Skravletråd

Jeg synes det er så rart at folk synes gravide er så "spennende".

Forrige gang var det mange gamle venner jeg ikke hadde hatt kontakt på år og dag, som tok kontakt. Folk jeg ikke kjente som la meg til på Facebook. Spurte jeg om jeg visste hvem de var, o.l. Fikk jeg kanskje til svar at ja, h*n passet meg når jeg var baby eller at h*n kjente familien min. Haha. Alle gamle venna som tok kontakt, kuttet selvfølge kontakten etter babyen ble født ;) (Og nei jeg godtok ikke folk jeg ikke kjente på Facebook)

Vi gjorde det litt offisielt (eller mormoren da) på Facebook for 2 dager siden og allerede nå, så driver folk å sender meldinger som om de har snakket med meg hver dag.. Hehe..

Koselig da, men skjønner ikke heeelt greia ;)

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆
Merkelig. Folk tiltrekkes. Jeg har ikke så stor mage enda. Men hører jo at folk bare tar på magen også. Jobber i butikk og hater at fremede tar på meg. Så håper det ikke skjer meg.

Venter på årets Julegave<3

Hehe, jeg må kanskje innrømme at jeg har gjort litt slik selv. Har gratulert gamle venner/bekjente med graviditeten over en melding på facebook og sånn. Men gjør det samme når folk som gifter seg f.eks. Ellers har jeg ikke kontakt med dem til vanlig. Håper ikke folk bare synes det er teit da. :P Prøver bare å vise at jeg synes det er hyggelig for dem. :)

Ellers så ønsker jeg nesten selv at noen flere skulle sagt noe om magen min. :O Vet ikke om folk trur jeg bare har spist godt i sommer, eller hva det er. :P Ser liksom blikkene, men akuratt som de ikke våger å spørre meg rett ut. :P

Nå mener jeg ikke de som bare sier gratulerer da, det er jo bare koselig! :) Men folk som sier ting som at vi må møtes snart, at vi må ta opp kontakten igjen, o.l. Altså snakker hver dag til deg, men plutselig blir det helt stille når babyen har kommet.

Ja ikke sant, hehe. Samme her!

Merkelig. Folk tiltrekkes. Jeg har ikke så stor mage enda. Men hører jo at folk bare tar på magen også. Jobber i butikk og hater at fremede tar på meg. Så håper det ikke skjer meg.

Ja ikke sant. Det skjedde heldigvis ikke med meg forrige gang, at fremmede plutselig tok på magen min. Men mange blikk og sånt. Husker jeg stod i kø engang og dama som sto foran meg i kø, snudde seg mot meg og bare nistirra på magen.. Sånt blir jeg irritert over..

Hahahav 4 real! Jeg også. Eller når man sitter på restaurant å spiser en bedre middag. Og andre drikker kaffe eller no enkelt på bordet på siden.. og stirrer på at du nyter maten... xD

Troor jeg kjente første bevegelsene idag. Kjentes ut som noen kilte meg forsiktig:))

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror det er reprise:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Men noen.så vet når tid og hvilken kanal? Fant det ikke jeg..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Nå mener jeg ikke de som bare sier gratulerer da, det er jo bare koselig! :) Men folk som sier ting som at vi må møtes snart, at vi må ta opp kontakten igjen, o.l. Altså snakker hver dag til deg, men plutselig blir det helt stille når babyen har kommet.

Ja ikke sant, hehe. Samme her!

Åja, sånn ja. Ja det er litt mer rart vil jeg si. :P Det er ikke de samme som trenger seg på for å besøke babyen et par dager etter fødsel også? :P hehe

Veldig glad det ikke er jodmortime i morgen, for i kveld koser vi oss med cola og snop. Lenge siden det var sååååå godt med snop. :P Regner med at mini snart blir turbo :P

Ser virkelig frem til en hel dag med samboeren i morgen! Først skal vi på svangerskapskontroll også skal vi på ikea :D Det er så alt for lenge siden han har hatt en fri dag nå!

28.12.14 <3

Jeg synes det er så rart at folk synes gravide er så "spennende".

Forrige gang var det mange gamle venner jeg ikke hadde hatt kontakt på år og dag, som tok kontakt. Folk jeg ikke kjente som la meg til på Facebook. Spurte jeg om jeg visste hvem de var, o.l. Fikk jeg kanskje til svar at ja, h*n passet meg når jeg var baby eller at h*n kjente familien min. Haha. Alle gamle venna som tok kontakt, kuttet selvfølge kontakten etter babyen ble født ;) (Og nei jeg godtok ikke folk jeg ikke kjente på Facebook)

Vi gjorde det litt offisielt (eller mormoren da) på Facebook for 2 dager siden og allerede nå, så driver folk å sender meldinger som om de har snakket med meg hver dag.. Hehe..

Koselig da, men skjønner ikke heeelt greia ;)

Her er det stikk motsatt, de jeg hadde masse kontakt med før jeg ble gravid er borte vekk. Skulle tro jeg hadde en alvorlig smittsom sykdom. Ingen som er intressert i graviditeten min. Tvertimot. Så rart å forskjellig det er da :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Herregud jeg er helt gåen etter ikea turen! Skulle ønske jeg kunne si at det er heldigvis lenge til neste gang, men det er det ikke. Var så sliten at jeg ikke orket å spise middag der som vi hadde planlagt :p

28.12.14 <3

Åh, ikea er så stas.. Spesielt når man skal handle ting til babyen :D Gleder meg til vi skal innover å kikke, selv om vi ikke skal ha de store tingene :)

Back
Topp