Kh89
Elsker forumet
Ih, så lekker <3![]()
Siklet på denne en stund, nå er den på vei i posten. :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ih, så lekker <3![]()
Siklet på denne en stund, nå er den på vei i posten. :O
Godt det ikke bare er her daEr ikke så VELDIG aktiv her heller føler jeg. Mest om kveldene egentlig.
Når jeg ligger på ryggen kjenner jeg det bestGodt det ikke bare er her dakan jo så klart være noe med hvordan de ligger. Men ja mest aktiv om kvelden, særlig når jeg legger meg og det blir litt press på magen for jeg ligger på sia el.
men det har hendt at jeg har satt på musikk på mobilen og lagt den på magen. Da kan han bli ganske livlig et par minutter
Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt
Bruker App
Høres ikke koselig ut. Men ønsker deg en fin dag. Håper den fort blir bedre. KlemUngan våkna så alt for tidlig. :-( De er begge sure. Ligger i senga og er kvalm. Men må vel opp snart å få de i barnehagen om ikke lenge.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Takk det sammeHøres ikke koselig ut. Men ønsker deg en fin dag. Håper den fort blir bedre. Klem
Venter på årets Julegave<3
Så herlig!Dette er første natta på evigheter jeg ikke har våknet for å gå på do i løpet av natta. Har sovet så utrolig godt og føler meg faktisk uthviltmen fy jeg var tissatrengt da jeg våknet!!
28.12.14 <3
Så herlig!Dette er første natta på evigheter jeg ikke har våknet for å gå på do i løpet av natta. Har sovet så utrolig godt og føler meg faktisk uthviltmen fy jeg var tissatrengt da jeg våknet!!
28.12.14 <3
Da trenger su søvnen..Er så trøtt idag, at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Lurer på å gå å legge meg, det er vel greit kl.21.20?![]()
Oi, da har nok vår også hatt det en god del gangerTror at småen hadde sin første merkbare hikke-omgang igårDet var en veldig rar følelse, måtte bare legge meg ned for å kjenne skikkelig mens det holdt på
Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app
:/ kjipern. Sett på litt musikk og prøv å kos deg.. Syng! ;DDet er så kjedelig å være uten oppvaskmaskin. Nå angrer jeg på at jeg ikke tok oppvasken før jeg la meg i går kveld![]()
:/ kjipern. Sett på litt musikk og prøv å kos deg.. Syng! ;D