpet av natta. Har sovet så utrolig godt og føler meg faktisk uthvilt :) men fy jeg var tissatrengt da jeg våknet!! :p

28.12.14 <3
Så herlig! :D Fikk ny rekord på 5 timer i natt :p Hadde seriøst vondt når jeg våknet :o

28.12.14 <3
Så herlig! :D Fikk ny rekord på 5 timer i natt :p Hadde seriøst vondt når jeg våknet :o

Er så trøtt idag, at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Lurer på å gå å legge meg, det er vel greit kl.21.20? ;)

Er så trøtt idag, at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Lurer på å gå å legge meg, det er vel greit kl.21.20? ;)
Da trenger su søvnen.. ;) bruker å legge meg hvis jeg er trøtt.. blir så i koma at noe annet er ikke vits.

Tror at småen hadde sin første merkbare hikke-omgang igår :p Det var en veldig rar følelse, måtte bare legge meg ned for å kjenne skikkelig mens det holdt på :)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app
Oi, da har nok vår også hatt det en god del ganger :D

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

Det er så kjedelig å være uten oppvaskmaskin. Nå angrer jeg på at jeg ikke tok oppvasken før jeg la meg i går kveld :p

Har en svææært aktiv liten krabat i magen! Hehe, er så koselig :-) Merker at sparkene blir hardere og hardere for hver dag nesten. Og igår følte jeg magen hadde vokst skikkelig, nå føler jeg meg skikkelig stor og gravid på magen. Nå ble det liksom "alvor" haha :D
Teller forresten ned dagene til ny ultralyd den 15.September. Håper virkelig vi får se kjønnet da. For dagen etter reiser jeg og tanta til samboer, ho er faktisk 1 år yngre enn meg, vi reiser til bergen dagen etter ultralyd, så hadde vært gøy å fått vite kjønnet så jeg kan handle litt farger hehe :D

Back
Topp